Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford Mustang V Coupe

Podsumowanie 59 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Ford Mustang V Coupe
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,7
70,23 zł
15
10,5
63,06 zł
1
12,4
74,33 zł
21
14,5
87,31 zł
11
10,7
64,26 zł
1
21,6
129,73 zł
4
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Ford Mustang V Coupe
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,2
35,01 zł
5
13,2
41,26 zł
1

Lista raportów zużycia paliwa (59)

12,3
Ford Mustang V
Coupe 4.6 i V8 GT 304KM 224kW
Ma gniazdo OBD II podlaczam ELMA 327 i na telefonie widze caly czas ile pali...jak jade na D spokojnie to 11-13 litrow po zwyklej drodze... ...5,5 s do setki to ekonomika ;)
10,8
Ford Mustang V
Coupe 4.0 i V6 12V 212KM 156kW
9,5
Ford Mustang V
Coupe V6 3.7 305KM 224kW
Bardzo oszczędny silnik jak na wagę samochodu i pojemność silnika wolnossącego.Jeżdżąc w ścisłym centru miasta i staniu w korku średnio 25 min. auto spala 11l/100 i jeszcze nie udało mi się tej liczby przekroczyć mimo że nieraz wciskam mocniej pedał gazu, zaś jadąc przykładowo serpentynami górskimi do Dubrownika starą trasą nr 1 a później bodajże nr 8 czyli nie jakaś prosta trasa autko spaliło 7,5l/100. Jednym słowem jestem bardzo zadowolony.
12,0
Ford Mustang V
Coupe V6 3.7 305KM 224kW
Nie ogarniam tych domyślnych średnich spalań, więc podaje własne: Jazda miejska po Wrocławiu, przeważnie spokojnie, z komputerkiem non-stop włączonym (liczy spalanie również na zimnym silniku) - ok. 15l, czasem potrafi podejść do 17l. Jeśli uruchomić komputerek już na rozgrzanym silniku - ok 13l. Spalanie strasznie pikuje w góre na jałowych obrotach (stojąc w korku) - nawet dawanie w palnik nie podnosi tak odczytu, jak stanie na kilku światłach - czemu nie wiem, w poprzednim aucie (Accord w klekocie) przestoje nie robiły takiej różnicy. Jak na tę moc i automat (i pochodzenie :)) - moim zdaniem przyzwoicie. Poza miastem - autostrada 120-130km/h i mamy 8l - to naprawdę git. Przy 160mk/h na tempomacie- okolice 10l. W trasie jadąc spokojnie można spokojnie palić 8l, jeśli jedziemy jednostajnie. Każde wyprzedzenie, nagłe przyspieszeni zauważalnie podnosi spalanie. Ale nawet mocno pałując ciężko przekroczyć 13l. Podsumowując - biorąc pod uwagę, że mam kapcie 245, automat i troche mocy pod maską (i jest to amerykaniec :D), to jest naprawdę nieźle. Silnik i przełożenia są tak zestrojone (do 3k obrotów niewiele się dzieje, a biegi są taaaakie długie - przy 180kmh na 6ce nie przekracza 3k obrotów), żeby przy stałych prędkościach na trasie naprawdę mało palić - na poziomie zbliżonym do Mondeo w benzynce 150KM. A w razie czego jest czym depnąć. Jeśli ktoś nie robi dużych przebiegów po mieście, to spalaniem nie ma co się martwić. Frajda z 300KM i RWD wynagrodzi każdą wydaną złotówkę. :) Dla znawców - przełożenie w moście mam fabryczne
10,7
Ford Mustang V
Coupe 5.0 GT 418KM 307kW
Biorąc pod uwagę pojemność silnika i moc to spalanie rewelacyjne. 9,3 litra uzyskuję przy jeździe z przewagą pozamiejskiej jadąc zgodnie z przepisami. Bardzo rzadko przekraczam 14 litrów na setkę jeżdżąc po mieście, z reguły mieszczę się w 12l/100km. Jadąc bardzo spokojnie udało mi się na trasie ze Swinoujścia do Bydgoszczy spalić 8 litrów na setkę. Wszystkie pomiary są przeliczone samodzielnie, aczkolwiek wskazania komputera mogą wskazywać o max 1 litr za mało w stosunku do faktycznego zużycia przy tankowaniu 45 litrów paliwa tj. błąd w granicach 2%. Ceny części i serwisu normalne. Przyjemność z jazdy nie do opisania :)
13,3
Ford Mustang V
Coupe V6 3.7 305KM 224kW
Generalnie jak na 305 koni to rewelacja. W 2011 roku okrzyknięty najbardziej ekonomicznym silnikiem w kategori ponad 300 koni. Komputer średnio pokazuje w mieście 14l , pozwalam sobie przyspieszać gwałtownie. Gdyby sie mocno postarać pewnie z można by mniej. Trasa 10 litrów a przy stałej prędkości z tempomatem ok 100-120km to nawet do 8l dałoby radę zejść.
18,0
Ford Mustang V
Coupe 4.0 i V6 12V 212KM 156kW
14,0
Ford Mustang V
Coupe 4.0 i V6 12V 212KM 156kW
Spalanie 10 trasa, 11 autostrada (140), 12-13 miasto w wakacje, 15 miasto normalnie, maks 17 miasto w zimie przy dużych mrozach. Czyli mało jak na tę pojemność i moc. Przeglądy tanie, bo samochód prymitywny. Części niektóre są w Polsce, inne trzeba sprowadzać ze Stanów albo szukać u fanów modelu w Polsce, ale ceny przystępne. Malowanie zderzaków po 450 od sztuki, malowanie maski 500 (w malować trzeba, bo aluminiowa i po paru latach się utlenia). Irytują trochę drobiazgi - np. ułamała się wajcha od pochylenia fotela pasażera (ta z tyłu, z boku jeszcze działa), a są słabo dostępne takie duperele.
10,7
Ford Mustang V
Coupe 4.0 i V6 12V 212KM 156kW
Uwzględniając pojemność silnika i moc jest dobrze. Sporo zależy od stylu jazdy. W mieście jest najgorzej, ale nawet warszawskie korki nie dały rady spalić więcej niż 13,2 litra na 100km. Normalnie na trasie około 9,5-10. Oszczędnie jadąc udało mi się uzyskać 8,8 (deszcz padał to się wlokłem).
11,7
Ford Mustang V
Coupe 4.0 i V6 12V 212KM 156kW
Jak na taką pojemność i charakter jazdy spalanie nie jest zabójcze (miasto 14l/100 km, trasa 8,5l/100 km!!!) Ubezpieczenie - OC ze zniżkami w granicach 500-600 PLN/rocznie. Ceny napraw - jak masz sprawdzonego mechanika to jak w każdym innym aucie, jak pojedziesz do naciągacza, to z uwagi na "unikatowość" modelu będzie Cię oszukiwał, że to wszystko takie skomplikowane i drogie. Auto nie jest mechanicznie skomplikowane jak niektóre naszpikowane elektroniką samochody, gdzie nawet jednej śrubki nie da się odkręcić nie mając specjalistycznych narzędzi serwisowych :) Części lepiej zamawiać samemu z USA (jest kilka sklepów internetowych) - płatność kartą albo paypal i paczka za 2-3 tyg w domu (wychodzi z opłatami 30% taniej niż kupując na polskich aukcjach - na przykładzie kompletu sprzęgła).
Ford Mustang V Coupe