Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford Mustang IV

Podsumowanie 33 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Ford Mustang IV
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
15,9
95,78 zł
5
12,5
75,11 zł
2
11,1
66,94 zł
5
14,4
86,23 zł
2
12,7
76,31 zł
1
11,5
69,10 zł
3
12,1
72,71 zł
1
15,6
93,51 zł
8
16,2
97,34 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Ford Mustang IV
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,6
36,15 zł
1
13,7
42,69 zł
3

Zużycie paliwa Ford Mustang IV – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (33)

12,1
Ford Mustang IV
Coupe 4.6 V8 32V Cobra 324KM 238kW
Miałem kiedyś Forda Mustang GT 1995 w automacie. Auto miało 220KM ale przez automatyczną skrzynię nie było czuć tej mocy. Zawieszenie bujało. Największym plusem był silnik. Całą resztę należało być zamienić częściami aftermarket´owymi, których pełno w USA i wtedy było by to świetne auto i koniecznie wrzucić manual. Natomiast od kwietnia 2012 mam Forda Mustanga SVT Cobra i to już jest zupełnie inna bajka. Po 99 roku amerykanie zrobili duży postęp w swej motoryzacji. SVT to dla Forda jak M-Power dla BMW i to czuć! To auto już fabrycznie jest zrobione pod ostrą jazdę, a silnik 4.6 V8 4V ma wielki potencjał. Znajomy z Kanady zrobił 1200KM. Ja mam zrobione parę modyfikacji i moc skoczyła o 100KM w porównaniu do fabrycznych 320KM. Wielki moment obrotowy powoduje, że auta w większą mocą nie dają mojemu rady. Zawieszenie doskonałe ze szperą (mit amerykańca co jedzie tylko na przód legł w gruzach). Lubi jak się go pogoni bokiem. Trzyma się w zakrętach nie gorzej niż M-Power. Jedynie co to obniżyłem go i jest jeszcze lepiej. Najlepsze są opony szerokie 275 bo fabryczne 245 nie dają rady niestety i to jest jedyny minus. Bez szerokich opon, obniżonego zawieszenia ciężko wystartować na maksa żeby tyłkiem nie zarzucało i nie było tzw. wheel hop´u. Po modach jest prawie idealnie. Cobra to topowy model więc i trzeba liczyć, że będzie droższa w zakupie od GT jakieś 2 razy ale warto. Spalanie też mniejsze niż 95 GT. Na trasie ok.100km/h z 3 dorosłymi osobami spalił 9,7l/100km PB98. Ostra jazda mieszana 14,7l/100km i ani kropli więcej. Średnie minimalne spalanie dałem orientacyjne bo nie testowałem ale gdzieś takie będzie. Co dobre to jak tylko zdejmie nogę z gazu i pojedzie ok.90km/h na V biegu obroty jakieś 1200RPM i spalanie prawie jak katalogowe 9,5l/100km. Wyjątkowość tego auto sprawie, że każdy się za nim obejrzy. Czy ma 10 lat czy 80, również kierowcy drogich niemieckich sportowych samochodów oraz jest to lep na płeć piękną.
19,3
Ford Mustang IV
Coupe 3.8 V6 147KM 108kW
To auto swoje spalić musi ! Mam znajomych co chwalą się spalaniem 12-14 litrów. Gratuluję im, ale mój pali 18-20. Zmiana na gaz może pomóc - te silniki dosyć dobrze je znoszą pod warunkiem że założy to fachowiec. Jak chcesz oszczedzić na samej instalacji - to się wkopiesz na minę. W opinii znajomych poruszających się "econoboxami" to mustang pali "masakrycznie dużo" Jako że robie nim tyle km co z domu do pracy i czasami jakiś wypad za miasto, mi to spalanie w ogóle nie przeszkadza. Nie polecam jako jedynego auta w rodzinie.
11,6
Ford Mustang IV
Coupe 3.8 V6 152KM 112kW
Mogło być gorzej. Trasa:10-11, miasto: normalnie 12-15 ale da się dojść i do 20. Przeglądy tanie bo mechanika prosta ale niestety nieproporcjonalnie wysokie ceny części (GM ma dużo taniej)
15,3
Ford Mustang IV
Coupe 3.8 V6 190KM 140kW
12,0
Ford Mustang IV
Coupe 3.8 V6 152KM 112kW
13,0
Ford Mustang IV
Coupe 3.8 V6 152KM 112kW
Pali niewiele jak na 4 litry. Czesci latwo dostepne i zamienniki i ze szrotu i nowe. Bardzo przyjemnie sie jezdzi-moglby miec wiecej miejsc z tylu;) Nic sie nie psuje! zabezpieczylem wymienilam plyny i akumulator z przewodami i nie ma zadnych problemow-choc jest dosc duzo elektroniki i silnik niewygodny do majsterkowania Musialem przerobic swiatla -kierunki za wsteczne... polecam!
15,8
Ford Mustang IV
Cabrio 5.0 GT 218KM 160kW
Pali ile potrzebuje, gumy tej szerokości, do najtańszych nie należą, ale materiały eksploatacyjne naprawdę niedrogie
15,0
Ford Mustang IV
Coupe 5.0 GT 218KM 160kW
FORD MUSTANG 1994 5.7 GT MOC~ 440KM I 570nm MANUALNA SKRZYNIA 5-BIEGOW mnóstwo dreszczy podczas jazdy.Najprzyjemniejsze jednak jest oglądanie w tylnym lusterku mustanga jak właściciele nowych sportowych fur za setki tysięcy złotych wąchają moje spaliny:)
15,0
Ford Mustang IV
Coupe 5.0 GT 218KM 160kW
FORD MUSTANG 1994 5.7 GT MOC~ 440KM I 570nm MANUALNA SKRZYNIA 5-BIEGOW mnóstwo dreszczy podczas jazdy.Najprzyjemniejsze jednak jest oglądanie w tylnym lusterku mustanga jak właściciele nowych sportowych fur za setki tysięcy złotych wąchają moje spaliny:)
14,5
Ford Mustang IV
Coupe 3.8 V6 147KM 108kW
Ford Mustang IV