Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford Mustang IV Coupe

Podsumowanie 27 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Ford Mustang IV Coupe
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
15,3
92,54 zł
4
12,5
75,73 zł
2
11,1
67,49 zł
5
14,4
86,94 zł
2
11,5
69,67 zł
3
12,1
73,31 zł
1
15,6
94,71 zł
6
16,2
98,15 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Ford Mustang IV Coupe
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,6
35,14 zł
1
14,4
43,62 zł
2

Lista raportów zużycia paliwa (27)

11,6
Ford Mustang IV
Coupe 3.8 V6 152KM 112kW
Mogło być gorzej. Trasa:10-11, miasto: normalnie 12-15 ale da się dojść i do 20. Przeglądy tanie bo mechanika prosta ale niestety nieproporcjonalnie wysokie ceny części (GM ma dużo taniej)
15,3
Ford Mustang IV
Coupe 3.8 V6 190KM 140kW
12,0
Ford Mustang IV
Coupe 3.8 V6 152KM 112kW
13,0
Ford Mustang IV
Coupe 3.8 V6 152KM 112kW
Pali niewiele jak na 4 litry. Czesci latwo dostepne i zamienniki i ze szrotu i nowe. Bardzo przyjemnie sie jezdzi-moglby miec wiecej miejsc z tylu;) Nic sie nie psuje! zabezpieczylem wymienilam plyny i akumulator z przewodami i nie ma zadnych problemow-choc jest dosc duzo elektroniki i silnik niewygodny do majsterkowania Musialem przerobic swiatla -kierunki za wsteczne... polecam!
15,0
Ford Mustang IV
Coupe 5.0 GT 218KM 160kW
FORD MUSTANG 1994 5.7 GT MOC~ 440KM I 570nm MANUALNA SKRZYNIA 5-BIEGOW mnóstwo dreszczy podczas jazdy.Najprzyjemniejsze jednak jest oglądanie w tylnym lusterku mustanga jak właściciele nowych sportowych fur za setki tysięcy złotych wąchają moje spaliny:)
15,0
Ford Mustang IV
Coupe 5.0 GT 218KM 160kW
FORD MUSTANG 1994 5.7 GT MOC~ 440KM I 570nm MANUALNA SKRZYNIA 5-BIEGOW mnóstwo dreszczy podczas jazdy.Najprzyjemniejsze jednak jest oglądanie w tylnym lusterku mustanga jak właściciele nowych sportowych fur za setki tysięcy złotych wąchają moje spaliny:)
14,5
Ford Mustang IV
Coupe 3.8 V6 147KM 108kW
12,0
Ford Mustang IV
Coupe 4.6 V8 Cobra 305KM 224kW
Nikt mi nie powie, że auto dużo pali!!! Po pierwsze silnik ma dużą pojemność, 8 cylindrów, ale ma gigantyczny moment i nie trzeba go "gonić po obrotach", żeby dynamicznie jechać. Po drugie filtry, kable i świece są TAńSZE niż np. do renault clio (wiem bo mam!!!). Po trzecie nic, zupełnie nic w aucie się nie psuje! Auto mam 3 lata i oprócz przeglądów (tanich zresztą) nie dołożyłem do niego ani złotówki! Bałem się przed zakupem o trwałość auta, przecież to amerykaniec, na dodatek w limitowanej wersji, a tu takie wielkie i przede wszystkim miłe zaskoczenie. Miałem samochody przeróżne: niemieckie, włoskie i francuskie, ale przy mustangu (10 letnim!!!) wszystko z czym miałem kontakt wysiada! Najlepszy mój zakup i samochód.
16,0
Ford Mustang IV
Coupe 3.8 V6 147KM 108kW
Hmm. 3.8 V6. Niektórzy na allegro piszą, że bierze 10l ale takich cwaniaków to powiesić. 13 to min.
11,3
Ford Mustang IV
Coupe 3.8 V6 147KM 108kW
Ford Mustang IV Coupe