Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford Mondeo IV

Podsumowanie 800 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Ford Mondeo IV
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,0
48,03 zł
19
8,5
51,28 zł
17
7,6
45,93 zł
48
9,0
53,87 zł
73
9,7
58,10 zł
10
10,5
62,92 zł
11
11,4
68,75 zł
14
10,9
65,23 zł
41
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Ford Mondeo IV
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,4
25,99 zł
4
10,5
32,71 zł
14
12,5
38,79 zł
1
11,5
35,80 zł
8
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Ford Mondeo IV
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,9
35,72 zł
21
6,5
39,18 zł
145
6,4
38,75 zł
16
6,7
40,85 zł
23
7,3
44,20 zł
19
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Ford Mondeo IV
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Zużycie paliwa Ford Mondeo IV – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (800)

7,0
Ford Mondeo IV
Hatchback 1.8 Duratorq TDCi 125KM 92kW
7,1
Ford Mondeo IV
Hatchback 2.0 Duratorq TDCi 130KM 96kW
2.0 TDCI lubi obroty pod warunkiem, że silnik jest rozgrzany w mieście pali nawet 10l zwłaszcza gdy się wjedzie w korek z nie rozgrzanym silnikiem, ale prawdą jest też że przy pełnym obciążeniu przy rozgrzanym silniku mimo,że to automat na trasie warszawa - Świnoujście spalił 5,6/100 przy prędkości do 120km/godz
11,8
Ford Mondeo IV
Kombi 2.5 Turbo Duratec 220KM 162kW
Silnik bardzo cichy, pracuje bardzo płynnie i miękko. Dane z folderu można wsadzić między bajki. Max. moment rozwija przy 2.5tyś obr/min a moc kończy się na 5,5 tyś. Silnik na hamowni wykazuje ok. 200km. Na 6biegu można spokojnie jechać 50KM/H a po wciśnięciu gazu do końca wyraźnie czuć jak przybywa moc. Napewno nie należy do oszczędnych. Jak jeździć delikatnie po mieśc 12-12.5 potrafi wypić ale wystarczy kilka razy popzwolić oddetchnąć mu pełną piersią, automatycznie wzrasta 14-15l. W trasie przy 100km/h - 8.8l, przy 130 - 10L. Przy takim temperamencie ciężko utrzymać stałe prędkości. Podsumowując: bardzo dobry silnik który mógłby palić mniej. Konkurencja potrafi!
5,6
Ford Mondeo IV
Kombi 1.8 Duratorq TDCi 125KM 92kW
Kupując tego forda miałem pewne obawy tym bardziej iż kupiłem go już niezłym przebiegiem i tu zaskoczenie wyjazd w weekend z rodziną na wieś -spokojna jazda, właczony klimatronic - 4,7l/100km, wypad na zakupy do miasta - średnis 4,9-5,0L/100km uważam że nieźle, tylko w mieście pewnie skotłowałby ponad 7l/100 ale mam to szczęscie że posiadam też autko służbowe więc dojazdy do pracy i piłowanie samochodu w mieście mam z bani.
6,5
Ford Mondeo IV
Kombi 1.8 Duratorq TDCi 100KM 74kW
Zuycie paliwa jest dość wysokie jak na taki silnik zwłaszcza przy dużych prędkościach.
6,4
Ford Mondeo IV
Kombi 2.0 Duratorq TDCi 130KM 96kW
Przyznam, że spodziewałem się odrobinkę mniejszego apetytu na paliwo. Średnie spalanie w granicach 6.9 l/100km nie jest żadną rewelacją, ale można ten wynik określić jako przyzwoity. Przy spokojnej jeździe w trasie z prędkością +- 100km/h zbliżamy się do 5 litrów. To cieszy.
8,7
Ford Mondeo IV
Hatchback 1.6 Duratec 120KM 88kW
Zużycie paliwa niemałe ale to duże i ciężkie bydle.
6,5
Ford Mondeo IV
Kombi 1.8 Duratorq TDCi 125KM 92kW
Stosunkowo duże średnie zużycie paliwa
7,2
Ford Mondeo IV
Kombi 2.2 Duratorq TDCi DPF 200KM 147kW
ok
11,1
Ford Mondeo IV
Kombi 2.5 Turbo Duratec 220KM 162kW
Przy płynnej jeździe na trasie z prędkością około 100 km/h pali niecałe 9//100 km (lato, bez bagażnika dachowego, 4 osoby + bagaż, szerokość opony: 235) W zimie z 600 litrowym boxem na dachu i zapakowanym bagażnikiem spalił 10,7 l/100 km (W-wa – Zakopane – W-wa) (szerokość opony : 215) W mieście pali około 13-14 litrów przy delikatnym traktowaniu (odcinki po 18 km, w szczycie, tylko kierowca, średnia prędkość 19 km/h), przy jeździe poza szczytem pali 11-12 litrów. Przy ciężkiej nodze na wyświetlaczu może pojawić się wynik ponad 15 l/100 km. Wersja „ciężka”: titanium x. + sporo dodatków zwiększających wagę. Ten zassany od Volvo silnik jest bardzo elastyczny – turbo jest „miękkie”, z maksymalnym ciśnieniem doładowania zaledwie 0,65 bara. Daje to brak turbodziury i ponad 320 Nm momentu dostępne od 1500 obr/min. Spokojnie można jeździć w niskim zakresie obrotów, ciesząc się niemal bezgłośną pracą silnika oraz mniejszym apetytem na paliwo. W razie potrzeby można kręcić do ponad 5 tys obrotów – wtedy wyprzedzanie w trasie to czysta przyjemność – szybko i bezpiecznie. A przy okazji z dwóch rur wydobywa się piękny gang. Silnik ten jest przystosowany do spalania paliwa 91-98 oktanów (ma czujnik spalania stukowego), a przy paliwie 98 oktanowym daje kilkanaście koni więcej. Jakby komu było mało (np. holuje przyczepę) jest dostępny chip BSR, który w prosty, choć nietani (3500 zł) sposób podnosi osiągi do 258 KM i 393Nm Zawieszenie auta pozwala w pełni wykorzystać możliwości motoru i daje dużo frajdy z jazdy, choć nawet w trybie comfort jest dość twarde. Silnik 2,5T do doskonały wybór do osób, które cenią sobie wysoki komfort i ponadprzeciętne osiągi, a nie robią dużych rocznych przebiegów.
Ford Mondeo IV