Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford Mondeo IV

Podsumowanie 801 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Ford Mondeo IV
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,0
47,81 zł
19
8,5
51,04 zł
17
7,6
45,71 zł
48
9,0
53,61 zł
73
9,7
57,83 zł
10
10,5
62,63 zł
11
11,4
68,43 zł
14
10,9
64,92 zł
41
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Ford Mondeo IV
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,4
26,15 zł
4
10,8
33,57 zł
15
12,5
39,03 zł
1
11,5
36,02 zł
8
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Ford Mondeo IV
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,9
36,18 zł
21
6,5
39,68 zł
145
6,4
39,25 zł
16
6,7
41,38 zł
23
7,3
44,77 zł
19
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Ford Mondeo IV
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Zużycie paliwa Ford Mondeo IV – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (801)

9,8
Ford Mondeo IV
Hatchback 2.5 Turbo Duratec 220KM 162kW
Liczyłem na większe spalanie i droższe naprawy ,bardzo przyjemnie mnie zaskoczył ,wygląda to dokładnie tak jak nieraz słyszałem że większy silnik mniej wysilony spala często mniej niż słabszy i tak jest w tym przypadku ,pali mniej niż 2.3 163 KM i podobnie jak dwa litry .
9,2
Ford Mondeo IV
Hatchback 2.0 Duratec 145KM 107kW
Po przejechaniu 15 tysięcy km tylko drobiazgi eksploatacyjne. Żadnych usterek czy awarii. Nieważne, czy jazda po mieście w korku czy ponad tysiąc kilometrów w dobę.
8,0
Ford Mondeo IV
Hatchback 1.8 Duratorq TDCi 125KM 92kW
spalanie całkiem ok, dużo robi komputer adooptujący się do stylu jazdy kierowcy - przez to po zmianie stylu pierwszy bak znika szybciej, potem się normuje.
6,9
Ford Mondeo IV
Hatchback 2.2 TDCi 175KM 129kW
Spalanie dobre jak na taką moc silnika, jednak duża ilość drobnych usterek spowodował, że koszty utrzymania są poniżej przeciętnych
11,0
Ford Mondeo IV
Kombi 2.0 Duratec 145KM 107kW
Przeciętne, jak na tę klasę samochodu,oryginalne części w cenie zamienników, oczywiście w sklepach internetowych.
7,7
Ford Mondeo IV
Kombi 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
Przy bardzo spokojnej jeździe, ze stałą prędkością ok. 90 km/h auto spala poniżej 6 l/100 km. Jazda miejska to spalanie 8,5 - 9 l/100 km. Na autostradzie przy stałej prędkości ok. 160-170 km/h spalanie dochodzi do 10 l/100 km.
10,3
Ford Mondeo IV
Hatchback 2.5 Turbo Duratec 220KM 162kW
Auto posiada rewelacyjny silnik. Jest elastyczny, dynamiczny ale trochę paliwożerny. Jak zawsze trzeba go przed ostrzejszą jazdą rozgrzać ale trwa to bardzo krótko. Szybko wkręca sie na obroty i tutaj od 4000 zaczyna się zabawa. Po drobnych modyfikacjach układu wydechowego brzmi jak w rasowym mustangu. Auto nie wygląda (trochę zdradzają jego sportowe zapędy dwie rury wydechowe) na mocarnego ściganta ale potrafi ze świateł upokorzyć większość 200 konnych konkurentów. Zgodnie z hasłem turbo żyje turbo pije - mój na trasie przy 120km/h potrafi spalić 8,5l i mniej (wariant ekonomiczny), przy 150km/h = 12l. Przy dynamicznej, nerwowej jeździe udało mi się wykręcić 18l ale to traktuje jako patologię więc średnio 13-14l przy średnio dynamicznej jeździe. Najpiękniejsze w tym aucie z tym silnikiem jest jego reakcja przy 90km/h na redukcję o jeden bieg i dojście do np. 120km/h - szok. Auto zbiera się rewelacyjnie. Jeździłem wszystkimi modelami forda z każdym dostępnym silnikiem (taki konik na dniach otwartych) od 1.6PB do 2.2ON i mój 2.5T=235KM jest jak dla mnie najlepszym silnikiem. W garażu posiadam jeszcze ssaka ST220 V6 = 237KM - jednak doładowany daje więcej zabawy. Pozdrawiam wszystkich klubowiczów z MondeoKlubPolska.
6,3
Ford Mondeo IV
Hatchback 1.8 Duratorq TDCi 125KM 92kW
Przy ostrożnej jeździe udaje mi się utrzymać spalanie poniżej 5,5 litrów. Częściej jednak 6,5 - 7 litrów bo jeżdżę głownie w trasy i popędzam... Części eksploatacyjne są tanie a nawet te zazwyczaj drogie są do udźwignięcia - nowe wtryski po 1100, koło dwumasowe tak samo. Nie zachwyca wytrzymałość wtrysków i sprzęgła. Miło mnie zaskakuje układ hamulcowy. Nie dość, że bardzo skuteczny, to jeszcze trwały i niedrogi w obsłudze (tarcze, klocki). Słabe łożyska górne kolumn McPhersona. Przy zakupie używanego egzemplarza trzeba się przyjrzeć - bo choć niedrogie, to jednak sporo z tym roboty. Dziwny rozrząd - pasek w oleju i drugi klasyczny. Drogo i trzeba zrobić szybciej niż zalecane - mój przy planowej wymianie wyglądał na niebezpiecznie zużyty...
9,3
Ford Mondeo IV
Hatchback 2.0 Duratec 145KM 107kW
7,7
Ford Mondeo IV
Hatchback 1.6 EcoBoost 160KM 118kW
jak na razie tylko 1 serwis i paliwo
Ford Mondeo IV