Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford Mondeo IV Kombi

Podsumowanie 352 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Ford Mondeo IV Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,0
41,76 zł
2
8,2
49,40 zł
5
7,5
45,25 zł
10
9,2
55,36 zł
16
8,8
52,58 zł
2
10,9
65,70 zł
3
11,5
69,05 zł
10
10,8
65,16 zł
14
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Ford Mondeo IV Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,3
22,77 zł
1
10,6
33,10 zł
9
11,2
35,00 zł
5
Silniki Diesla Ford Mondeo IV Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,7
35,00 zł
12
6,5
39,39 zł
47
6,6
40,46 zł
18
7,3
44,80 zł
13
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Ford Mondeo IV Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Lista raportów zużycia paliwa (352)

6,5
Ford Mondeo IV
Kombi 1.8 Duratorq TDCi 100KM 74kW
Zuycie paliwa jest dość wysokie jak na taki silnik zwłaszcza przy dużych prędkościach.
6,4
Ford Mondeo IV
Kombi 2.0 Duratorq TDCi 130KM 96kW
Przyznam, że spodziewałem się odrobinkę mniejszego apetytu na paliwo. Średnie spalanie w granicach 6.9 l/100km nie jest żadną rewelacją, ale można ten wynik określić jako przyzwoity. Przy spokojnej jeździe w trasie z prędkością +- 100km/h zbliżamy się do 5 litrów. To cieszy.
6,5
Ford Mondeo IV
Kombi 1.8 Duratorq TDCi 125KM 92kW
Stosunkowo duże średnie zużycie paliwa
7,2
Ford Mondeo IV
Kombi 2.2 Duratorq TDCi DPF 200KM 147kW
ok
11,1
Ford Mondeo IV
Kombi 2.5 Turbo Duratec 220KM 162kW
Przy płynnej jeździe na trasie z prędkością około 100 km/h pali niecałe 9//100 km (lato, bez bagażnika dachowego, 4 osoby + bagaż, szerokość opony: 235) W zimie z 600 litrowym boxem na dachu i zapakowanym bagażnikiem spalił 10,7 l/100 km (W-wa – Zakopane – W-wa) (szerokość opony : 215) W mieście pali około 13-14 litrów przy delikatnym traktowaniu (odcinki po 18 km, w szczycie, tylko kierowca, średnia prędkość 19 km/h), przy jeździe poza szczytem pali 11-12 litrów. Przy ciężkiej nodze na wyświetlaczu może pojawić się wynik ponad 15 l/100 km. Wersja „ciężka”: titanium x. + sporo dodatków zwiększających wagę. Ten zassany od Volvo silnik jest bardzo elastyczny – turbo jest „miękkie”, z maksymalnym ciśnieniem doładowania zaledwie 0,65 bara. Daje to brak turbodziury i ponad 320 Nm momentu dostępne od 1500 obr/min. Spokojnie można jeździć w niskim zakresie obrotów, ciesząc się niemal bezgłośną pracą silnika oraz mniejszym apetytem na paliwo. W razie potrzeby można kręcić do ponad 5 tys obrotów – wtedy wyprzedzanie w trasie to czysta przyjemność – szybko i bezpiecznie. A przy okazji z dwóch rur wydobywa się piękny gang. Silnik ten jest przystosowany do spalania paliwa 91-98 oktanów (ma czujnik spalania stukowego), a przy paliwie 98 oktanowym daje kilkanaście koni więcej. Jakby komu było mało (np. holuje przyczepę) jest dostępny chip BSR, który w prosty, choć nietani (3500 zł) sposób podnosi osiągi do 258 KM i 393Nm Zawieszenie auta pozwala w pełni wykorzystać możliwości motoru i daje dużo frajdy z jazdy, choć nawet w trybie comfort jest dość twarde. Silnik 2,5T do doskonały wybór do osób, które cenią sobie wysoki komfort i ponadprzeciętne osiągi, a nie robią dużych rocznych przebiegów.
7,6
Ford Mondeo IV
Kombi 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
tu tez daje zle dlatego iz konkurencja potrafi wiecej.Niektore auta znajomych tej samej klasy pala nawet o 2 litry mniej a nogi ciezkiej nie mam ,staram sie nie przekraczac 2 tys obr/min.Ceny serwisów drogie choc u konkurencji jest podobnie ,ceny napraw bardzo wysokie a obsluga i jakosc uslug srednia
6,9
Ford Mondeo IV
Kombi 1.8 Duratorq TDCi 125KM 92kW
10,0
Ford Mondeo IV
Kombi 2.0 Duratec 145KM 107kW
Auto służbowe więc to nie jest problem ale... przy max prędkości wół pali, uwaga:23 litry/100 !!!!
5,8
Ford Mondeo IV
Kombi 1.8 Duratorq TDCi 125KM 92kW
8,6
Ford Mondeo IV
Kombi 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
Ford Mondeo IV Kombi