90KM (hamowania 95KM) TDDI po chipie u HEKO (127KM) i MBC (nie hamowany) (1.2bar doładowania). W sumie to największą różnice dało MBC, bo turbina zaczęła wcześniej wstawać. Samochód ma wstawioną 6 biegową skrzynie. Spalanie 4.2 osiągnięte po rozgrzaniu silnika i skasowaniu komputera pokładowego (o dziwo u mnie ani nie zawyża, ani nie zaniża splania, różnica jest na tyle mała, że nie wiem co jest bardziej niedokładne mój pomiar na stacji benzynowej czy komputer pokładowy) przy jeździe 95-110 (90-100 GPS)km/h na 6 biegu przy możliwie płynnej jeździe bez klimy. Trasa normalnie między 5 a 5.5 litra (110km/h + klima i rozsądne wyprzedzanie (możliwe bez hamowania po wyprzedzaniu) wszystkiego co na drodze przy 30 stopniowym upale to 5.2-5.3l). 10.5 uzyskane w Warszawie... zimny silnik, klima i 5km non stop w korku... normalnie po Wawie pali między 7 (normalna jazda bez korków) do 8.5 z korkami.