Instalacja sekwencyjna + lubryfikator. Auto nie pali mało, ale jak się chce mieć 6l/100 km to kupmy sobie seicento albo klekota (miałem lżejsze Bravo 1.4 na LPG i palił tyle samo). Jak dla mnie wynik bardzo zadowalający. Mimo 110 KM i 1300 kg autko porusza się sprawnie (0,8 KM na kg )
Bez większych problemów startuje się z pod świateł jak i jedzie po autostradzie (tak do 130-140 km/h - potem komputer pokazuje jak bardzo robie sie nieekonomicznie:) Maksymalne spalanie to jazda po mieście z załączoną klimatyzacją. Minimum jak i średnia wartość są identyczne; po prostu czy się jeździ normalnie (w moim przypadku 40% poza miastem, reszta miasto ruch umiarkowany - Poznań i okolice), czy baaardzo spokojnie (wręcz dziakowanie) wychodzi to samo. Ogólnie autko bardzo polecam, mimo, że zrobiłem nim do tej pory marne 5 tys. km. Silnik ma ogromną zaletę jaką jest rozrząd na łańcuchu, ale nia ma kasowania luzu zaworowego!! jak się chce nim troszkę pojeździć to radze ten luz co pewien czas regulować - szczególnie na LPG - inaczej narazimy się na koszty. Czasem ciągam ciężkie przyczepy. Ile pali z przyczepą?:) 1100 kg na haku, delikatnie + 40% trasa to "lekko" 15 l:)