ZALETY - Z klimą czy bez pali tyle samo. Jazda do 2200 obr/min czy do 3400 obr/min pali tyle samo . V6 ciagna paliwo dopiero od 3500-4000 obr/min ale wtedy wgniata w fotel i tak do 7000 obr...efekt jak przy turbinie- polecam = cudownie mruczy- w koncu to kociak;P.BARDZO wytrzymały silnik z racji ze jest na łańcuchu rozrządu (minimalnie głośniejsza praca silnika, ale stabilna) więc nawet jesli jakis pasek nam strzeli to jedziemy dalej. Wygoda na poziomie mercedesa s klasy lub minimum bmw 5.Jest ogromy w srodku. Mozna ladowac do srodka wiele towaru(kombi) a spalanie prawie nie wzrasta.Silnik wogóle nie jest obciążony, wiec pojezdzi dluzej. Zawieszenie jest wielowahaczowe wiec prowadzi sie cudownie. Ceny części ogólnie tanie jak na taki silnik-masa zamienników.
Wady - gnijące nadkola(srednio raz na 7 lat trzeba pomalowac), pękające tylne zderzaki ale za to dobrze rezonuja male zderzenia.
z powyzszego widac ze ma wiecej plusow niz minusow. Chcąc jezdzic oszczednie nie przekraczaj 2500-3000 obr, jesli chcesz miec wygodne auto w smiesznie niskiej cenie z zapasem MOCY pod maską - dokonałes już wyboru ...