Wszystko zależy od stylu jazdy, instalacji gazowej oraz sprawności elektroniki. Spalanie (dynamiczna jazda - Stag 4+, wtryski Hana, po wymianie praktycznie wszystkich czujników elektronicznych oraz elektryki zapłonowej): Lato-miasto(Warszawa): 13l, Lato-trasa(120-130kmh): 11l, Lato-trasa(150-170kmh): 12.5l, Lato-trasa(180-190kmh): 14.5l, Zima-miasto(Warszawa): 14l. Przy źle ustawionej instalacji mapa benzynowa (szczególnie dawka długoterminowa) bardzo się rozjeżdża, samochód zaczyna palić dużo i poszarpywać. Samochód bardzo wyczulony na podzespoły zapłonowe elektryczne. Podobnie jest z czujnikami - po wymianie przepływomierza, sondy lambda oraz potencjometru przepustnicy spalanie spadło drastycznie, dowiedziałem się jak dużą mocą dysponuje. Sprzęgło niezniszczalne - 240k km i nawet nie próbuje się ślizgać. Co 20-30k km należy sprawdzić luz zaworowy. Wnętrze niestety trzeszczy, zwłaszcza zimą. Sprawdzając się spod świateł tym samochodem udało mi się wygrać z takimi samochodami jak: Opel Omega 2.5 V6, Opel Insignia CDTI, BMW 318 E46, Mercedes E300 W124, Mercedes C200 CDI.