Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford Mondeo I

Podsumowanie 704 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Ford Mondeo I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,6
51,37 zł
11
8,8
52,86 zł
108
9,4
56,36 zł
77
9,1
54,68 zł
68
8,6
51,63 zł
6
9,5
56,67 zł
46
12,1
72,21 zł
2
9,0
53,93 zł
1
11,7
69,90 zł
17
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Ford Mondeo I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,1
31,45 zł
11
10,4
32,29 zł
48
10,5
32,89 zł
39
10,4
32,54 zł
54
10,5
32,86 zł
6
10,6
33,04 zł
30
10,9
34,11 zł
3
12,4
38,56 zł
5
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Ford Mondeo I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,8
41,35 zł
114
6,9
41,90 zł
58

Zużycie paliwa Ford Mondeo I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (704)

9,2
Ford Mondeo I
Hatchback 1.8 i 16V 115KM 85kW
W trasie pali ledwo co ale w mieście potrafi łyknąć :) jak każdy samochód... zależy jaką kto ma noge.
6,6
Ford Mondeo I
Kombi 1.8 TD 88KM 65kW
7,4
Ford Mondeo I
Hatchback 1.8 TD 88KM 65kW
Pali tyle ile ma palić i nic się na to nie poradzi, taka masa auta. Jazda zimą po mieście do najtańszych nie należy, ale jak ktoś chce tanio to niech sobie kupi CC 900. Jedzie się bardzo wygodnie, części tanie, silniczek nie do zajeżdżenia przy odpowiedniej eksploatacji, znakomity jako tani rodzinny samochód. Niestety rdza na progach dosyć często daje znać o sobie w tych egzemplarzach.
9,8
Ford Mondeo I
Kombi 1.8 i 16V 112KM 82kW
6,5
Ford Mondeo I
Sedan 1.8 TD 90KM 66kW
8,7
Ford Mondeo I
Hatchback 1.8 i 16V 115KM 85kW
Dziennik kosztów dla Ford Mondeo I
Średni koszt przejechania 100 km
61,00 zł
6,8
l/100km
10,7
l/100km
11,8
l/100km
Zobacz dzienniki
11,7
Ford Mondeo I
Kombi 2.0 i 16V 136KM 100kW
ogromne spalanie nawet przy spokojnej jeździe,rzadko udawało sie zejsc do 10l/100km,przy dużych mrozach łykał ponad 15,drogie czesci
9,1
Ford Mondeo I
Hatchback 1.8 i 16V 112KM 82kW
9,2
Ford Mondeo I
Hatchback 2.0 i 16V 136KM 100kW
Auto nadaje się głównie na jazdę poza miejską - wygodne, przestronne, pojemne, dość dynamiczne, w mieście zaś sobie nie radzi - kieszeń wyczyści solidnie. Jeżdżę bardzo ekonomicznie (wyprzedzam jedynie Lki, kapeluszników, wystraszone kobitki i inne typowe spowalniacze), na niskich obrotach, biegi zmieniane przy 2300-2600 obrotów, staram się jeździć w granicach dopuszczalnych prędkości czasem przekraczając je góra o 10-30km. W cyklu mieszanym z większą przewagą na miasto zimą przy takim stylu pali mi 12.4-12.8, latem 10.5-11, przy przewadze jazdy poza miejskiej wygląda to znacznie lepiej 7.7-8.5. Jeśli chodzi o awaryjność i naprawy, to jak na razie nic poważnego nie było, wszystko w ramach normalnej amortyzacji, raz mi strzeliła sprężyna od amortyzatora przód pasażer, sporą wadą są blachy, które to lubią poddawać się rdzy, szczególnie od strony kierowcy belki pod drzwiami i nadkola. Mondki mają dość nieprzyjemną wymianę reflektorów bądź ich szkieł, trzeba odkręcać zderzak, który bez kilku sprytniejszych kluczy może przyprawić o epilepsję ;) Auto jest też trochę przy niskie, przydało by mu się 3-4cm zawieszenia wyżej, ale to są indywidualne preferencje i zależą od miejsca jazdy, u mnie nierzadko bezdroża leśne. Poza tym, przynajmniej moja sztuka, to igła, pali na dotyk, nie grzeje się, wręcz trochę za długo się silnik nagrzewa, przez co też mam takie spalanie w mieście, często jeżdżę krótkie odcinki na zimnym silniku. Obecnie myślę nad zmianą na coś znacznie ekonomiczniejszego, gdybym miał gaz, może bym sobie odpuścił, samochód urzeka, łatwo się do niego przywiązać. Osoby zastanawiające się nad tą wersją powinny więcej jeździć za miastem, bądź od razu zagazować, bagażnik jest bardzo pojemny, więc to nie problem, gorzej z kosztem takiej imprezy ;) Pozdrawiam wszystkich mondziaków.
8,3
Ford Mondeo I
Kombi 1.8 TD 90KM 66kW
Ford Mondeo I