Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford Kuga II SUV Facelifting

on - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDCi 150KM 110kW (w l/100km)
Średnie zużycie
7,2
Deklaracja producenta
5,5
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
6,7
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
7.0
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
8.4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
6.2

Lista raportów zużycia paliwa (12)

6,0
Ford Kuga II
SUV Facelifting 2.0 TDCi 150KM 110kW
Bardzo łatwo uzyskać wyższe spalanie. Najlepsze wyniki poniżej 5 l to było już żeglowanie...
6,7
Ford Kuga II
SUV Facelifting 2.0 TDCi 150KM 110kW
po zmianie mapowania silnika ze 150 na 180 KM obniżenie zużycia paliwa o ok, 0,9
6,4
Ford Kuga II
SUV Facelifting 2.0 TDCi 150KM 110kW
Mapa zmieniona ze 150 na 180 koni polecam każdemu ! 6.4 na 100km przy przebiegu 45 tys. Średnia z jazdy 60 km/h
6,2
Ford Kuga II
SUV Facelifting 2.0 TDCi 150KM 110kW
7,5
Ford Kuga II
SUV Facelifting 2.0 TDCi 150KM 110kW
7,5
Ford Kuga II
SUV Facelifting 2.0 TDCi 150KM 110kW
7,7
Ford Kuga II
SUV Facelifting 2.0 TDCi 150KM 110kW
6,9
Ford Kuga II
SUV Facelifting 2.0 TDCi 150KM 110kW
7,5
Ford Kuga II
SUV Facelifting 2.0 TDCi 150KM 110kW
Przejechane ok 30 tys.km. Przyjemność z jazdy od kilku miesięcy psuje hałas z podwozia. Plastikowy panel osłony podwozia za prawym przednim kołem notorycznie się luzuje a mocujący do podwozia zaczep/nipel telepie się pod wpływem pędu powietrza powyżej 80km/h. Po kilkukrotnych "gwarancyjnych wizytach w ASO i braku jakiekolwiek poprawy będę musiał auto zostawić na cały dzień w celu prawdopodobnie wymiany całego panelu gdyż to obecne mocowanie się wyrobiło i dokręcenie obecnego mocowania nic nie daje. Komentarz pana z serwisu "żebym uważał gdzie jadę bo auto ma niskie zawieszenie" mnie rozbawił - w żaden teren nigdy nie wjeżdżałem i o nic nie zahaczałem. Oprócz tego feleru z osłoną autem jeździ się wygodnie i komfortowo. Oby tak dalej...
7,5
Ford Kuga II
SUV Facelifting 2.0 TDCi 150KM 110kW
Kugą przez pół roku przejechałem 20 tys.km. Codzienny dojazd (tam i z powrotem) do pracy ok. 150 km po A1. Na trasie Śląsk - Praga Kuga spaliła średnio 6 l/100 - przejazd przez A1, A4, jazda przez góry, czeskie ekspresówki i autostrady. Na razie jedyne co mnie spotkało to kapeć po wjechaniu w jakąś dziurę. Z rzeczy na plus po półrocznym użytkowaniu: prowadzenie, wygoda, wyposażenie ( wer. titanium) szybkość odtajania (ogrzewana przednia szyba - idealne w mroźne dni) Z rzeczy na minus: jakieś dziwne odgłosy z podwozia przy wyższych prędkościach (pow.100km/h) - może jakieś osłony plastykowe wibrują (sprawdzałem zbieżność pod złapaniu kapcia - dość luźno przymocowane plastyki podwozia/nadkoli) Będę to zgłaszał przy przeglądzie okresowym. Po za tym co mnie denerwuje: często włączają się czujki zbliżeniowe gdy np. na światłach obok stoi TIR i spaliny lecą w ich stronę, jest nieco mały bagażnik, na plastikach wnętrza od np. dotyku gołą ręką lub po przetarciu szmatką do pielęgnacji pozostają ślady, wlew do spryskiwaczy jest zbyt głęboko schowany - bez porządnego lejka okolica wlotu zawsze zostaje zalana płynem, bardzo szybko ubywa też tego płynu (częste automatyczne spryskiwanie reflektorów) - 2 baniaki 5 l na tydzień w zimie to norma. Ogólnie jestem zadowolony - zobaczę jak dalej będzie się sprawował. Za diesla 150KM, AWD, z w miarę dobrym wyposażeniu (el.klapa bagażnika, ogrz. przednia szyba, aut.klima, nawigacja, automatyczne parkowanie, grzane półskórzane fotele, czujniki przód/tył, kamera cofania itp.) dałem ok 125 tys.PLN. Konkurencja z podobną specyfikacją była o 10-30 tys. droższa (Karoq, Ateca, Sportage, RAV4, Tiguan, Tucson, Qashkqai, CX5, Jeep Compass)
Ford Kuga II SUV Facelifting