Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford Focus III Hatchback 5d

Podsumowanie 185 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Ford Focus III Hatchback 5d
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,0
36,28 zł
10
7,1
42,62 zł
19
6,1
36,65 zł
1
6,9
41,45 zł
27
7,3
44,05 zł
22
7,6
45,47 zł
33
7,5
45,33 zł
11
8,2
49,36 zł
6
9,6
57,43 zł
5
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Ford Focus III Hatchback 5d
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,3
38,02 zł
3
Pokaż więcej silników

Lista raportów zużycia paliwa (185)

6,7
Ford Focus III
Hatchback 5d 1.6 EcoBoost 150KM 110kW
Raport z ostatnio przebytej 600km trasy po pomorskich drogach przy 2 osobach w samochodzie i z pełnym wyposażeniem na majówkę :) Na trasie 6 (odcinek Słupsk - Wejherowo) przy prędkościach 70-90 (czasem trzeba było pojechać 50km/h przez teren "zabudowany" - spalanie rzędu 5.5l, czyli miłe zaskoczenie :) Na odcinku Wejherowo - Gdynia (niby to cały czas przez miasto, ale do jazdy w Gdańsku w godzinach 7-8 nie porównam :P) spalanie rzędu 6.5l, czyli też świetne. Takie samo spalanie kształtuje się przy jeździe po drogach powiatowych i gminnych, gdzie trzeba czasem ominąć "ubytki na drodze" w których idzie koło zostawić ;) Odcinek S6 i S7 przy prędkościach 120-140 km/h focus wypija 8.0 do 8.5l w zależności, czy lewy pas wolny. Nie ma co się oszukiwać powyższy raport zaliczyć możemy do grona "ekonomicznych". Jak na swoją moc (bo tej nowemu focusowi z tej serii nie brakuje) spalanie nie jest duże, ale wszystko zależy od kierowcy. Częste przyspieszanie, wyprzedzanie itp. wiadomo zwiększa spalanie :) PS> Przed kupieniem autka czytałem raporty typu "jazda ekonomiczna (obroty średnio 2500-3000) a pali mi 9 litrów" - ten samochód lubi niskie obroty (1500) które przeciętnemu kowalskiemu w zupełności wystarcza. Na upartego idzie wyprzedzać nawet na 6 od 90 do 120 samochodzik rozpędza się bardzo szybko mimo niskich obrotów :)
7,8
Ford Focus III
Hatchback 5d 1.6 EcoBoost 182KM 134kW
Przy sportowej jeździe spali nawet 11 litrów, ale przy dynamicznej na niższych obrotach już znacznie mniej, nawet poniżej 7 litrów w mieście przy eco-jeździe, pomaga - wyborna elastyczność silnika, który ciągnie już od 1600 obr/min i nie słabnie na wysokich obrotach ze względu na płaski przebieg momentu 1600-5000 obr/min.
7,2
Ford Focus III
Hatchback 5d 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
Zależy bardzo od stylu jazdy jak to w silniku benzynowym z turbo. Jazda emerycka 5l, jak się chce dynamicznie to i ponad 10 pokaże. Średnio ponad 7,5l to trochę zbyt dużo jak na 1.0l.
8,1
Ford Focus III
Hatchback 5d 1.6 Duratec 125KM 92kW
Jeśli się nie jedzie szybko to jest akceptowalne, gdy się chce pojechać szybciej wzrasta diametralnie. Szkoda, że osiągi nie idą z tym w parze.
8,1
Ford Focus III
Hatchback 5d 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
7,7
Ford Focus III
Hatchback 5d 1.6 EcoBoost 150KM 110kW
Można spalić naprawdę niewiele przy eco-jeździe, a nawet dynamiczna jazda nie wyssa z portfela za dużo.
7,8
Ford Focus III
Hatchback 5d 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
silnik ma spora moc ale taz pali dość dużo , auto jest niesłychanie awaryjne cały czas w serwisie ujechało od nowości przez 2 miesiace zaledwie 800 km i 5 tygodni spędziło w serwisie - w fordzie rozkładacją ręce ponieważ nie znają się na tych silnikach , na części czekalićmy ostatnio 4 tygodnie wymienili i nadal nie wiedza co zrobić aby auto się nie psuło - kompetne nieporozumienie ten silnik i elektronika !!! przestrzegam !!!!
8,4
Ford Focus III
Hatchback 5d 1.6 EcoBoost 150KM 110kW
W mieście pali stosunkowo dużo, nawet przy ekonomicznej (nuda) jeździe (5 lub 6 bieg - 2000 obr./min. Komputer zawsze zaniża spalanie o ok. 0,5 -0,7 l/100 km pewnie w celu polepszenia samopoczucia kierowcy.
5,4
Ford Focus III
Hatchback 5d 1.6 Duratec 105KM 77kW
początkowo myślałem czy uda się zejść do deklarowanego 4,7l/100km ,miłe zaskoczenie na trasie Wodzisław śl-Kraków 4,5l/100km nie przekraczając 100km/h. Spalanie 660l/12000km.
6,2
Ford Focus III
Hatchback 5d 1.6 Duratorq TDCi DPF 115KM 85kW
średnie spalanie 6,7l - spalanie podawane w testach to tylko teoria
Ford Focus III Hatchback 5d