Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford Focus III Hatchback 5d facelifting

Podsumowanie 85 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Ford Focus III Hatchback 5d facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,3
44,07 zł
1
6,6
40,08 zł
5
6,6
39,62 zł
8
7,1
42,58 zł
24
7,4
44,82 zł
4
7,4
44,62 zł
11
7,5
45,14 zł
9
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Ford Focus III Hatchback 5d facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,0
30,68 zł
7
5,3
32,41 zł
8
4,8
29,28 zł
1
6,5
39,65 zł
3
Pokaż więcej silników

Lista raportów zużycia paliwa (85)

6,8
Ford Focus III
Hatchback 5d facelifting 1.6 Ti-VCT 125KM 92kW
Serwis drogi. Spalanie da się zaakceptować.
5,2
Ford Focus III
Hatchback 5d facelifting 1.5 EcoBoost 182KM 134kW
Mam dość dziwny styl jazdy. Staram się jak najmniej hamować, dynamicznie pokonuję zakręty/ronda. Do tego mam dobrą drogę do pracy. Efekt tego jest taki, że średnie spalanie za cały okres użytkowania to ok 5,5 l./100 km. Wydaje mi się, że to bardzo dobrze.
6,8
Ford Focus III
Hatchback 5d facelifting 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Spalanie na trasie Polska - Niemcy przy jeździe ~140 km/h wyniosło 6.5l/100km.
7,5
Ford Focus III
Hatchback 5d facelifting 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Trasa 1500km - wypad na majówkę nad morze, większość trasy na krajowej jedynce i A1 ok 70% przy prędkościach 140-160km/h, po drogach między miasteczkami ok 80km/h. Spalanie uzyskane średnie 7,5l/100km. Jadąc max 120 pewnie dało by się zejść do 7l.
8,3
Ford Focus III
Hatchback 5d facelifting 1.6 Ti-VCT 125KM 92kW
Bardzo dużo pali
5,6
Ford Focus III
Hatchback 5d facelifting 1.5 TDCi 120KM 88kW
Dziennik kosztów dla Ford Focus III Hatchback 5d facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
5,6
l/100km
8,0
l/100km
Zobacz dzienniki
7,1
Ford Focus III
Hatchback 5d facelifting 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
cena za wersje titanium ok 75 000- golf 125 KM był droższy w 2015 roku
8,5
Ford Focus III
Hatchback 5d facelifting 1.5 EcoBoost 182KM 134kW
180KM w benzynie swoje musi wypić. Co prawda uświadomiono mnie niedawno, że wolnossące jednostki o podobnej mocy jednak palą dużo więcej, ale jazda na LPG to to nie jest :) Oczywiście mowa tu tylko o kosztach paliwa, bo nic innego się nie działo. Długofalowo odpadają wszelkie kosztowne niedogodności związane z posiadaniem diesla (ad blue, DPF, EGR). Wymiana oleju po 10kkm w ASO kosztowała ok 300 zł, w tym olej. Producent zaleca wymianę co 20kkm, ale z moim stylem jazdy lepiej to robić częściej ;).
6,9
Ford Focus III
Hatchback 5d facelifting 2.0 TDCi 150KM 110kW
7,9
Ford Focus III
Hatchback 5d facelifting 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Wg mnie bardzo słabo z porównaniem do tego co wskazuje producent. Jeździłem przez ostatnie 700km zgodnie ze wskazówkami komputera otrzymałem w trybie ecomode 5 gwiazdek za wszystkie możliwe parametry: prędkość, zmianę biegów etc. Spalanie na komputerze 7,3 l, a na stacji 7,9l na 100km Trasa bardzo mieszana od autostrady (max 140km/h, większość autostrady 110km/h odc. tylko 50km) po mieście oraz wyprawę w stronę gór po drogach po których jeździ się około 70km/h.
Ford Focus III Hatchback 5d facelifting