Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford Focus III Hatchback 5d facelifting

Podsumowanie 85 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Ford Focus III Hatchback 5d facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,3
43,84 zł
1
6,6
39,88 zł
5
6,6
39,41 zł
8
7,1
42,37 zł
24
7,4
44,59 zł
4
7,4
44,39 zł
11
7,5
44,91 zł
9
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Ford Focus III Hatchback 5d facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,0
30,75 zł
7
5,3
32,49 zł
8
4,8
29,35 zł
1
6,5
39,75 zł
3
Pokaż więcej silników

Lista raportów zużycia paliwa (85)

6,0
Ford Focus III
Hatchback 5d facelifting 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
6,0
Ford Focus III
Hatchback 5d facelifting 1.5 TDCi 120KM 88kW
Samochód mam w wersji St-line z kołami 235/40/R18. Do tej pory zrobiłem ok 10tys. Z czego 6tys. Po angielskich drogach. W Anglii limit prędkości to ok. 114km/h. Przy takich prędkościach pali mi ok. 5.5. Pozostałe 4 tys. km to trasa Anglia - Mazury w dwie strony i tu spalanie wyszło ok 6.5 ze względu na wyższą prędkość przelotową na autostradach. Przy prędkości ok 190km/h w Niemczech komputer pokazał średnio ok 9l. Z całego przebiegu 10 tys. km mam srednie spalanie ok. 6.2l. Dodam, że ok 80 procent mojego przebiegu to autostrady.
4,8
Ford Focus III
Hatchback 5d facelifting 1.6 TDCi 115KM 85kW
4,2
Ford Focus III
Hatchback 5d facelifting 1.5 TDCi 95KM 70kW
.
8,5
Ford Focus III
Hatchback 5d facelifting 1.5 EcoBoost 182KM 134kW
Do tej pory jeździłem dieslem. Silnik turbobenzynowy jest bardzo wrażliwy na styl jazdy. Może spalić poniżej 8 oraz powyżej 10. Ogólnie bardzo przyjemny silnik. Charakterystyka momentu obrotowego zbliżona do diesla.
6,0
Ford Focus III
Hatchback 5d facelifting 1.0 EcoBoost 100KM 74kW
Oszczedny
7,0
Ford Focus III
Hatchback 5d facelifting 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
A więc silnik 1,5 ecoboost to silnik z nazwy eco dla środowiska a nie jak inni myślą eco dla kieszeni przy tankowani.Kupiłem nowego forda w kwietniu 2017 przejechane 7000 tyś/km do dzisiaj i tak-raport spalania Miasto mój max 9,8 dynamiczna jazda bardzo krótkie odcinki na zimnym silniku ale wystarczy puścić pedał gazu i spokojnie do osiągnięcia 8,5 na włączonym start/stop.Trasa spokojna jazda za tirem na tempomacie nie ma gdzie wyprzedzić średnio 5,5 ale można zejść do nawet 4,5 ale zaznaczam auto jakby wyłączone z mocy delikatnie muśnięty pedał gazu.Trasa lokalne droga 250 km średnie spalanie 6,2-6,5 prędkość 100-130km/h dynamiczne wyprzedzanie ale na dojazdach noga z gazu.Trasa S8 tempomat 120km/h 6,7 bez tempomatu 6,1 przy prędkości 140-150km/h równe 8l bez tempomatu.Wrażenie końcowe no cóż autko jest bardzo wrażliwe na pedał gazu w mieście mógłby palić o litr mniej ale z drugiej strony jest czym pojeździć , poprzednio miałem nissana 1,5 dci mistrz oszczędności i ciężko się przestawić na benzynę ale coś za coś nowy diesel kosztowałby 10tyś więcej nie wspomnę o przyszłych usterkach dpf.erg.turbina.dwumasa.wtryski.Ogólnie autko super zawieszenie mistrz ale i tak mi po głowie chodzi by władować tu gaz na razie jest strasznie drogi ale za dwa lata kto wie:)
6,7
Ford Focus III
Hatchback 5d facelifting 2.0 TDCi 150KM 110kW
średnie spalanie to około 7litrów. W trasie przy ekonomicznej jeździe można spokojnie zejść do 5,5 litra.
6,5
Ford Focus III
Hatchback 5d facelifting 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
Samochód w miescie pali okolo 8l, na trasie Kraków-Siofok średnie spalanie na 100km wynosilo pomiedzy 5,2l-5,6l, na trasie powrotnej Siofok-Kraków spalanie okolo 6,0;-6,2l. Spalanie 8,8l osiagnalem przy bardzo dynamicznej jezdzie po miescie.
4,1
Ford Focus III
Hatchback 5d facelifting 1.5 TDCi 120KM 88kW
Przy szybkiej jeździe po brytyjskich autostradach zawsze mam 67 mpg - 4.2 l/100 km. Przy nerwowej jeździe w korku spalanie skacze do 57 mpg - 5 l/100 km.Przy jeździe ok.60 mph - 100 km/h na odcinku 100 na M1 udalo mi sie zejsc do 91 mpg -2.5 l/100 km. Realnie trzeba przyjąć że w trasie przy przestrzeganiu przepisów i jeździe z głową spokojnie można zmieścić się w 70 mpg - 4 l/100 km. Wynik świetny uważam, a1.5 litrowy dieselek świetnie radzi sobie nawet po przekroczeniu 100 mpg - 160 km/h. Bardzo polecam. Dodam, że żona jeździ nowym Mercedesem A200 Diesel automat.Wyglada może bardziej post ale więcej pali, jest bardziej mulowaty I znacznie glosniejszy w środku jak i na zewnątrz.
Ford Focus III Hatchback 5d facelifting