Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford Focus II

Podsumowanie 1588 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Ford Focus II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,5
42,76 zł
17
7,9
45,30 zł
301
9,6
54,67 zł
2
8,2
46,78 zł
7
8,0
45,82 zł
135
8,7
49,80 zł
2
8,9
51,17 zł
43
8,6
49,42 zł
49
7,8
44,36 zł
2
9,9
56,38 zł
2
12,2
69,77 zł
8
11,4
65,26 zł
3
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Ford Focus II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,8
28,42 zł
2
9,1
26,37 zł
29
8,9
25,81 zł
1
9,0
26,10 zł
1
9,8
28,50 zł
18
10,0
29,00 zł
1
13,7
39,68 zł
6
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Ford Focus II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,4
30,94 zł
226
5,4
31,05 zł
5
5,7
32,73 zł
54
6,3
36,00 zł
231
6,4
36,72 zł
11
6,4
36,91 zł
108
6,5
37,32 zł
64
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Ford Focus II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,0
26,10 zł
1

Lista raportów zużycia paliwa (1588)

7,0
Ford Focus II
Kombi 1.8 Duratec Flexifuel 125KM 92kW
6,9
Ford Focus II
Kombi 1.8 Duratec Flexifuel 125KM 92kW
6,7
Ford Focus II
Kombi 1.8 Duratec Flexifuel 125KM 92kW
7,2
Ford Focus II
Kombi 1.8 Duratec Flexifuel 125KM 92kW
6,8
Ford Focus II
Kombi 1.8 Duratec Flexifuel 125KM 92kW
6,8
Ford Focus II
Kombi 1.8 Duratec Flexifuel 125KM 92kW
Dziennik kosztów dla Ford Focus II
Średni koszt przejechania 100 km
35,67 zł
6,4
l/100km
9,0
l/100km
10,5
l/100km
Zobacz dzienniki
7,0
Ford Focus II
Kombi 1.8 Duratec Flexifuel 125KM 92kW
5,9
Ford Focus II
Focus C-Max 1.6 TDCi 109KM 80kW
9,0
Ford Focus II
Hatchback 5d 2.0 Duratorq TDCi 136KM 100kW
10,1
Ford Focus II
Kombi 2.0 Duratec 145KM 107kW
Mój pierwszy samochód. Instalacja LPG - LPGTECH. Jeszcze mnie nie zawiódł tzn. nie stanął w miejscu i żeby potrzebna była laweta. Niestety ciągle jest przy tym silniku coś do zrobienia. W moim przypadku była zmieniana przepustnica, EGR, wężyk IMRC, no i najważniejsze, zaraz po zakupie był robiony generalny remont z wymianą zapieczonych pierścieni (brał olej - mankament Duratec-ów). Muszę jednak dodać, że nigdy nie brakowało mi mocy co jest jego sporą zaletą. Podsumowując nie jest całkowicie źle, ale dobrze też nie jest.
Ford Focus II