Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford Focus II

Podsumowanie 1581 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Ford Focus II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,5
44,69 zł
17
7,9
47,33 zł
297
9,6
57,13 zł
2
8,2
48,88 zł
7
8,0
47,88 zł
135
8,7
52,05 zł
2
8,9
53,37 zł
42
8,6
51,64 zł
49
7,8
46,36 zł
2
9,9
58,93 zł
2
12,2
72,91 zł
8
11,4
68,20 zł
3
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Ford Focus II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,8
27,51 zł
2
9,1
25,52 zł
29
8,9
24,98 zł
1
9,0
25,26 zł
1
9,8
27,58 zł
18
10,0
28,07 zł
1
13,7
38,41 zł
6
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Ford Focus II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,4
32,10 zł
226
5,4
32,22 zł
5
5,7
33,96 zł
54
6,3
37,35 zł
231
6,4
38,10 zł
11
6,4
38,30 zł
108
6,5
38,73 zł
64
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Ford Focus II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,0
25,26 zł
1

Lista raportów zużycia paliwa (1581)

7,7
Ford Focus II
Sedan 1.6 Duratec 100KM 74kW
Patrząc przez pryzmat poprzedniego samochodu (14l/100km), to można powiedzieć że jest świetnie. Jednak znam osoby co mają mniejsze spalanie... Uznaję jednak, że jak na auto o takich gabarytach + skrzynia Automat. to jest bardzo przyzwoicie. Cykl mieszany to u mnie większość miasto, więc proszę o rozsądek. Komputer pokładowy zawyża spalanie o ok.0.5l/100km. Nie mam ciężkiej nogi, Raczej ECO-drive.
6,0
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratorq TDCi DPF 109KM 80kW
No i teraz chwila prawdy. Zużycie paliwa doskonałe. Lepiej jeździ na bezsiarkowym. Nie polecam zwykłego diesla np. z Auchan lub Neste (Nestea?). Dobre bezsiarkowe jest tańsze eksploatacji niż zwykły ON. FAP zgodnie z check-listą po 60 tys dolać po 80 tys. dolać po 100 tys dolać. Śmiech. Poza tym ASO w Polsce liczą koszt obsługi resetu kompa jako czynności dodatkowe. Naprawdę mając FAP- co 80 tys uzupełnić, nie tankować paliwa mniej niż 7 litrów.Najlepiej co najmniej 1/2 baku optymalnie 3/4 lub jazda do rezerwy- super. Filtr - zgodnie z check lista Forda po 120 tys wymienić razem z katalizatorem (!). Brawo ale to jest oczyszczający się filtr? Znam Peugeota 307 z przebiegiem ponad 200 tys bez wymiany. Szczerze tankując dobre bezsiarkowe i dolewając eloys jest to do osiągnięcia bez najmniejszego problemu. Nie ma też problemu z wypalaniem filtra jak w VW. ASO - polecam przeglądy podstawowe. Na 4 przeglądzie chcieli mi wymienić wahacze - a naprawdę trzeba było wymienić śruby. Cóż warto jeździć robić podstawowe rzeczy a resztę konsultować z zaprzyjaźnionym mechanikiem. Ford jak inni działa wg zasady. coś nie domaga - wyrzuć wstaw nowe, jak problem nie jest jasny wyrzuć zed 4 części a będzie dobrze
6,8
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec 100KM 74kW
5,8
Ford Focus II
Focus C-Max 1.6 TDCi 109KM 80kW
jeżdżę praktycznie cały czas z klimą i nie widzę różnicy w spalaniu
8,2
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec Ti-VCT 115KM 85kW
Ameryki nie odkryję, mówiąc że wszystko zależy od stylu jazdy. Ja lubię dynamiczną jazdę i uważam, że po to jest skrzynia 5-biegowa by z niej korzystać, a nie jechać na 5-tce 50 km/h, choć silnik jest na tyle elastyczny, że od 70 km/h spokojnie można na tym biegu żwawo jechać. Przeważnie zmieniam bieg na wyższy przy ok. 3500 obr./min., wtedy po zmianie jest 2200 obr./min., choć zaznaczam że lubię często przycisnąć. Przy takim stylu jazdy spalanie (bez włączonej klimy) wygląda tak: Miasto - to ok. 9 - 9,5 l, ale przy staniu w korkach i na światłach co 200m może być nawet 10,5 - 11 l/100 km, ale czemu tu się dziwić... samochód najwięcej pali przy jeździe na 1 i 2 biegu. Autostrada - trzymając równo ok. 150 km/h wyjdzie 8.5 l/100 km (4.500 obr./min.) Poza miastem - ok. 6.5 - 7 l/100 km Srednia z 500 km z czego 200 km autostradą, 250 km poza miastem a 50 km w mieście - 7.6 l/ 100 km Moim zdaniem, jak na dynamiczną jazdę w końcu niemałych autem to spalanie jest naprawdę dobre, a w trasie wręcz bardzo dobre. Na pewno nie kupiłbym diesla dla tych 2-litrów mniej.
6,5
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratorq TDCi 90KM 66kW
6,7
Ford Focus II
Kombi 1.8 Duratorq TDCi 115KM 85kW
6,1
Ford Focus II
Focus C-Max 2.0 TDCi 136KM 100kW
Jestem zadowolony. Porównywalnie, jakbym jeździł na LPG.
7,6
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec 100KM 74kW
Średnia około 8,8-9 litrów w mieście Trasa około 6,5-7
4,9
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratorq TDCi DPF 109KM 80kW
FFocus 1.6 jest słynny ze swojej ekonomiczności - potwierdzam!
Ford Focus II