Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford Focus II Kombi

Podsumowanie 605 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Ford Focus II Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,2
49,25 zł
3
8,0
47,89 zł
72
8,7
52,36 zł
11
Silniki Benzynowe Ford Focus II Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,7
33,45 zł
1
9,5
29,62 zł
4
10,1
31,60 zł
10
Silniki Diesla Ford Focus II Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Lista raportów zużycia paliwa (605)

4,7
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratorq TDCi 90KM 66kW
Cena auta i wielkość spalania Perfekcja :)...
7,3
Ford Focus II
Kombi 2.0 Duratorq TDCi 136KM 100kW
Zimą w Warszawie do 9.3. Na autostradzie około 6.5 - 7.0. Przy zamulaniu na krajówce można zejść poniżej 6.0.
7,4
Ford Focus II
Kombi 1.8 Duratec Flexifuel 125KM 92kW
Pali tyle,na ile się mu "depnie". Autostrada-przy 150 i więcej to i nawet 17l/100km. Spokojnie do 120 koło 7. Miasto-zależy od korków - ale 7,8 - 8,1
5,9
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratorq TDCi 90KM 66kW
Zatankowalem pod korek. W ciagu 3 trzech dni przejechalem lacznie 50,2km dystansy do 5 km i kilka godzin postoju. Klimatyzacja i swiatla wlaczone nonstop. Zatankowalem ponownie pod korek i weszlo troszke ponad 4 litry.
5,2
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratorq TDCi 90KM 66kW
Mało pali, na razie się nie psuje. Oczywiście jak każdy Ford zacznie rdzewieć po ok. 5 latach. Mój 4-letni ma już pierwsze ślady - pod nadkolami.
7,8
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratec Ti-VCT 115KM 85kW
Na gazie jest mega oszczędnie! Malkontentom polecam osobiście się przekonać i ... odszczekać pod stołem złe opinie.
Dziennik kosztów dla Ford Focus II Kombi
Średni koszt przejechania 100 km
34,33 zł
6,2
l/100km
8,5
l/100km
10,3
l/100km
Zobacz dzienniki
4,8
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratorq TDCi 90KM 66kW
Koszty utrzymania zawyżają naprawy usterek elektrycznych.
5,8
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratorq TDCi DPF 109KM 80kW
Bardzo niskie spalanie. Części do Forda (nawet oryginalne) nie rujnują budżetu.
7,9
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratec 100KM 74kW
8,3
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratec Ti-VCT 115KM 85kW
Uzytkowalem od nowosci Focusa 1.6 TiVCT 115KM w latach 2008-2012, rocznik 2007. Spalanie bardzo zalezy od warunkow jazdy. Ja ok. 50% z calkowitego przebiegu 120,000km pokonalem na trasie Poznan - Zachodnie Niemcy, 25% na trasie w Polsce i 25% w centrum miasta i okolicach. Mam takze wrazenie, ze pierwsze 50,000km auto palilo nieco wiecej. Minimalne mozliwe spalanie, jazda sznurkiem za tirami, do 70km, 5 bieg, bez zadnego przegazowywania, totalnie jednostajnie, 5l mozliwe. Spokojna bardzo przepisowa jazda na trasie w Polsce (nie autostrada), ok. 6.5l. Jazda normalna na trasie w Polsce (dynamicznie, ale bez szalenstw), ok. 7.5l Jazda bardzo dynamiczna na trasie w Polsce (wyprzedzanie, redukcje, obroty pod czerwone pole), ok. 9l. Miasto: bardzo zalezy. Najgorzej korki "stojace", wtedy srednio 10.5l, a kilkadziesiat tysiecy km od nowosci to w takich warunkach mialem 11.3. Miasto sredniej wielkosci, ale bez korkow "stojacych", to nie wiecej niz 10l (Poznan, Bydgoszcz). Poza szczytem, to spokojnie ponizej 8l. Autostrada: tutaj moge duzo powiedziec na ten temat. Przede wszystkim srednie spalanie podawane przez komputer, normalnie zgadzajace sie mniej wiecej z kalkulacja indywidualna, to na autostradzie przeklamuje, nawet mocno. Przy predkosciach 170km/h~190km/h (a jak z wiatrem to i 203km/h wg. GPSa, znacznie wiecej niz dane fabryczne), komputer pokazuje 18l/100km/. Ale taka jazda na dystansie 1000km faktycznie nigdy nie wyszla w kalkulacji pod dystrybutorem wiecej niz 13l/100km (moze przez chocby chwilowe zwolnienie do 140-150, wiadomo, nawet lewy pas czasami spowalnia). Autostrada 140km/h~170km/h - znacznie mniej, ok. 11,5l/100km. Generalnie spalanie wzrasta powyzej 140km/h, czyli predkosci, przy ktorej jazda tym autem jest meczaca, ze wzgledu na dzwiek silnika i brak mocy. Przy okazji moge podzielic sie opinia na temat zawieszenia/ukladu kierowniczego, prowadzenia. Otoz moglbym bez przesady porownac precyzje pokonywania zakretow Focusem z Mercedesem C180 (rocznik 2007), ktorego sporadycznie uzytkowalem rownolegle z Focusem. Oczywiscie, klasa C jest lepsza ze wzgledu na tylny naped i mocniejszy silnik, wyciszenie to w ogole inna bajka, ale uklad kierowniczy/jezdny to potezna zaleta focusa. Dla zobrazowania, gdy na czas serwisu dostalem Renault Megane, to balem sie ze wypadne z drogi. Focus jest niedrogi, raczej niezawodny, dobry stosunek ceny do tego co otrzymujemy w zamian. Prowadzenie ponadprzecietne, milo sie jezdzi nawet na calkowicie zasniezonej drodze.
Ford Focus II Kombi