Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford Focus II Hatchback 5d

Podsumowanie 645 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Ford Focus II Hatchback 5d
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,4
44,55 zł
10
7,9
47,46 zł
191
8,7
52,31 zł
26
12,9
77,78 zł
6
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Ford Focus II Hatchback 5d
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,0
28,16 zł
21
9,9
30,83 zł
6
11,9
37,19 zł
2
Silniki Diesla Ford Focus II Hatchback 5d
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki Diesla Ford Focus II Hatchback 5d
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,0
28,13 zł
1

Lista raportów zużycia paliwa (645)

5,9
Ford Focus II
Hatchback 5d 2.0 Duratorq TDCi 136KM 100kW
6,0
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratorq TDCi DPF 109KM 80kW
Niezły. Niestety dużo jeżdżę na krótkich dystansach stąd zużycie paliwa w mieście zima ponad 8l/100. Przy dłuższych dystansach w mieście spada do max 7l/100.W trasie od 4 do max 7,0 l/100, rekord 5,5 l/100 przy średniej prędkości 152km/100
5,6
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratorq TDCi 90KM 66kW
Autko ma przebieg obecnie 75 tyś ... średnie spalanie z dystansu 3000 km w miescie ( Trójmiasto ) w pojedynke głównie to 6,36 l/100km średnie z 600 km po miescie jezdzac oszczednie czyli tak zwany ekodriving to 5,58 ... auto przez cały czas jezdzilo na trasach nie dłuzszych jak 30-50 km i parkowane podchmurka ( styczen-luty) ... trasy jeszcze nie zaznało :) i podaje wartosc 5.0 aby cos wpisac
9,0
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec Ti-VCT 115KM 85kW
6,9
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.8 Duratorq TDCi 115KM 85kW
Spalanie do zaakceptowania, tym bardziej że nie mam lekkiej nogi. Nawet w mieście, tylko trochę się starając, można zejść poniżej 7 litrów. Przegląd po 20 000 km kosztował ok. 640 zł (materiały i robocizna).
8,8
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec Ti-VCT 115KM 85kW
Dość dużo pali, ale ponoś Fordy tak mają. Jak jechałem raz na trasie to rzeczywiście spalił mi 11,2 litra bo testowałem go i jechałem 190. Jeżeli chodzi o jazdę po mieście zimą to 11 litrów. Myślałem, że jak wleje V-Power to mniej spali. Nic bardziej mylnego. Może spalił więcej, bo zima a może, bo paliwo. Nie wiem. W mieście pali latem 8 do 10 litrów. Czy ten silnik posiada Flexi Fuel?
8,8
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec Ti-VCT 115KM 85kW
Dość dużo pali, ale ponoś Fordy tak mają. Jak jechałem raz na trasie to rzeczywiście spalił mi 11,2 litra bo testowałem go i jechałem 190. Jeżeli chodzi o jazdę po mieście zimą to 11 litrów. Myślałem, że jak wleje V-Power to mniej spali. Nic bardziej mylnego. Może spalił więcej, bo zima a może, bo paliwo. Nie wiem. W mieście pali latem 8 do 10 litrów. Czy ten silnik posiada Flexi Fuel?
8,8
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec Ti-VCT 115KM 85kW
Dość dużo pali, ale ponoś Fordy tak mają. Jak jechałem raz na trasie to rzeczywiście spalił mi 11,2 litra bo testowałem go i jechałem 190. Jeżeli chodzi o jazdę po mieście zimą to 11 litrów. Myślałem, że jak wleje V-Power to mniej spali. Nic bardziej mylnego. Może spalił więcej, bo zima a może, bo paliwo. Nie wiem. W mieście pali latem 8 do 10 litrów. Czy ten silnik posiada Flexi Fuel?
8,2
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec 100KM 74kW
6,0
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.8 Duratorq TDCi 115KM 85kW
Autko bardzo wrażliwe na nogę kierowcy - jeżeli jedzie się delikatnie pali na prawdę przyzwoicie ale jak się przyciśnie to spala za dużo - odnośnikiem dla mnie jest poprzednie auto (Octavia 1,9 TDI 110 km) w którym spalanie było łatwiej utrzymać na niskim poziomie przy dynamicznej jeździe. Focus przy trasie ok. 100 km autostradą z maksymalną prędkością (ok. 200 km/h) spalił mi ok. 9-10 litrów. TDI Skody paliło ok.7,5-8,5. Przy codziennej jeździe w warszawskich korkach minimum jakie osiągnąłem to 5,5 litra - jazda typowo taksówkarska, bez szaleństw. Uznaję to za bardzo dobry wynik. Focus nie ma konkurencji w swojej klasie jeżeli chodzi o układ kierowniczy i zawieszenie. Hamulce super (ja mam 4 tarcze, w służbowym 1,6 benzynowym mam tarcze i bębny i też dają radę). Przyjemność z jazdy jest super jak na kompakta. Ceny w ASO są umiarkowane, a biorąc pod uwagę że auto jest absolutnie bezawaryjne to koszty utrzymania uznaję za bardzo niskie. Ogólnie rzecz biorąc opłaca się dopłacić trochę kasy do diesla - benzyniaki wciągają na prawdę dużo paliwa (1,6 w normalnej eksploatacji 9-10 l/100 km.).
Ford Focus II Hatchback 5d