Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford Focus II Hatchback 5d

Podsumowanie 645 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Ford Focus II Hatchback 5d
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,4
44,35 zł
10
7,9
47,24 zł
191
8,7
52,07 zł
26
12,9
77,42 zł
6
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Ford Focus II Hatchback 5d
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,0
28,11 zł
21
9,9
30,78 zł
6
11,9
37,12 zł
2
Silniki Diesla Ford Focus II Hatchback 5d
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki Diesla Ford Focus II Hatchback 5d
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,0
28,08 zł
1

Lista raportów zużycia paliwa (645)

6,0
Ford Focus II
Hatchback 5d 2.0 Duratorq TDCi 136KM 100kW
Pali mało, usterki sporadyczne ale się zdarzają. Auto tanie w naprawie, b. dobra dostępność części zamiennych. Auto pali mało jak na te parametry silnika, szczegóły poniżej
7,3
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec Ti-VCT 115KM 85kW
zamienników mnóstwo, ceny nie wysokie, typowo ekonomiczne auto. Brak dwumasy, turbiny, egr, pdf itd. Silnik prosty więc naprawy nie są uciążliwe i bardzo kosztowne.
7,4
Ford Focus II
Hatchback 5d 2.0 Duratorq TDCi 136KM 100kW
5,3
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.8 Duratorq TDCi 115KM 85kW
Części ogólnodostępne i niedrogie. Spalanie rewelacja. Załadowany 4 dorosłych + dziecko w foteliku, na trasie 500 km, przy dość dynamicznej jeździe: 4,9l/100!
7,0
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.8 Duratorq TDCi 115KM 85kW
mi tak pali
6,5
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratorq TDCi 90KM 66kW
6,8
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.8 Duratorq TDCi 115KM 85kW
Dla laików jest to samochód pułapka wysoka awaryjność układu paliwowego,elektrycznego i napędowego Koszt EGR 2000 zł Koło dwumasowe 1500 zł Sprzęgło 1200 zł Turbina 4000 zł Pompa wys. ciśnienia 4000 zł Wtryski 5000 zł
6,8
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.8 Duratorq TDCi 115KM 85kW
Dla laików jest to samochód pułapka wysoka awaryjność układu paliwowego,elektrycznego i napędowego Koszt EGR 2000 zł Koło dwumasowe 1500 zł Sprzęgło 1200 zł Turbina 4000 zł Pompa wys. ciśnienia 4000 zł Wtryski 5000 zł
6,8
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.8 Duratorq TDCi 115KM 85kW
Dla laików jest to samochód pułapka wysoka awaryjność układu paliwowego,elektrycznego i napędowego Koszt EGR 2000 zł Koło dwumasowe 1500 zł Sprzęgło 1200 zł Turbina 4000 zł Pompa wys. ciśnienia 4000 zł Wtryski 5000 zł
9,2
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec 100KM 74kW
Ford Focus II Hatchback 5d