Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford Focus II Hatchback 5d

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 Duratec 100KM 74kW (w l/100km)
Średnie zużycie
7,9
Deklaracja producenta
7,2
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
8,2
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
7.5
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
9.6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
6.5
lpg - zużycie paliwa dla silnika 1.6 Duratec 100KM 74kW (w l/100km)
Średnie zużycie
9,0
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
9,6
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
8.6
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
11.2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
7.2

Lista raportów zużycia paliwa (212)

8,2
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec 100KM 74kW
tu jest tragedia na trasie jadąc wiecej niż 120/h praktycznie ponizej 7l nie zejdziemy, a tyle to niektóre pala w miescie.w miescie pali mi 8,5l przy dośc spokojnej jezdzie
8,2
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec 100KM 74kW
7,8
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec 100KM 74kW
głownie jeżdziłem pomieści, więc spalanie według kompa 8,9 litra. SMOK
8,2
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec 100KM 74kW
Auto pali w mieście 9 litrów a na trasie 8,silnik w moim fordzie ma zmienione nieco mapy silnika przez co jest dużo elastyczniejszy,a co to oznacza?-da się jeździć z mniejszą prędkością co przekłada się na mniejsze zużycie paliwa.Co do kosztów napraw; to w moim fordzie nic się jeszcze nie zepsuło ale części zamienników w przyzwoitej cenie i jakości do tego modelu jest pod dostatkiem.A robocizna,proponuję samemu albo dobry niezależny warsztat
8,2
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec 100KM 74kW
Auto pali między 8 a 9 litrów przy spokojnej jeżdzie a paliło przynajmniej litr więcej.Skąd oszczędność? Otóż te silniki mają niewłaściwy kąt wyprzedzenia zapłonu przy średnim obciążeniu silnika, można to zmienić przez przeprogramowanie mapy silnika.Przeróbkę wykonałem w firmie V-Tech w Krakowie.ul.Bieżanowska.Efekt; auto pali mniej przynajmniej o litr ,silnik dostał 10 koni więcej,zwiększył się trochę moment obrotowy i elastyczność co jest od razu odczuwalne.Przysięgam że nie reklamuję tej firmy z Krakowa i nie mam z nią nic wspólnego.
8,2
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec 100KM 74kW
Auto pali między 8 a 9 litrów przy spokojnej jeżdzie a paliło przynajmniej litr więcej.Skąd oszczędność? Otóż te silniki mają niewłaściwy kąt wyprzedzenia zapłonu przy średnim obciążeniu silnika, można to zmienić przez przeprogramowanie mapy silnika.Przeróbkę wykonałem w firmie V-Tech w Krakowie.ul.Bieżanowska.Efekt; auto pali mniej przynajmniej o litr ,silnik dostał 10 koni więcej,zwiększył się trochę moment obrotowy i elastyczność co jest od razu odczuwalne.Przysięgam że nie reklamuję tej firmy z Krakowa i nie mam z nią nic wspólnego.
7,3
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec 100KM 74kW
Trasa pzy pędkości eko 6,5 litra (110km/h)(140km/h dużo więcej0 miasto 8/9litrów na 100km
9,4
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec 100KM 74kW
W mieście pali 11 litrów na trasie 9, za "odblokowanie" czujnika ABS (bo się zaświecił) w ASO zapłaciłem 180 zeta, wycieraczki 230 zeta, pokrowce na siedzenia (bo jak już pisałem tapicerka się wytarła) 530 zeta.
7,4
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec 100KM 74kW
miasto 9.0-9.5l/100 cykl mieszany 7.5-8.0l trasa 6.5l autostrada 160 km/h - 7.5l autostrada 160 km/h z boxem na dachu - 9.5l ostatni przegląd przy 120.000 km - 3400zł (filtry, oleje, amortyzatory przód, klocki hamulcowe, pióra wycieraczek, legalizacja gaśnicy, wymiana płynu chłodzącego) Uwaga przy 80.000km naprawiane broki w silniku, to samo przy 120.000 km. objawy to ubywanie płynu chłodzącego. ponadto 6 razy wymieniane były żarówki świateł mijania (3 razy lewa i 3 razy prawa strona) na gwarancji przy przebiegu 17.000 km wymieniany alternator.
10,2
Liczba komentarzy: 1
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec 100KM 74kW
Biorąc po uwagę moc i pojemność, spalanie uważam jako dramatyczne. Przebiegi które pokonuję składają się po połowie z miasta i trasy. W mieście (warszawskie korki) rzadko przekraczam 3,5 tys obr/min, poza miastem do 150 km/h, średnia z takiego trybu to 9 - 9,5 l/100 km. Szokiem było przejechanie dystansu od tankowania do tankowania tylko po mieście gdzie spalanie wyszło na poziomie 15,7 l/100 km. Dynamika silnika porównywalna z wozem drabiniastym. Silnik osiąga moc max przy 6 tys obr/min jednak po przekroczeniu 5 tys robi się strasznym mułem i w ogóle nie ma siły aby dotrzeć do wspomnianych 6 tys. Więc obiecana przez producenta moc 100 koni możliwa jest do osiągnięcia tylko na postoju lub na 1-szym biegu (tylko w taki sposób silnik wkręca się do 6 tys). Wniosek z tego taki że przy oferując moc użyteczną dużo mniejszej jednostki spala tyle co 2,5-litrowe V6. Nie mam najlżejszej stopy jednak jest to mój n-ty samochód i żaden tyle nie spalał. Ogólnie FF II to fajne auto, po przebiegu 65 tys km nie zanotowałem żadnych awarii, wnętrze nie trzeszczy, ma spory bagażnik. Jednak benzynowy silnik 1,6 16V nie jest najjaśniejszym punktem tego auta i ODRADZAM GO KAŻDEMU kto planuje taki zakup.
Ford Focus II Hatchback 5d