Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford Focus II Hatchback 3d

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 Duratec 100KM 74kW (w l/100km)
Średnie zużycie
8,3
Deklaracja producenta
7,1
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
8,1
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
8.1
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
10.1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
6.7
lpg - zużycie paliwa dla silnika 1.6 Duratec 100KM 74kW (w l/100km)
Średnie zużycie
9,2
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
9,9
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
9.0
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
10.5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
8.0

Lista raportów zużycia paliwa (16)

9,3
Ford Focus II
Hatchback 3d 1.6 Duratec 100KM 74kW
Awarii nie ma ale 1.6 po mieście nie schodzi poniżej 10,5l a to dość dużo jak na tak mały samochód.
8,3
Ford Focus II
Hatchback 3d 1.6 Duratec 100KM 74kW
Gaz aż miło się tankuje cena aż uśmiech na twarzy jeszcze z instalacją lovato która nie wkurza jak dawny polski Stag , gdzie ciągle coś przerywało . Auto bardzo ekonomiczne nie marudzi w drodze.
7,5
Ford Focus II
Hatchback 3d 1.6 Duratec 100KM 74kW
10,0
Ford Focus II
Hatchback 3d 1.6 Duratec 100KM 74kW
Ford Focus mk2 2006 r, hatchback. Benzyna + LPG Ogólnie dobrze się prowadzi, jest dynamiczny, cichy. Focusa największym atutem są hamulce. Z 70km/h przy wciśniętym na maxa hamulcem w ciągu kilku sekund auto zatrzymane. BENZYNA: W cyklu miejski spalanie benzyny była w miare przyzwoite ok. 8l/100 km. Trasa do pracy ok 20 km w jedna stronę. LPG: Instalacja sekwencyjna montowana w 2012 roku. Na LPG nie odczuwam spadku mocy, jeździ się identycznie jak na benzynie. Ostatnie tankowanie pokazało mi 9,7l/100 km, ale tak +/- myślę, że 10l to dobre spalanie. GORĄCO POLECAM.
8,5
Ford Focus II
Hatchback 3d 1.6 Duratec 100KM 74kW
7,2
Ford Focus II
Hatchback 3d 1.6 Duratec 100KM 74kW
przy spokojnej jeździe na autostradzie do 110 km spalanie w przedziale od 6,4 l do 7,5 l, w małym mieście bez szaleństw 8,5 l do 9 l. Silnik 1.6 jest bardzo dynamiczny cięgnie na 4 biegu od samego dołu, na 5 biegu spokojnie można już jeździć powyżej 2 tys. obrotów.
Ford Focus II Hatchback 3d