Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford Focus II

Podsumowanie 1582 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Ford Focus II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,5
44,82 zł
17
7,9
47,51 zł
298
9,6
57,30 zł
2
8,2
49,03 zł
7
8,0
48,02 zł
135
8,7
52,20 zł
2
8,9
53,53 zł
42
8,6
51,79 zł
49
7,8
46,50 zł
2
9,9
59,10 zł
2
12,2
73,12 zł
8
11,4
68,40 zł
3
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Ford Focus II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,8
30,58 zł
2
9,1
28,38 zł
29
8,9
27,78 zł
1
9,0
28,09 zł
1
9,8
30,67 zł
18
10,0
31,21 zł
1
13,7
42,70 zł
6
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Ford Focus II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,4
32,91 zł
226
5,4
33,03 zł
5
5,7
34,82 zł
54
6,3
38,29 zł
231
6,4
39,06 zł
11
6,4
39,26 zł
108
6,5
39,70 zł
64
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Ford Focus II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,0
28,09 zł
1

Lista raportów zużycia paliwa (1582)

9,8
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratec 100KM 74kW
4,9
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratorq TDCi DPF 109KM 80kW
7,7
Ford Focus II
Sedan 1.6 Duratec 100KM 74kW
10,0
Ford Focus II
Hatchback 3d 1.6 Duratec 100KM 74kW
Ok
12,7
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec 100KM 74kW
Nigdy wiecej
7,6
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratec 100KM 74kW
4,6
Ford Focus II
Sedan 1.6 Duratorq TDCi 90KM 66kW
.
8,8
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec 100KM 74kW
Nie polecam tego samochodu najgorszemu wrogowi, jeb*ł się nawet od stania na parkingu... Dwa alternatory, trzy pompy wspomagania, dwa zbiorniczki płynu wspomagania + wszystkie inne części eksploatacyjne... DRAMAT!!!!
8,8
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec 100KM 74kW
Nie polecam tego samochodu najgorszemu wrogowi, jeb*ł się nawet od stania na parkingu... Dwa alternatory, trzy pompy wspomagania, dwa zbiorniczki płynu wspomagania + wszystkie inne części eksploatacyjne... DRAMAT!!!!
5,0
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratorq TDCi 90KM 66kW
Zależnie od techniki jazdy auto może być bardzo oszczędne. Dodatkowo silnik 1.6 TDCi jest mało awaryjny a brak DPF zmniejsza ryzyko usterki przy nieprawidłowej eksploatacji. Z moich obliczeń komputer bardzo dobrze pokazuje spalanie i zasięg zbiornika. Pełny bak przy spalaniu 5,5l/100km (co powinno być normalnym wynikiem przy jeździe mieszanej z moich obserwacji) starcza na 1050km.
Ford Focus II