Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford Focus I

Podsumowanie 1888 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Ford Focus I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,2
43,49 zł
74
7,6
45,60 zł
479
7,7
46,40 zł
126
7,8
46,86 zł
10
8,5
50,89 zł
137
8,9
53,61 zł
77
9,9
59,48 zł
1
14,8
89,12 zł
3
9,2
55,22 zł
10
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Ford Focus I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,5
26,42 zł
7
8,5
26,37 zł
49
8,6
26,59 zł
23
9,4
29,31 zł
30
10,8
33,45 zł
17
10,0
31,13 zł
3
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Ford Focus I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,9
35,80 zł
31
6,1
36,82 zł
419
5,9
35,98 zł
250
6,2
37,65 zł
142

Zużycie paliwa Ford Focus I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (1888)

7,7
Ford Focus I
Kombi 1.6 16V 101KM 74kW
6,3
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDDI 90KM 66kW
5,6
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDDI 90KM 66kW
6,3
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDDI 90KM 66kW
Średnie spalanie całkowite w trybie mieszanym w okresie wrzesień-luty (5000 przejechanych km): 6,636 (proporcje miasto 40% trasa 60%) ps. Grudzień i mrozy (-10 do -17) i tylko po mieście (praca, sklep,dom itp) 300 km - wyszło 9.340 Nie jest żle:)
9,0
Ford Focus I
Hatchback 1.6 16V 100KM 74kW
9.3
6,2
Ford Focus I
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
w mojej foce spalanie najmniejsze jakie mi udało się osiągnąć na trasie to 4,9l na maxa jazda po miejscu ,odległość do 5km i zima 11,4l średnio od 7 do 8,5l.Wszystko zależy od tego jak wciskamy pedał gazu, ale jak na taki mały silniczek to jest duże spalanie ,a kwestia rozpędzania tego pojazdu to jest jakieś nieporozumienie(trwa to wieki).poza tym autko jest bardzo przyjemne .Myślę że fajnie pomyka ten samochodzik z silnikiem 2,0 a przy tym pewnie spali o litr może dwa więcej ale niema stresu przy wyprzedzaniu .
Dziennik kosztów dla Ford Focus I
Średni koszt przejechania 100 km
33,67 zł
6,3
l/100km
9,2
l/100km
10,3
l/100km
Zobacz dzienniki
7,1
Ford Focus I
Hatchback 1.8 16V 115KM 85kW
Nie jest to samochod bardzo oszczedny ale nie jest zle,nie ma co narzekac.
6,3
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDDI 90KM 66kW
Mało pali i prawie w ogóle się nie psuje.
7,0
Ford Focus I
Hatchback 1.6 16V 100KM 74kW
Focus 1.6 100KM z 2001 przebieg 175000.Jezdzę w Warszawie ale unikam dużych korków.Poza tym czasami trasa 400km.Najwiecej oszczedzam w mieście przy spokojnej jeżdzie którą utrudniaja narwani kierowcy.Jeżdząc 50km dziennie samochód spala od 6.5 do max 8.5litra (8.5litra w potężnym korku) w mieście.Nigdy nie osiagnałem w tym cyklu spalania katalogowego.Niestety trzeba mieć lekka nogę (kręcę od 2500 do 3000obr/min i szybko zmieniam bieg + jazda na najwyższych biegach) i hamować silnikiem.W trasie spalanie zamyka się między 5.8 do 6.5 między 2800-3000obr/min/5bieg z preędkością nie większą niż 115km/h.Przy kręceniu do 4000-5000obr/min można zapomnieć o oszczedzaniu i zapoznać się z katalogiem.Na spalanie spory wpływ mają również opony.Im bezpieczniejsze tym samochód pali więcej nawet do 0,6l/100km.Urzywam Continentali letnich i zimowych.Na zimówkach pali mniej.Klima powyżej 90km/h nie powoduje dramatycznego zwiekszenia spalania ale jeżeli jedziesz wolniej i w korku to i owszem.Poważne wady to słabe wyciszenie komory silnika (powyżej 3500obr/min pojawia sie spory hałas) oraz dokuczliwy szum opon(szczególnie szerokich 195 letnich).Dynamika pojazdu i kultura pracy silnika średnia.Silnik 1.6l to taki kompromis do wszystkiego czyli tak naprawdę do niczego w szczegości.Porównując TDCI również 100KM ale o wiekszym momencie obrotowym, benzyna kompletnie wymięka.Gdybym miał wybierać jeszcze raz to jeżdząc w ten sam sposób i oszczędzając benzynę nie wybierałbym diesla a kupił benzyne ale jedynie silnik 2.0.Przy regularnych wymianach oleju i wszystkich fitrów silnik jest bezawaryjny.Dotychczas wymienione: pasek rozrządu, czujnik ciśnienia oleju, pasek klinowy + napinacz, płyn chłodniczy.
7,0
Ford Focus I
Hatchback 1.6 16V 100KM 74kW
Focus 1.6 100KM z 2001 przebieg 175000.Jezdzę w Warszawie ale unikam dużych korków.Poza tym czasami trasa 400km.Najwiecej oszczedzam w mieście przy spokojnej jeżdzie którą utrudniaja narwani kierowcy.Jeżdząc 50km dziennie samochód spala od 6.5 do max 8.5litra (8.5litra w potężnym korku) w mieście.Nigdy nie osiagnałem w tym cyklu spalania katalogowego.Niestety trzeba mieć lekka nogę (kręcę od 2500 do 3000obr/min i szybko zmieniam bieg + jazda na najwyższych biegach) i hamować silnikiem.W trasie spalanie zamyka się między 5.8 do 6.5 między 2800-3000obr/min/5bieg z preędkością nie większą niż 115km/h.Przy kręceniu do 4000-5000obr/min można zapomnieć o oszczedzaniu i zapoznać się z katalogiem.Na spalanie spory wpływ mają również opony.Im bezpieczniejsze tym samochód pali więcej nawet do 0,6l/100km.Urzywam Continentali letnich i zimowych.Na zimówkach pali mniej.Klima powyżej 90km/h nie powoduje dramatycznego zwiekszenia spalania ale jeżeli jedziesz wolniej i w korku to i owszem.Poważne wady to słabe wyciszenie komory silnika (powyżej 3500obr/min pojawia sie spory hałas) oraz dokuczliwy szum opon(szczególnie szerokich 195 letnich).Dynamika pojazdu i kultura pracy silnika średnia.Silnik 1.6l to taki kompromis do wszystkiego czyli tak naprawdę do niczego w szczegości.Porównując TDCI również 100KM ale o wiekszym momencie obrotowym, benzyna kompletnie wymięka.Gdybym miał wybierać jeszcze raz to jeżdząc w ten sam sposób i oszczędzając benzynę nie wybierałbym diesla a kupił benzyne ale jedynie silnik 2.0.Przy regularnych wymianach oleju i wszystkich fitrów silnik jest bezawaryjny.Dotychczas wymienione: pasek rozrządu, czujnik ciśnienia oleju, pasek klinowy + napinacz, płyn chłodniczy.
Ford Focus I