Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford Focus I

Podsumowanie 1890 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Ford Focus I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,2
44,53 zł
74
7,6
46,70 zł
479
7,7
47,52 zł
126
7,8
47,99 zł
10
8,5
52,11 zł
137
8,9
54,90 zł
77
9,9
60,92 zł
1
14,8
91,27 zł
3
9,2
56,55 zł
10
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Ford Focus I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,5
27,49 zł
7
8,5
27,44 zł
49
8,6
27,67 zł
23
9,4
30,50 zł
30
10,8
34,81 zł
17
10,0
32,40 zł
3
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Ford Focus I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,9
37,51 zł
31
6,1
38,60 zł
420
5,9
37,68 zł
251
6,2
39,45 zł
142

Zużycie paliwa Ford Focus I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (1890)

6,1
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDCi 115KM 85kW
Auto ogólnie dość oszczędne, aczkolwiek wrażliwe na jakość tankowanego paliwa. Najmniejsze spalanie, jakie udało mi się zanotować, to wg komputera 4l/100km po przejechaniu około 150 km w trasie, przy średniej prędkości 80km/h. Standardowe spalanie w trasie przy dwóch osobach i niezbyt zapakowanym bagażniku to 5.5 - 6 litrów (średnia prędkość 90-120 km/h). Przy pełnym załadowaniu (5 osób + pełen bagażnik) spalanie wynosi około 6.2-6.3 litra na długiej trasie (w tym część autostradą). Przy jeździe głównie autostradą (trasa > 400km) ze średnią prędkością powyżej 140 km/h spalanie wzrasta do ponad 7l/100. Spalanie w mieście oscyluje w granicach 6.5-7 l/100, w zależności od stylu jazdy, pory roku, itd. Moje największe zanotowane średnie spalanie to 7.5l/100km - wskazanie po około miesiącu jazdy wyłącznie po mieście (dość dynamicznie, głównie na odcinkach poniżej 4km),
9,0
Ford Focus I
Hatchback 1.6 16V 100KM 74kW
Mój focus pali średnio 10 l gazu. Jest to cykl mieszany. A w większych korkach,nawet 12 l. W trasie da się zejść do 8l,ale to nie jest normalna jazda. Auto nie jest ekonomiczne. I ktoś jak piszę że mu spali 6 benzyny,to nie powinien się wypowiadać. Bo piszę bzdury. Mi tez się udało zejść do 6 litrów,ale tak NIKT NIE JEŻDZI i na dłuższą metę się nie da! Co do komfortu to jest słaby,w porównaniu z innymi autami tej klasy. Na dłuższa trasę jest jazda męcząca zwłaszcza kierowcy. Auto jest mało awaryjne,to muszę przyznać. I przyznaje racje osobom ,piszącym na forum że padają cewki zapłonowe. Wymieniłem trzy,jedną chińską, beru i ngk. Powiem jedno , Świece platynowe, przewody ORGINAŁ i cewkę ORGINAŁ dopiero wtedy silnik ładnie chodzi. I Zapominamy o szarpaniu przy obciążeniu ,czy przygasaniu silnika przed skrzyżowaniem.Instalacje gazową mam Lovato smart. Ładnie chodzi,mogę innym polecić. Pali litr więcej od benzyny.
6,2
Ford Focus I
Hatchback 1.8 TDDI 75KM 55kW
Koszty utrzymania nie są wysokie. Spalanie niskie.
5,3
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDDI 90KM 66kW
5,9
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDDI 75KM 55kW
5,4
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDDI 90KM 66kW
Bardzo niskie spalanie. Bez względu na styl jazdy ( bez przesady oczywiście)różnica w spalaniu do 0,5l/100km. Również miedzy latem a zimą nie ma większej różnicy. Choć gdy ciągnę przyczepę kempingową to spala 8,5l/100. Mam już przejechane 294000km. W audi a4 1,9tdi różnice w spalaniu mam dużo większe.
6,8
Ford Focus I
Sedan 1.6 16V 100KM 74kW
Spalanie zależy od nogi , spokojnie jadąc poza miastem bez zbędnego hamowania przez tych co jadą 70-80max , prędkość około 100 km/h spalanie od 5.1 do 5.7 litra a jeżeli jedzie się szybciej i agresywnie to skoczy do 6.5 - 7 litrów . W mieście ( zależy od miasta i długości tras ) od 7.5 do 10 . Zima na krótkich trasach w mieście spali nawet 12 ale wszystkie w tych warunkach tyle palą
5,9
Ford Focus I
Sedan 1.8 TDCi 101KM 74kW
koło dwu masowe wraz ze sprzęgłem i dociskiem wraz z robociznom niewiele ponad 2000.było kilka mini awarii ale żadna nie była zbyt kosztowna ani wykluczająca auto z jazdy.auto idealne na trasy pali mega mało
5,6
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDDI 90KM 66kW
7,8
Ford Focus I
Hatchback 1.8 16V 115KM 85kW
Do każdego samochodu po za kupie trzeba dołożyć. Tak zrobiłem i ja. Miałem parę problemów, ale to nie wina inżynierów zza zachodniej granicy, a poprzedniego użytkownika. Wymieniłem tarcze, klocki, czujnik prędkości, silniczek krokowy i parę drobniejszych elementów. Nie była to oczywiście fortuna, jednak Ford nie rozpieszcza cenami części. Zwłaszcza jeśli chodzi o stosunek cen części do ceny zakupu samochodu. Jednak koszty utrzymania nie są tak wysokie jak w dieslowym odpowiedniku czy w nowych turbodoładowanych Ecoboost'ach. Nowe generacje silników to zupełnie inna bajka. Bajka, gdzie Gargamel zjada smerfy, a kojot łapie Strusia Pędziwiatra - czyli ekoterroryzm i downsizing wyciska z nas ostatnie złotówki na rzecz wyimaginowanej walki z tym, by niedźwiadek polarny miał 0,01*C mniej. Nie jest to jednak skarbonka i nie potrzeba budżetu potentata naftowego oraz tony złota w piwnicy, by utrzymywać samochód w dobrej kondycji. W porównaniu do dzisiejszych samochodów - bajka, w stosunku do dziesięciolatków - średnio.
Ford Focus I