Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford Focus I Kombi

Podsumowanie 667 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Ford Focus I Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,0
41,95 zł
6
7,7
46,39 zł
126
5,8
34,54 zł
2
8,4
50,62 zł
49
9,4
56,53 zł
10
9,9
59,47 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Ford Focus I Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,6
26,66 zł
23
9,2
28,59 zł
12
9,6
29,86 zł
5
Silniki Diesla Ford Focus I Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,0
36,28 zł
17
6,1
37,04 zł
236
6,0
36,09 zł
111
6,1
36,88 zł
69

Lista raportów zużycia paliwa (667)

5,6
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDDI 90KM 66kW
4,9
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDCi 101KM 74kW
Silnik niezwykle ekonomiczny, części bardzo tanie, samochód nie wymaga jakichś dużych nakładów finansowych- ogólnie jest bardzo tani w utrzymaniu.
6,2
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDCi 115KM 85kW
Jak na tak duże auto , jest dobrze : spalanie w mieście około 6,5 - 7 litrów na 100 km , a na trasie przy prędkościach 100 - 120 km/h spokojnie można zejść do koło 5l/100km
5,4
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDCi 101KM 74kW
małe spalanie,bezawaryjność,tanie części eksploatacyjne
5,3
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDDI 75KM 55kW
Ok jak na auto dość duże ,mało pali, nie robi się co roku remontu ,a części w miarę tanie i nawet zamienniki dobrej jakości
5,8
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDCi 115KM 85kW
Póki nic się nie psuje to tylko eksploatacja, chociaz olej 5w30 jest najdroższy z możliwych. Jak się zaczyna psuć to już koszty mocno rosną ale potem dlaej spokoj
Dziennik kosztów dla Ford Focus I Kombi
Średni koszt przejechania 100 km
31,67 zł
6,3
l/100km
8,5
l/100km
10,0
l/100km
Zobacz dzienniki
9,5
Ford Focus I
Kombi 2.0 16V 130KM 96kW
Pewne, zgrabne auto o świetnej architekturze i ergonomii. Duża przestrzeń ładunkowa. Bardzo wygodne fotele z przodu. Elastyczny i dynamiczny silnik zachęcający do przyciskania, dający ogromną frajdę i satysfakcję z jazdy. Czytelne i dobrze rozmieszczone wskaźniki kontrolne. Bardzo dobre radio. Nawet z przyczepą auto sprawnie przyspiesza. Pewne, niezawodne hamulce (4xtarcze). Doskonała widoczność umożliwiająca precyzyjne manewrowanie. Duży obszar przednich wycieraczek. Nawet teraz po przejechaniu 165tys km auto uzyskuje fabryczne parametry. Ostatnio na bezpiecznej autostradzie testowałem max prędkość. Wskazówka doszła do końca zakresu ! Wady Dość częsta konieczność wymiany łączników stabilizatorów ale koszt jest niewielki. Chciało by się by mniej palił. Średnia cena 1 km liczona na dystansie 50tys km ze wszystkim: (paliwo, naprawy, OC,AC) to 0,81 zł USTERKI Po kolei w miarę starzenia: Łączniki stabilizatorów, wymiana cewki zapłonowej, awarie el. podnośników tylnych szyb, wymiana linki gazu 2 x naprawa chłodnicy wspomagania (przecieki w punktach styku aluminium ze wspornikami mocującymi), wymiana skraplacza (chłodnicy) klimatyzacji po 160 tys. No i teraz - wibracja w przodzie po mocnym przyciśnięciu powyżej 120km/godz
6,3
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDCi 115KM 85kW
7,3
Ford Focus I
Kombi 1.8 16V 115KM 85kW
Auto jest bezawaryjne, a jeśli coś trzeba wymienić, to części są po prostu tanie - mnóstwo zamienników oraz części używanych.
5,8
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDDI 90KM 66kW
Ford Focus I Kombi