Pewne, zgrabne auto o świetnej architekturze i ergonomii. Duża przestrzeń ładunkowa. Bardzo wygodne fotele z przodu.
Elastyczny i dynamiczny silnik zachęcający do przyciskania, dający ogromną frajdę i satysfakcję z jazdy.
Czytelne i dobrze rozmieszczone wskaźniki kontrolne. Bardzo dobre radio. Nawet z przyczepą auto sprawnie przyspiesza.
Pewne, niezawodne hamulce (4xtarcze). Doskonała widoczność umożliwiająca precyzyjne manewrowanie.
Duży obszar przednich wycieraczek. Nawet teraz po przejechaniu 165tys km auto uzyskuje fabryczne parametry.
Ostatnio na bezpiecznej autostradzie testowałem max prędkość. Wskazówka doszła do końca zakresu !
Wady
Dość częsta konieczność wymiany łączników stabilizatorów ale koszt jest niewielki.
Chciało by się by mniej palił. Średnia cena 1 km liczona na dystansie 50tys km ze wszystkim: (paliwo, naprawy, OC,AC) to 0,81 zł
USTERKI
Po kolei w miarę starzenia: Łączniki stabilizatorów, wymiana cewki zapłonowej, awarie el. podnośników tylnych szyb, wymiana linki gazu
2 x naprawa chłodnicy wspomagania (przecieki w punktach styku aluminium ze wspornikami mocującymi),
wymiana skraplacza (chłodnicy) klimatyzacji po 160 tys. No i teraz - wibracja w przodzie po mocnym przyciśnięciu powyżej 120km/godz