Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford Focus I Hatchback

Podsumowanie 945 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Ford Focus I Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,3
43,66 zł
53
7,6
45,66 zł
348
8,4
50,67 zł
6
8,6
51,37 zł
72
8,9
53,74 zł
38
14,8
89,12 zł
3
9,2
55,22 zł
10
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Ford Focus I Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,5
26,42 zł
7
8,6
26,53 zł
43
9,6
29,74 zł
14
11,7
36,21 zł
7
10,0
31,13 zł
3
Silniki Diesla Ford Focus I Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,8
35,07 zł
14
6,1
36,72 zł
141
5,9
35,76 zł
123
6,4
38,69 zł
63

Lista raportów zużycia paliwa (945)

6,5
Ford Focus I
Hatchback 1.8 TDDi 90KM 66kW
Dość niskie spalanie. 6,7 l. ropy na 100. W porównaniu z golfem słabiej, ale jest ok.
6,4
Ford Focus I
Hatchback 1.8 TDDi 90KM 66kW
6,3
Ford Focus I
Hatchback 1.8 TDDi 90KM 66kW
6,2
Ford Focus I
Hatchback 1.8 TDCi 101KM 74kW
Średnio spala 6,5l na 100km/h przy jeździe 60% trasa prędkośći około 140km/h i 40% korki w Warszawie. Normalny zasięg między tankowaniami to 740km a zbiornik to 52l tankuje 46-48l. Przy eco drive czyli predkosci do 100km/h i przewidywaniu na drodze zasieg rosnie do 900km po Wawie i okolicach - uważam że zacnie.
7,5
Ford Focus I
Hatchback 1.8 TDCi 115KM 85kW
6,7
Ford Focus I
Hatchback 1.6 16V 100KM 74kW
Myślę że w jeździe mieszanej wynik do 7,5 l/100km nie jest zły w tym segmencie samochodów
7,6
Ford Focus I
Hatchback 1.6 16V 100KM 74kW
Jestem zadowolony. Jeżdżę miasto/trasa - 50%/50%. Średnie spalanie 6,5 litra.
7,8
Ford Focus I
Hatchback 1.8 16V 115KM 85kW
7,0
Ford Focus I
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
zalezy jak sie zazdza gazem i biegami
5,5
Ford Focus I
Hatchback 1.8 TDDi 90KM 66kW
Kupiony jako używany( marzec 2009). Na początku był szok. Po wymianie oleju , filtrów i paska rozrządu w mieście spalanie wynosiło 8-9 litrów a trasa ok 6,6 litra i ani kropelki mniej. Po odwiedzeniu kilku mechaników, których diagnozy przypominały raczej wróżenie z fusów ( m.in. uszkodzona turbina, zawór erg, wtryski itp) postanowiłem poszperać w sieci. Oprócz dużego zużycia paliwa silnik jakoś głośno świszczał przy przyspieszaniu i turbo załączało się późno ok. 2700 obr/min. Postanowiłem sprawdzić wszystkie połączenia gumowe. Kilkanaście minut i znalazłem dziurawy gumowy wąż biegnący z filtra powietrza do turbiny(w serwisie 200-250zł na szrocie 20zł :-) Silnik zaczął ciszej pracować a turbo startuje teraz przy 1800-2000 obr./min. Na trasie Katowice - Świnoujście średnie spalanie 5,3litra przy prędkości 110-140km/h. Powrót przez Bydgoszcz-Łódź-Częstochowę przy 90-130km/h ok 4,7 litra.
Ford Focus I Hatchback