Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford Focus I Hatchback

Podsumowanie 945 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Ford Focus I Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,3
43,61 zł
53
7,6
45,61 zł
348
8,4
50,61 zł
6
8,6
51,31 zł
72
8,9
53,68 zł
38
14,8
89,02 zł
3
9,2
55,16 zł
10
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Ford Focus I Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,5
26,47 zł
7
8,6
26,58 zł
43
9,6
29,80 zł
14
11,7
36,29 zł
7
10,0
31,20 zł
3
Silniki Diesla Ford Focus I Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,8
34,90 zł
14
6,1
36,54 zł
141
5,9
35,58 zł
123
6,4
38,50 zł
63

Lista raportów zużycia paliwa (945)

8,4
Ford Focus I
Hatchback 1.6 16V 100KM 74kW
Spalanie raczej wysokie, ale muszę przyznać, że większość roku jeżdżę na włączonej klimatyzacji.
8,4
Ford Focus I
Hatchback 1.6 16V 100KM 74kW
Troszkę wysokie spalanie przy włączonej klimie. Ale za to na serwis w ASO stać nawet przeciętnie zamożną osobę;)
9,2
Ford Focus I
Hatchback 1.6 16V 100KM 74kW
Możecie wierzyć lub nie, ale 1.6 ZETEC potrafi obciążony(4 os. + bagaż) w trasie(spod Warszawy do Wrocławia i dalej do Zgorzelca autostradą) spalić ok. 8,5-9 l/100 km przy prędkości 100km/h(jednopasmówka) i 160 km/h(autostrada), a póki nie miał gazu - to tak do 120 km/h palił 6 litrów w trasie. Części do tego auta jednak są horrendalnie drogie(podstawka pod antenę - 50 zł), sam silnik też potrafi być humorzasty. Dynamiki nie można mu odmówić nawet na gazie, ale żeby osiągał jakieś kosmiczne prędkości to też nie można powiedzieć.
9,0
Ford Focus I
Hatchback 1.6 16V 100KM 74kW
9.3
6,2
Ford Focus I
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
w mojej foce spalanie najmniejsze jakie mi udało się osiągnąć na trasie to 4,9l na maxa jazda po miejscu ,odległość do 5km i zima 11,4l średnio od 7 do 8,5l.Wszystko zależy od tego jak wciskamy pedał gazu, ale jak na taki mały silniczek to jest duże spalanie ,a kwestia rozpędzania tego pojazdu to jest jakieś nieporozumienie(trwa to wieki).poza tym autko jest bardzo przyjemne .Myślę że fajnie pomyka ten samochodzik z silnikiem 2,0 a przy tym pewnie spali o litr może dwa więcej ale niema stresu przy wyprzedzaniu .
7,1
Ford Focus I
Hatchback 1.8 16V 115KM 85kW
Nie jest to samochod bardzo oszczedny ale nie jest zle,nie ma co narzekac.
7,0
Ford Focus I
Hatchback 1.6 16V 100KM 74kW
Focus 1.6 100KM z 2001 przebieg 175000.Jezdzę w Warszawie ale unikam dużych korków.Poza tym czasami trasa 400km.Najwiecej oszczedzam w mieście przy spokojnej jeżdzie którą utrudniaja narwani kierowcy.Jeżdząc 50km dziennie samochód spala od 6.5 do max 8.5litra (8.5litra w potężnym korku) w mieście.Nigdy nie osiagnałem w tym cyklu spalania katalogowego.Niestety trzeba mieć lekka nogę (kręcę od 2500 do 3000obr/min i szybko zmieniam bieg + jazda na najwyższych biegach) i hamować silnikiem.W trasie spalanie zamyka się między 5.8 do 6.5 między 2800-3000obr/min/5bieg z preędkością nie większą niż 115km/h.Przy kręceniu do 4000-5000obr/min można zapomnieć o oszczedzaniu i zapoznać się z katalogiem.Na spalanie spory wpływ mają również opony.Im bezpieczniejsze tym samochód pali więcej nawet do 0,6l/100km.Urzywam Continentali letnich i zimowych.Na zimówkach pali mniej.Klima powyżej 90km/h nie powoduje dramatycznego zwiekszenia spalania ale jeżeli jedziesz wolniej i w korku to i owszem.Poważne wady to słabe wyciszenie komory silnika (powyżej 3500obr/min pojawia sie spory hałas) oraz dokuczliwy szum opon(szczególnie szerokich 195 letnich).Dynamika pojazdu i kultura pracy silnika średnia.Silnik 1.6l to taki kompromis do wszystkiego czyli tak naprawdę do niczego w szczegości.Porównując TDCI również 100KM ale o wiekszym momencie obrotowym, benzyna kompletnie wymięka.Gdybym miał wybierać jeszcze raz to jeżdząc w ten sam sposób i oszczędzając benzynę nie wybierałbym diesla a kupił benzyne ale jedynie silnik 2.0.Przy regularnych wymianach oleju i wszystkich fitrów silnik jest bezawaryjny.Dotychczas wymienione: pasek rozrządu, czujnik ciśnienia oleju, pasek klinowy + napinacz, płyn chłodniczy.
7,0
Ford Focus I
Hatchback 1.6 16V 100KM 74kW
Focus 1.6 100KM z 2001 przebieg 175000.Jezdzę w Warszawie ale unikam dużych korków.Poza tym czasami trasa 400km.Najwiecej oszczedzam w mieście przy spokojnej jeżdzie którą utrudniaja narwani kierowcy.Jeżdząc 50km dziennie samochód spala od 6.5 do max 8.5litra (8.5litra w potężnym korku) w mieście.Nigdy nie osiagnałem w tym cyklu spalania katalogowego.Niestety trzeba mieć lekka nogę (kręcę od 2500 do 3000obr/min i szybko zmieniam bieg + jazda na najwyższych biegach) i hamować silnikiem.W trasie spalanie zamyka się między 5.8 do 6.5 między 2800-3000obr/min/5bieg z preędkością nie większą niż 115km/h.Przy kręceniu do 4000-5000obr/min można zapomnieć o oszczedzaniu i zapoznać się z katalogiem.Na spalanie spory wpływ mają również opony.Im bezpieczniejsze tym samochód pali więcej nawet do 0,6l/100km.Urzywam Continentali letnich i zimowych.Na zimówkach pali mniej.Klima powyżej 90km/h nie powoduje dramatycznego zwiekszenia spalania ale jeżeli jedziesz wolniej i w korku to i owszem.Poważne wady to słabe wyciszenie komory silnika (powyżej 3500obr/min pojawia sie spory hałas) oraz dokuczliwy szum opon(szczególnie szerokich 195 letnich).Dynamika pojazdu i kultura pracy silnika średnia.Silnik 1.6l to taki kompromis do wszystkiego czyli tak naprawdę do niczego w szczegości.Porównując TDCI również 100KM ale o wiekszym momencie obrotowym, benzyna kompletnie wymięka.Gdybym miał wybierać jeszcze raz to jeżdząc w ten sam sposób i oszczędzając benzynę nie wybierałbym diesla a kupił benzyne ale jedynie silnik 2.0.Przy regularnych wymianach oleju i wszystkich fitrów silnik jest bezawaryjny.Dotychczas wymienione: pasek rozrządu, czujnik ciśnienia oleju, pasek klinowy + napinacz, płyn chłodniczy.
7,0
Ford Focus I
Hatchback 1.6 16V 100KM 74kW
Focus 1.6 100KM z 2001 przebieg 175000.Jezdzę w Warszawie ale unikam dużych korków.Poza tym czasami trasa 400km.Najwiecej oszczedzam w mieście przy spokojnej jeżdzie którą utrudniaja narwani kierowcy.Jeżdząc 50km dziennie samochód spala od 6.5 do max 8.5litra (8.5litra w potężnym korku) w mieście.Nigdy nie osiagnałem w tym cyklu spalania katalogowego.Niestety trzeba mieć lekka nogę (kręcę od 2500 do 3000obr/min i szybko zmieniam bieg + jazda na najwyższych biegach) i hamować silnikiem.W trasie spalanie zamyka się między 5.8 do 6.5 między 2800-3000obr/min/5bieg z preędkością nie większą niż 115km/h.Przy kręceniu do 4000-5000obr/min można zapomnieć o oszczedzaniu i zapoznać się z katalogiem.Na spalanie spory wpływ mają również opony.Im bezpieczniejsze tym samochód pali więcej nawet do 0,6l/100km.Urzywam Continentali letnich i zimowych.Na zimówkach pali mniej.Klima powyżej 90km/h nie powoduje dramatycznego zwiekszenia spalania ale jeżeli jedziesz wolniej i w korku to i owszem.Poważne wady to słabe wyciszenie komory silnika (powyżej 3500obr/min pojawia sie spory hałas) oraz dokuczliwy szum opon(szczególnie szerokich 195 letnich).Dynamika pojazdu i kultura pracy silnika średnia.Silnik 1.6l to taki kompromis do wszystkiego czyli tak naprawdę do niczego w szczegości.Porównując TDCI również 100KM ale o wiekszym momencie obrotowym, benzyna kompletnie wymięka.Gdybym miał wybierać jeszcze raz to jeżdząc w ten sam sposób i oszczędzając benzynę nie wybierałbym diesla a kupił benzyne ale jedynie silnik 2.0.Przy regularnych wymianach oleju i wszystkich fitrów silnik jest bezawaryjny.Dotychczas wymienione: pasek rozrządu, czujnik ciśnienia oleju, pasek klinowy + napinacz, płyn chłodniczy.
5,6
Ford Focus I
Hatchback 1.8 TDCi 101KM 74kW
zużycie paliwa na przyzwoitym poziomie, ceny przeglądów standardowe nie odbiegają od cen innych marek, części oryginalne nie są drogie jest dużo zamienników, dość drogie ubezpieczenia
Ford Focus I Hatchback