Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford Focus I Hatchback

Podsumowanie 945 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Ford Focus I Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,3
43,65 zł
53
7,6
45,66 zł
348
8,4
50,66 zł
6
8,6
51,36 zł
72
8,9
53,73 zł
38
14,8
89,11 zł
3
9,2
55,21 zł
10
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Ford Focus I Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,5
26,49 zł
7
8,6
26,60 zł
43
9,6
29,82 zł
14
11,7
36,31 zł
7
10,0
31,21 zł
3
Silniki Diesla Ford Focus I Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,8
34,96 zł
14
6,1
36,60 zł
141
5,9
35,65 zł
123
6,4
38,57 zł
63

Lista raportów zużycia paliwa (945)

7,0
Ford Focus I
Hatchback 1.8 TDCi 115KM 85kW
Ultra tani samochód. Zawieszenie tanie. Plastiki czy cokolwiek tam trzeba są do dostania w ilościach hurtowych na allegro czy szrotach. Ale jak żałujesz na filtry paliwa dobrej jakości i lejesz w bak szajs to czeka się robota pompy wtryskowej czy podzespołów wtryskiwaczy (są tam trzy elementy psujące się ) A i jeszcze jak padnie wtrysk to wcale nie trzeba robić wszystkich. Uwaga znów na durne opinie i naciągaczy w zakładach "diesel service"
9,9
Ford Focus I
Hatchback 2.0 16V 130KM 96kW
Minimalne spalanie zanotowane w trasie 7,3 l /100, jazda w naprawde ciezkich warunkach zima 70-90 km/h na 5 biegu. Przy normalniej jezdzie w trasie około 8l/ 100. W mieście spalanie około 12l /100, bez szaleństw.
8,5
Ford Focus I
Hatchback 1.6 16V 100KM 74kW
Oprócz kosztów związanych z tankowaniem to koszty utrzymania pod względem mechanicznym są dość znikome :)
6,4
Ford Focus I
Hatchback 1.6 16V 100KM 74kW
5,85 l/100km
7,1
Ford Focus I
Hatchback 1.6 16V 100KM 74kW
Ad.1 jak na razie nic się nie zepsuło, wymieniałem olej, filtry,nabijałem klimę i łożysko podpory pół osi wszystko tanio. Nuda nuda nuda Ad.2 Doskonałe auto, części ogólnodostępne, tanie. Auto niezawodne.
5,4
Ford Focus I
Hatchback 1.8 TDDi 90KM 66kW
Jestem studentem, dla mnie jest autem dosyć tanim w utrzymaniu. Płacę jako współwłaściciel auta 450zł OC. Na paliwo wydaję średnio 30zł/100km. Ceny części akceptowalne, dosyć niskie np. kompletne sprzęgło firmy LUK 450zł, filtry i olej 150zł, łączniki stabilizatora po 30zł przód, nowe szczęki z okładzinami do bębnów hamulcowych 90zł
5,6
Ford Focus I
Hatchback 1.8 TDDi 90KM 66kW
Autko mega ekonomiczne. Średnie spalanie jeżdżąc po Warszawie to 5,9l i to wcale nie są żadne bajki, wystarczy tylko dbać o regularne wymiany filtrów, dbanie o odpowiednie ciśnienie w oponach. Dodam, że nie jeżdżę jak emeryt, staram się przewidywać na drodze, hamuję silnikiem z użyciem redukowania biegów. Na trasie przy ~100km/h spalanie sięga ok. 4,5l co jest rewelacją! Zasługą takich wyników są długie biegi, gdyż w moim aucie siedzi prawdopodobnie skrzynia biegów z 1.8 tdci, gdzie na 5 biegu przy 2k obrotów jest 105km/h. Auto mam od 3 miesięcy, zimą tym autem nie jeździłem, ale myslę, że spalanie podniesie się o jakieś 0.5l, gdyż podane przeze mnie wyniki są ze sporadycznym używaniem klimatyzacji, przeważnie w trasie. Części stosunkowo tanie, należy pamiętać o tankowaniu na porządnych stacjach paliwowych. Bez różnicy podczas jazdy na paliwie zwykłym i paliwie "premium" (np. verva ON). Trasa ze Szczytna do Gdańska w trzy osoby, połowa trasy to ekspresówka (S7, prędkości 130-170km/h) reszta krajówka (do 120km/h), jazda po Gdańsku i powrót - spalanie 5,9l. To wyraża więcej niż tysiąc słów :-) Godny polecenia, ekonomiczny i wystarczająco dynamiczny jak na POlskie drogi samochód.
8,3
Ford Focus I
Hatchback 1.8 16V 115KM 85kW
6,2
Ford Focus I
Hatchback 1.8 TDCi 115KM 85kW
tanie części (które zazwyczaj są potrzebne), niskie spalanie, warto szanować turbinkę - auto właściwie nie do zajeżdżenia.
6,3
Ford Focus I
Hatchback 1.8 16V 115KM 85kW
Po przejechaniu dystansu ponad 700 km średnie spalanie liczone na dystrybutorze (zawsze tankuję na tej samej stacji, przy tym samym dystrybutorze) wyniosło 6.9 litra. Uważam to za bardzo dobry wynik, ponieważ około połowa dystansu była pokonana w dużym mieście, a trasa była pokonywana zawsze z pasażerami na pokładzie i pełnym bagażnikiem. Da się osiągnąć lepszy wynik jeżdżąc nieobciążonym samochodem.
Ford Focus I Hatchback