Szukaj

Najnowsze raporty Ford Fiesta

5,3
Ford Fiesta VIII
Hatchback 5d 1.0 EcoBoost 140KM 103kW
Mega oszczędne auto. Dojazd do pracy, 80 km/h na 5tym biegu spalanie na komputerze oscyluje w granicach 3,5-4,5 l/100km. Średnie z aplikacji fuelio po kilkunastu tankowaniach , najnizej do tej pory udalo sie zejsc do 5,04 l/100km. Da rade zrobić mniej, ale charakterystyka trasy do pracy na to nie pozwala. Mimo wszystko jestem zadowolony. Oczywiście żeby nie było, używam trybu eco i nie oszczedzałem na kupnie nowych opon, co moze po czesci przeklada sie do takich wynikow. Na poprzednich oponach spalanie bylo o 0,4 l/100 wyzsze.
6,2
Ford Fiesta VIII
Hatchback 5d 1.0 EcoBoost 100KM 74kW
średnie min. podane "z kapelusza" - nie mierzyłem w ten sposób spalania. 4,5 l/100 km można osiągnąć przy rozważnej i płynnej (ale nie "dziadkowej") jeździe w trasie (długiej tak przynajmniej na ok. 150 km, drogi krajowe, jazda zgodnie z ograniczeniami wynikającymi z przepisów ) z elementami eco-drivingu. miasto (ponad 500 tys. mieszkańców i duże korki) przy dojeżdżaniu do pracy oddalonej o około 15 km (z peryferii do centrum i następnie z powrotem) - 8 litrów (ale tu raczej bez eco-drivingu). zakładam, że jeżdżąc spokojniej można zejść do 7,5 litra / 100 km. drogi ekspresowe/ autostrady - nie mierzyłem, ale spalenie chwilowe sugeruje, że wynik nie będzie wysoki (jazda 110-130 km/h). generalnie: auto miejskie, które niestety w mieście spalaniem nie zachwyca (miałem starego 4 cylindrowego Japończyka 1.3 o podobnej mocy i w mieście palił mniej) , ma jednak wiele innych atutów.
7,7
Ford Fiesta IV
Hatchback 1.3 i 50KM 37kW
Samochód nie jest taki mały jakby się wydawało, porównywalna wielkość z Fiatem Punto. Niestety nie jest ekonomiczny spali około 7L/100 km w cyklu mieszanym. Moc silnika 50 km jest nie wystarczająca chcąc wbić się gdzieś na trasie, ale polubiłem to auto bardzo przyjemnie się prowadzi. Pomimo prawie 30 lat nadal jeździ, okazuje się że jest to bardzo solidna maszyna.
8,2
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.3 70KM 51kW
Realne spalanie przy 80% miasto Wrocław to ok 8l/100, W mieście można próbować zejść do 7l ale wymaga to wielkiej konsekwencji. Na trasie zaczyna się wielki rozstrzał, minimalne przy tempie tira (ale bez chowania się za nim) to jakieś 6-6.5l/100km, standardowe 110-120 przy 3k obrotów to okolice 8.2l/100km, przy stałym 120 i lekko więcej to już okolice 9-9.5l. Przy 150-160 czyli stałe okolice vmax trzeba liczyć około 10.5-11.5l Może uda mi się zbić ten wynik regulując dodatkowo instalację
5,1
Ford Fiesta V
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
Spalanie w trasie i cyklu mieszanym absurdalnie na podobnym poziomie. Nie da się tego silnika męczyć powyżej 120km/h. Prosty silnik, jednopunktowy wtrysk, jeden wałek rozrządu. Prosty jak konstrukcja cepa, większość rzeczy do ogarnięcia przy pomocy podstawowych narzędzi i to "na parkingu pod blokiem".
5,6
Ford Fiesta VII
Hatchback 5d Facelifting 1.5 TDCi 95KM 70kW
Dynamiczna jazda po mieście w lecie do 6.5L. Korki, klima itp. Jazda codzinna do pracy autostrada okolice 6l przy prędkościach 140 -160. Bardzo ekonomiczny samochód. Na drogach lokalnych przy prędkościach 50-60 kilkukrotnie odnotowałem poniżej 4,5l
6,2
Ford Fiesta VIII
Hatchback 5d 1.0 EcoBoost 95KM 70kW
Mały samochodzik z małym silniczkiem a apetyt ma. Póki jeździłem w cyklach mieszanych spalanie było w okolicach 5,8-6,2. Jak jeżdżę po mieście i na krótkich trasach jesienią i zaraz zimą spalanie mam w okolicach 9 litrów.
5,7
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.3 70KM 51kW
W wielu raportach średnia oscyluje pomiędzy 7-7,5 litra. Ale można w trasie zejść naprawdę dużo niżej. Na trasie Szczecinek - Poznań - Szczecinek (~350km / 95% trasy) spalanie liczone przy dystrybutorzy wyniosło 5.2 L/100km. W użytku codziennym (dojazd do pracy, 75% trasa) wynosi równo litr więcej.
5,3
Ford Fiesta VIII
Hatchback 5d 1.5 TDCi 85KM 63kW
Brakuje mocy, ale moment obrotowy nieco nadrabia. Dla jednej osoby z minimalnym bagażem jest ok. Przy pełnym obciążeniu (4 osoby + bagaż) nie daje rady zwłaszcza poza miastem. Na autostradzie 140km/h poniżej 6L/100. Jadąc bardzo ekonomicznie do 90km/h (piąty bieg, bo na szóstym już za niskie obroty) można zejść do 4.5L
4,1
Ford Fiesta VII
Van Facelifting 1.5 Duratorq TDCi 75KM 55kW
Silnik nie lubi wysokich obrotów. Najlepiej do 1800 obr/min wtedy jest najbardziej eko. Ale przy prędkościach 120 km/h też jest oszczędnie.
Ford Fiesta