Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford Escort VII Kombi

Podsumowanie 338 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Ford Escort VII Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,7
46,25 zł
3
8,6
51,87 zł
25
8,5
51,10 zł
105
8,4
50,15 zł
10
Silniki Benzynowe Ford Escort VII Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,8
30,53 zł
9
9,8
30,54 zł
47
9,0
27,98 zł
8
Silniki Diesla Ford Escort VII Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,7
34,98 zł
15
6,2
38,12 zł
30
6,3
38,31 zł
86

Lista raportów zużycia paliwa (338)

8,2
Ford Escort VII
Kombi 1.8 i 16V 115KM 85kW
Jak na taką moc to wydaję mi się że jest całkiem spoko :)
6,7
Ford Escort VII
Kombi 1.3 i 60KM 44kW
7,0
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
No cóż. Bez rewelki. Przy 4 pasażerach auto lubi sobie pojeść/popić. Ceny części są za to niskie.
5,3
Ford Escort VII
Kombi 1.8 D 60KM 44kW
10,0
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
8,5
Ford Escort VII
Kombi 1.4 i 75KM 55kW
Paliwożerny silnik, zły stosunek mocy do spalania, troszeczkę jednak za dużo jak na taką jednostkę.
Dziennik kosztów dla Ford Escort VII Kombi
Średni koszt przejechania 100 km
28,33 zł
6,7
l/100km
10,5
l/100km
10,2
l/100km
Zobacz dzienniki
8,4
Ford Escort VII
Kombi 1.4 i 75KM 55kW
9,6
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
Auto trzeba koniecznie konserwować, bo korozja zrobi swoje. Mój escort po własnym [moim] ustawieniu komputera gazu,[adaptacja+ dostrojenie] dostał drugą młodość.Instalacja gazowa 2 generacji. Przy takim samym spalaniu zyskał na dynamice i elastyczności w zakresie średnich obrotów. Myślałem,że silnik się kończy,bo robił się coraz słabszy- 210tys. w tym 160tys. na gazie.Wystarczy ściągnąć odpowiedni program dla komputera gazowego,podłączyć komputer gazowy z laptopem,włączyć adaptację gazu [samo-regulacja],następną ważną rzeczą jest ustawienie wskazań sondy lambda [musi chodzić w zakresie mieszanka bogata-uboga][pole czerwono-zielone]. Regulację tą przeprowadzamy na parowniku.Podglądnąć wskazania sondy na benzynie. Można również regulować całkowite otwarcie jak i zamknięcie silniczka krokowego gazu [czyli przyśpieszenie chwilowe jak i hamowanie silnikiem].CHWILA PRAWDY!!!Przeciętny gazownik wielu niezbędnych regulacji nie przeprowadza,bo albo instalacja jest zbyt uboga, albo mu się nie chce-twierdzi,że kondycja silnika lub układu zapłonowego jest zła. Nie dajmy nabić się w butelkę!!!Jeśli silnik chodzi idealnie na benzynie, to powinien dać sobie również bardzo dobrze radę na gazie.Przypomnijmy escort 1.6 16V zetec,odradzany do gazu,instalacja 2 generacji założona w 2003r [pierwsza moja regulacja wykonana w 2011r]. Plastykowy kolektor- możliwość strzału i pęknięcia kolektora. To nie jest drogi samochód,a przeciętny Kowalski powinien zrozumieć treść tego materiału i wyciągnąć wnioski. Dzisiaj mówi się o drożejącym paliwie ON i Pb. Polacy nie jesteśmy bogatym społeczeństwem, przeprośmy się z LPG! Mimo, że mam też diesla-OCTAVIA 1.9 TDI [bo jako rodzina potrzebujemy drugiego auta],to nasz zagazowany escort był zawsze bardzo ciekawą alternatywą.
6,8
Ford Escort VII
Kombi 1.8 TD 90KM 66kW
bardzo ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Części łatwo dostępne i niedrogie. Samochód palił na trasie 5,5l/100km, w mieście 8/100.
10,7
Ford Escort VII
Kombi 1.4 i 75KM 55kW
Ford Escort VII Kombi