Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford Escort VII Hatchback

Podsumowanie 690 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Ford Escort VII Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,7
52,25 zł
3
7,1
42,64 zł
115
8,4
50,53 zł
82
8,2
49,35 zł
201
8,1
48,35 zł
14
8,1
48,65 zł
18
10,1
60,66 zł
3
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Ford Escort VII Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,2
25,53 zł
22
10,0
31,38 zł
26
9,1
28,34 zł
77
9,3
28,97 zł
3
9,4
29,26 zł
13
Silniki Diesla Ford Escort VII Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,0
36,76 zł
27
6,6
40,29 zł
25
6,7
40,80 zł
60
Silniki Diesla Ford Escort VII Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,3
19,69 zł
1

Lista raportów zużycia paliwa (690)

8,3
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
jak na ten model mój essi nie pali dużo ok. 8,5 litra przy normalnej jezdzie. przy ostrej spokojnie zamknie sie w 9,5-10.
11,7
Ford Escort VII
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
mój escort to zdecydowanie nieekonomiczne auto ... po mieście pali średnio 13l lpg ...
8,7
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
6,2
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
7,8
Ford Escort VII
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
6,7
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
to zalezy od ciezaru nogi na pedale i charakterystyki jazdy bo moze spalic naprawde mało albo naprawde dużo
Dziennik kosztów dla Ford Escort VII Hatchback
Średni koszt przejechania 100 km
30,33 zł
6,4
l/100km
9,4
l/100km
10,9
l/100km
Zobacz dzienniki
5,4
Ford Escort VII
Hatchback 1.8 TD 70KM 51kW
Witam. Fordem jeździłem 1,5 roku, ale faktycznie może 0,5 roku, ponieważ pracowałem za granicą. Auto jak wiadomo, z tym silnikiem nie nadaje się do jazdy powyżej 130 km/h przez długi czas, bo to męczenie silnika. Na autostradach jeździłem około 130 km/h średnio, w PL na międzymiastowych około 115 km/h. Minimalne spalanie zanotowałem na trasie Niemcy - Holanandia, w 2 osoby + 2 walizki, przy prędkości około 100-110 km/h, bo mi się nie spieszyło. Auto tankowałem w PL tylko na stacjach znanego norweskiego koncernu, ponieważ gdy tankowałem na hipermarketach to palił 1 L/100 km więcej. Nie mogłem w to uwierzyć, sprawdziłem 3 razy. Zawsze tankuję do pełna, to nie ma ściemy. W ruchu miejskim palił około 5,5 - 5,7. Tylko w Warszawie prawie 7, ale to przez to że się więcej stoi niż jedzie. Nie znam oszczędniejszego silnika na trasę, samochód był w najdroższej wersji wyposażenia, sprzedałem ponieważ rdzewiały tylne nadkola.
7,9
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
9,2
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
Auto służące przede wszystkim do dojeżdżania do pracy, dzienne przebiegi do 25 km oraz sporadyczne wyjazdy do Krakowa kilka razy w miesiącu. lubię przycisnąć jednak ten silnik na zbyt wiele nie pozwala, aczkolwiek mieści się w grupie średniaków. po przejechaniu 11500 km na gazie podaję średnie spalanie jakie uzyskałem podczas tego przebiegu - zawsze tankuje do pełna LPG i benzynę, w lecie zbiornik starcza na 4 tys kilometrów w zimie na tysiąc . auto pali 9,45 litra gazu i 1.45 litra benzyny. wyniki były by lepsze zapewne gdyby auto miało dłuższe trasy. ponadto zdarza mi się jeździć z dość ciężką przyczepką. być może trafiłem na taki egzemplarz ale nie dołożyłem za 4 lata jazdy więcej niż 1000 zł na inne rzeczy niż płyny i paliwa (nie licząc instalacji LPG 2400 zł Lovato Smart). podsumowując auto paliło mi średnio 8-8,5 litra benzyny (45-48 zł/ 100 km) w tej chwili na gazie wychodzi 33,5 zł na 100 km a więc ok 13 zł taniej niż na benzynie. uwzględniając droższe ubezpieczenie i przegląd instalacja zwróci się max po 20 tys km w moim wypadku 1,5 roku. dodam , że Escort ma dopiero 168 tys przebiegu i to oryginalnego świadczy o tym kilka faktów choćby to , że wymieniłem w nim oryginalny ostatni tłumik (data produkcji auta i na nim oraz na bardzo dużej ilości części 10-95) przy 130 tys kilometrów, bębny z tyłu wytrzymały bagatela 160 tys kilometrów również data produkcji a tylne łożyska zostały te same. auto mimo swych lat posiada 2 poduszki, ABS, elektryczne sterowane szyby, lusterka, szyberdach, przednia szyba podgrzewana elektrycznie kierownica skórzana, welurowa tapicerka i nawet elektrycznie podgrzewane spryskiwacze szyby przedniej. niestety ma jedną wadę czyli korozję, która zaczyna się pojawiać drobnymi ogniskami w kilu punktach dlatego powoli szykuje się następca Escorta tyle, że już nie Ford.
7,7
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
Auto służące przede wszystkim do dojeżdżania do pracy, dzienne przebiegi do 25 km oraz sporadyczne wyjazdy do Krakowa kilka razy w miesiącu. lubię przycisnąć jednak ten silnik na zbyt wiele nie pozwala, aczkolwiek mieści się w grupie średniaków.
Ford Escort VII Hatchback