Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford Escort VII Hatchback

Podsumowanie 690 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Ford Escort VII Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,7
52,56 zł
3
7,1
42,89 zł
115
8,4
50,83 zł
82
8,2
49,64 zł
201
8,1
48,64 zł
14
8,1
48,94 zł
18
10,1
61,02 zł
3
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Ford Escort VII Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,2
24,82 zł
22
10,0
30,51 zł
26
9,1
27,56 zł
77
9,3
28,16 zł
3
9,4
28,45 zł
13
Silniki Diesla Ford Escort VII Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,0
36,70 zł
27
6,6
40,22 zł
25
6,7
40,73 zł
60
Silniki Diesla Ford Escort VII Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,3
19,15 zł
1

Lista raportów zużycia paliwa (690)

8,3
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
jak na ten model mój essi nie pali dużo ok. 8,5 litra przy normalnej jezdzie. przy ostrej spokojnie zamknie sie w 9,5-10.
11,7
Ford Escort VII
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
mój escort to zdecydowanie nieekonomiczne auto ... po mieście pali średnio 13l lpg ...
8,7
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
6,2
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
7,8
Ford Escort VII
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
6,7
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
to zalezy od ciezaru nogi na pedale i charakterystyki jazdy bo moze spalic naprawde mało albo naprawde dużo
5,4
Ford Escort VII
Hatchback 1.8 TD 70KM 51kW
Witam. Fordem jeździłem 1,5 roku, ale faktycznie może 0,5 roku, ponieważ pracowałem za granicą. Auto jak wiadomo, z tym silnikiem nie nadaje się do jazdy powyżej 130 km/h przez długi czas, bo to męczenie silnika. Na autostradach jeździłem około 130 km/h średnio, w PL na międzymiastowych około 115 km/h. Minimalne spalanie zanotowałem na trasie Niemcy - Holanandia, w 2 osoby + 2 walizki, przy prędkości około 100-110 km/h, bo mi się nie spieszyło. Auto tankowałem w PL tylko na stacjach znanego norweskiego koncernu, ponieważ gdy tankowałem na hipermarketach to palił 1 L/100 km więcej. Nie mogłem w to uwierzyć, sprawdziłem 3 razy. Zawsze tankuję do pełna, to nie ma ściemy. W ruchu miejskim palił około 5,5 - 5,7. Tylko w Warszawie prawie 7, ale to przez to że się więcej stoi niż jedzie. Nie znam oszczędniejszego silnika na trasę, samochód był w najdroższej wersji wyposażenia, sprzedałem ponieważ rdzewiały tylne nadkola.
7,9
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
9,2
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
Auto służące przede wszystkim do dojeżdżania do pracy, dzienne przebiegi do 25 km oraz sporadyczne wyjazdy do Krakowa kilka razy w miesiącu. lubię przycisnąć jednak ten silnik na zbyt wiele nie pozwala, aczkolwiek mieści się w grupie średniaków. po przejechaniu 11500 km na gazie podaję średnie spalanie jakie uzyskałem podczas tego przebiegu - zawsze tankuje do pełna LPG i benzynę, w lecie zbiornik starcza na 4 tys kilometrów w zimie na tysiąc . auto pali 9,45 litra gazu i 1.45 litra benzyny. wyniki były by lepsze zapewne gdyby auto miało dłuższe trasy. ponadto zdarza mi się jeździć z dość ciężką przyczepką. być może trafiłem na taki egzemplarz ale nie dołożyłem za 4 lata jazdy więcej niż 1000 zł na inne rzeczy niż płyny i paliwa (nie licząc instalacji LPG 2400 zł Lovato Smart). podsumowując auto paliło mi średnio 8-8,5 litra benzyny (45-48 zł/ 100 km) w tej chwili na gazie wychodzi 33,5 zł na 100 km a więc ok 13 zł taniej niż na benzynie. uwzględniając droższe ubezpieczenie i przegląd instalacja zwróci się max po 20 tys km w moim wypadku 1,5 roku. dodam , że Escort ma dopiero 168 tys przebiegu i to oryginalnego świadczy o tym kilka faktów choćby to , że wymieniłem w nim oryginalny ostatni tłumik (data produkcji auta i na nim oraz na bardzo dużej ilości części 10-95) przy 130 tys kilometrów, bębny z tyłu wytrzymały bagatela 160 tys kilometrów również data produkcji a tylne łożyska zostały te same. auto mimo swych lat posiada 2 poduszki, ABS, elektryczne sterowane szyby, lusterka, szyberdach, przednia szyba podgrzewana elektrycznie kierownica skórzana, welurowa tapicerka i nawet elektrycznie podgrzewane spryskiwacze szyby przedniej. niestety ma jedną wadę czyli korozję, która zaczyna się pojawiać drobnymi ogniskami w kilu punktach dlatego powoli szykuje się następca Escorta tyle, że już nie Ford.
7,7
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
Auto służące przede wszystkim do dojeżdżania do pracy, dzienne przebiegi do 25 km oraz sporadyczne wyjazdy do Krakowa kilka razy w miesiącu. lubię przycisnąć jednak ten silnik na zbyt wiele nie pozwala, aczkolwiek mieści się w grupie średniaków.
Ford Escort VII Hatchback