Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford Escort VII Hatchback

Podsumowanie 690 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Ford Escort VII Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,7
52,09 zł
3
7,1
42,51 zł
115
8,4
50,37 zł
82
8,2
49,20 zł
201
8,1
48,20 zł
14
8,1
48,50 zł
18
10,1
60,47 zł
3
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Ford Escort VII Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,2
25,55 zł
22
10,0
31,40 zł
26
9,1
28,37 zł
77
9,3
28,99 zł
3
9,4
29,29 zł
13
Silniki Diesla Ford Escort VII Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,0
36,73 zł
27
6,6
40,25 zł
25
6,7
40,77 zł
60
Silniki Diesla Ford Escort VII Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,3
19,71 zł
1

Lista raportów zużycia paliwa (690)

7,7
Ford Escort VII
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
7,3
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
10,0
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
JEZDZE NIM JUZ ROK CO JAKIS CZAS COS SIE ZEPSUJE. OGOLNIE AUTO MOZE BYC SILNIK 1,3 PORAZKA SILNIK 16 V - CIEZKO O MECHANIKA DO NIEGO MALO KTO GO "ROZUMIE" KOMFORT - UJDZIE W TLUMIE ZUZYCIE PALIWA - ZA DUZE MIMO ZE DBAM O FILTRY KABLE I SWIECE... MOJE NATEPNE AUTO- NAPEWNO NIE ESCORT OGOLNIE NIE NARZEKAM WKONCU SIE TOCZY
10,8
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
5,3
Ford Escort VII
Hatchback 1.8 D 60KM 44kW
Zużycie paliwa jest na niskim poziomie. Ceny napraw względne (zamienniki).
5,8
Ford Escort VII
Hatchback 1.8 D 60KM 44kW
zużycie paliwa w normie ale ceny napraw i cześci PORAŻKA
7,2
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
Z dużo pali w zimie i przy jeździe miejskiej. W trasie ok. Ceny części do zniesienia, oczywiście poza ASO
8,0
Ford Escort VII
Hatchback 1.8 i 16V 115KM 85kW
no tu też nie można za rzucić że autko dużo pali, mój 1.8 115kucyków bierze 9 literków gazu na 100 w warunkach miejskich.
6,2
Ford Escort VII
Hatchback 1.8 TD 70KM 51kW
Na zimnym silniku pali mniej więcej 10/100 przy odległościach 2-5 kilometrów, przy rozgrzanym w cyklu mieszanym latem potrafię zejść poniżej 6 (około 5,6-5,8) natomiast zimą poniżej 6,5 przy ekonomicznej jeździe, niestety jest to stary silnik z komorą wstępną dlatego nawet przy ekstramalnie ekonomicznej jeździe (hamowanie silnikiem, delikatne ruszanie bez gazu, trzymanie stałej prędkości itd) nie da sie osiągnąć takich wyników jakimi mogą sie pochwalić użytkownicy np VW lub nowszych silników forda np fokusa z bezpośrednim wtryskiem. Na dłuższej trasie da się zejść poniżej 5 , ja natomiast pokonuje maksymalnie 60 km w różnych warunkach wiec zazwyczaj na trasie wychodzi ponad 5. Z silnikami common rail niema co porównywać po prostu przepaść pod każdym względem.
6,2
Ford Escort VII
Hatchback 1.8 TD 70KM 51kW
Na zimnym silniku pali mniej więcej 10/100 przy odległościach 2-5 kilometrów, przy rozgrzanym w cyklu mieszanym latem potrafię zejść poniżej 6 (około 5,6-5,8) natomiast zimą poniżej 6,5 przy ekonomicznej jeździe, niestety jest to stary silnik z komorą wstępną dlatego nawet przy ekstramalnie ekonomicznej jeździe (hamowanie silnikiem, delikatne ruszanie bez gazu, trzymanie stałej prędkości itd) nie da sie osiągnąć takich wyników jakimi mogą sie pochwalić użytkownicy np VW lub nowszych silników forda np fokusa z bezpośrednim wtryskiem. Na dłuższej trasie da się zejść poniżej 5 , ja natomiast pokonuje maksymalnie 60 km w różnych warunkach wiec zazwyczaj na trasie wychodzi ponad 5. Z silnikami common rail niema co porównywać po prostu przepaść pod każdym względem.
Ford Escort VII Hatchback