Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford Escort VII Hatchback

Podsumowanie 690 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Ford Escort VII Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,7
52,28 zł
3
7,1
42,66 zł
115
8,4
50,56 zł
82
8,2
49,38 zł
201
8,1
48,37 zł
14
8,1
48,68 zł
18
10,1
60,69 zł
3
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Ford Escort VII Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,2
25,48 zł
22
10,0
31,32 zł
26
9,1
28,29 zł
77
9,3
28,91 zł
3
9,4
29,20 zł
13
Silniki Diesla Ford Escort VII Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,0
36,69 zł
27
6,6
40,22 zł
25
6,7
40,73 zł
60
Silniki Diesla Ford Escort VII Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,3
19,65 zł
1

Lista raportów zużycia paliwa (690)

11,0
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
jak na 90KM to pali jak smok
8,1
Ford Escort VII
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
10,3
Ford Escort VII
Hatchback 1.8 i 16V 115KM 85kW
Wiele rzeczy musialem wymienic ale wszystko sie kiedys konczy..
10,3
Ford Escort VII
Hatchback 1.8 i 16V 115KM 85kW
Instalacja LPG jest 2 generacji, ze zwykłym najprostszym parownikiem do 140KM. W lecie przy spokojnej jezdzie nie spali wiecej niz 10 do 11 litrow gazu, natomiast w zimie delikatnie wiecej ale miesci sie w 13 litrach. Ogólnie przy takim spalaniu i niskich cenach LPG mozna cieszyc sie jazda nie bojąc się o portfel :) Instalacja w miare wyregulowana + nowe filtry no i oczywiscie silnik po remoncie : D
8,8
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
Części nie są drogie. Ja kupuje ważniejsze części firm Goeze, Victor Reinz albo motorcraft. Drobniejsze można kupić tańsze, ale nie ma drastycznych różnic.
6,7
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
8,6
Ford Escort VII
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
Spalał sporo, ale to przez ciężką nogę. Natomiast poważnych napraw praktycznie nie doświadczyłem, a drobnostki, które się zepsuły, były fantastycznie tanie.
10,8
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 4X4 90KM 66kW
Długa trasa przy spokojnej jeździe (2500 obr/min, czyli ok 95km/h) daje wynik poniżej 8l. Dodając parę manewrów wyprzedzania ja tej trasie i agresywne przyśpieszanie przy wyjeździe z terenu zabudowanego daje wyniki ok. 9l. W trasie nie da się przekroczyć 10l, chyba że jedziemy 100km/h na 3 biegu. Krótkie odcinki w mieście pokonywane agresywnie na zimnym silniku dają wynik powyżej 16l. Spokojna jazda w mieście na zimnym silniku ok. 13l. Agresywna jazda w mieście na ciepłym silniku to ok 14l, a spokojna jazda da wynik lekko poniżej 12l. Rekord ekonomiki przy jeździe na lpg można osiągnąć jadąc autostradą 90km/h. Wynik wynosi wtedy delikatnie poniżej 7l, lecz jest to bardzo trudne do osiągnięcia. Podczas jazdy na zimnym silniku na benzynie (przełączanie na gaz dopiero na gorącym silniku) pochłania duże dawki tego paliwa. Zbiornik pustoszeje w zatrważającym tempie i kusi natychmiastowym przełączeniem na gaz zaraz po odpaleniu, jednak osobiście po roku stwierdziłem że nie jest to dobre dla silnika i co jakiś czas dolewam benzyny, aby było więcej niż ćwiartka baku. Silnik nagrzewa się po ok. 2-3 km, a spalanie benzyny na tym dystansie przy delikatnym obchodzeniu się z gazem moim zdaniem wynosi ok. 16l, a przy mocniejszym 20l. No cóż, stary samochód i technologia + zimny silnik daje taki wynik. Katalogowe spalanie w mieście wynosi 11l co po nagrzaniu silnika jest w pełni osiągalne.
7,7
Liczba komentarzy: 1
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
Auto służące głównie do jazdy po mieście, czasami wyskoki na trasę ale rzadko. Praktycznie bezawaryjny samochodzik, w miarę sprytny na drodze. 7,5l gazu na 100 to prawie darmo dlatego nie zamienię go na żaden inny samochód, no chyba że rozsypie się ze starości :)
11,0
Ford Escort VII
Hatchback 1.8 i 16V 115KM 85kW
Samochód leciwy, więc części sporo i tanie.
Ford Escort VII Hatchback