Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford Escort VII Hatchback

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 16V 115KM 85kW (w l/100km)
Średnie zużycie
8,1
Deklaracja producenta
8,1
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
9,0
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
7.6
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
9.9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
6.7
lpg - zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 16V 115KM 85kW (w l/100km)
Średnie zużycie
9,4
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
8.7
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
11.9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
7.5

Lista raportów zużycia paliwa (31)

10,7
Ford Escort VII
Hatchback 1.8 i 16V 115KM 85kW
10,3
Ford Escort VII
Hatchback 1.8 i 16V 115KM 85kW
Wiele rzeczy musialem wymienic ale wszystko sie kiedys konczy..
10,3
Ford Escort VII
Hatchback 1.8 i 16V 115KM 85kW
Instalacja LPG jest 2 generacji, ze zwykłym najprostszym parownikiem do 140KM. W lecie przy spokojnej jezdzie nie spali wiecej niz 10 do 11 litrow gazu, natomiast w zimie delikatnie wiecej ale miesci sie w 13 litrach. Ogólnie przy takim spalaniu i niskich cenach LPG mozna cieszyc sie jazda nie bojąc się o portfel :) Instalacja w miare wyregulowana + nowe filtry no i oczywiscie silnik po remoncie : D
11,0
Ford Escort VII
Hatchback 1.8 i 16V 115KM 85kW
Samochód leciwy, więc części sporo i tanie.
9,3
Ford Escort VII
Hatchback 1.8 i 16V 115KM 85kW
7,8
Ford Escort VII
Hatchback 1.8 i 16V 115KM 85kW
1.8 nie należy do ekonomicznych silników, ale tragedii nie ma. Części do Forda nie są tanie, ale w przypadku tego modelu opłaca się w nie zainwestować (naprawisz raz i masz spokój).
8,5
Ford Escort VII
Hatchback 1.8 i 16V 115KM 85kW
6,9
Ford Escort VII
Hatchback 1.8 i 16V 115KM 85kW
Trochę się dziwie jak widzę wasze opinie, tzn. że te escorty palą po 10 litrów. Ja raz spróbowałem jeździć zrywnie i w trasie jechać 130km/h ale auto nie bardzo chciało więcej spalać - tylko jakieś 2 l więcej. Auto mam 2 lata i oprócz płynów, filtrów, klocków zmianiłem gumy stabilizujące i łączniki stabilizatorów, bo jak w każdym escordzie się tłuczą. Naprawiłem też regulator biegu jałowego (niektórzy mówią na niego błędnie silnik krokowy) bo skakały obroty silnika. Blacha wyjątkowa dobra w tym egzemplarzu, bo roczniki z 1996 roku są już raczej zjedzone przez rdze. Minusem olbrzymim w moim modelu BOLERO jest tłumik który kosztuje 450zł i innego nie da się zamocować - ten model escorta wychodził przez jedyne 8msc
10,3
Ford Escort VII
Hatchback 1.8 i 16V 115KM 85kW
nic dodać nic ująć palić ma prawo jeżeli chce sie jeździć inaczej niż niedzielny kierowca
12,2
Ford Escort VII
Hatchback 1.8 i 16V 115KM 85kW
oczywiscie podaje spalanie na LPG
Ford Escort VII Hatchback