Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford Escort VII Hatchback

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V 90KM 66kW (w l/100km)
Średnie zużycie
8,2
Deklaracja producenta
8,0
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
10,1
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
7.8
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
10.2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
6.7
lpg - zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V 90KM 66kW (w l/100km)
Średnie zużycie
9,1
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
9,7
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
8.7
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
11.1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
7.4

Lista raportów zużycia paliwa (278)

9,2
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
Auto służące przede wszystkim do dojeżdżania do pracy, dzienne przebiegi do 25 km oraz sporadyczne wyjazdy do Krakowa kilka razy w miesiącu. lubię przycisnąć jednak ten silnik na zbyt wiele nie pozwala, aczkolwiek mieści się w grupie średniaków. po przejechaniu 11500 km na gazie podaję średnie spalanie jakie uzyskałem podczas tego przebiegu - zawsze tankuje do pełna LPG i benzynę, w lecie zbiornik starcza na 4 tys kilometrów w zimie na tysiąc . auto pali 9,45 litra gazu i 1.45 litra benzyny. wyniki były by lepsze zapewne gdyby auto miało dłuższe trasy. ponadto zdarza mi się jeździć z dość ciężką przyczepką. być może trafiłem na taki egzemplarz ale nie dołożyłem za 4 lata jazdy więcej niż 1000 zł na inne rzeczy niż płyny i paliwa (nie licząc instalacji LPG 2400 zł Lovato Smart). podsumowując auto paliło mi średnio 8-8,5 litra benzyny (45-48 zł/ 100 km) w tej chwili na gazie wychodzi 33,5 zł na 100 km a więc ok 13 zł taniej niż na benzynie. uwzględniając droższe ubezpieczenie i przegląd instalacja zwróci się max po 20 tys km w moim wypadku 1,5 roku. dodam , że Escort ma dopiero 168 tys przebiegu i to oryginalnego świadczy o tym kilka faktów choćby to , że wymieniłem w nim oryginalny ostatni tłumik (data produkcji auta i na nim oraz na bardzo dużej ilości części 10-95) przy 130 tys kilometrów, bębny z tyłu wytrzymały bagatela 160 tys kilometrów również data produkcji a tylne łożyska zostały te same. auto mimo swych lat posiada 2 poduszki, ABS, elektryczne sterowane szyby, lusterka, szyberdach, przednia szyba podgrzewana elektrycznie kierownica skórzana, welurowa tapicerka i nawet elektrycznie podgrzewane spryskiwacze szyby przedniej. niestety ma jedną wadę czyli korozję, która zaczyna się pojawiać drobnymi ogniskami w kilu punktach dlatego powoli szykuje się następca Escorta tyle, że już nie Ford.
7,7
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
Auto służące przede wszystkim do dojeżdżania do pracy, dzienne przebiegi do 25 km oraz sporadyczne wyjazdy do Krakowa kilka razy w miesiącu. lubię przycisnąć jednak ten silnik na zbyt wiele nie pozwala, aczkolwiek mieści się w grupie średniaków.
9,6
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
9,1
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
LPG: miasto 9,5 trasa 7,8 Benzyna miasto 9,7 trasa 8,1
7,7
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
Może mój egzemplarz nie jest zajeżdżony ale te bajki o 13l są śmieszne. :)
8,8
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
7,3
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
9,0
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
6,8
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
W cyklu mieszanym samochód spalał od 6 do 7,5 litra, co nie jest złym wynikiem. Niestety, często trzeba było zmagać się z upierdliwymi usterkami, i wszechobecną rdzą, co już tanie nie było i zaniża ocenę za ekonomiczność.
10,0
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
Smok jakich mało na benzynie w mieście na krótkich odcinkach pali 10 - 11 litrów, trasa trochę lepiej schodzi poniżej 7l. Na gazie, miasto 12l, trasa 8. Instalacja LPG 2 generacji więc samochód troszeczkę mułowaty ale jazda zdecydowanie tańsza niż na benzynie. Po prostu LPG ratuje ten samochód bo jeżdżąc na benzynie to trzeba mieć worek kasy.
Ford Escort VII Hatchback