Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford Edge II SUV

pb - zużycie paliwa dla silnika 2.7 V6 EcoBoost 319KM 235kW (w l/100km)
Średnie zużycie
11,8
Deklaracja producenta
11,5
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
11.4
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
14.4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
9.7
lpg - zużycie paliwa dla silnika 2.7 V6 EcoBoost 319KM 235kW (w l/100km)
Średnie zużycie
13,4
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
12.4
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
16.6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
11.1

Lista raportów zużycia paliwa (9)

12,7
Ford Edge II
SUV 2.7 V6 EcoBoost 319KM 235kW
12,7
Ford Edge II
SUV 2.7 V6 EcoBoost 319KM 235kW
Mój Edge 2.7 USA miał wyjściowo 325KM oraz 550Nm (ta wartość mnie zaskoczyła, z tego co czytałem powinien mieć 450Nm). Po tuningu 385KM oraz 660Nm. Pomiary i tuning na hamowni.
11,8
Ford Edge II
SUV 2.7 V6 EcoBoost 319KM 235kW
11,0
Ford Edge II
SUV 2.7 V6 EcoBoost 319KM 235kW
Zabawne jest, że wersje 2 litrowe mają porównywane wyniki spalania paliwa, a zapasu mocy już praktycznie nie mają.
13,4
Ford Edge II
SUV 2.7 V6 EcoBoost 319KM 235kW
Auto na swoją masę, moc i możliwości jest naprawdę bardzo rozsądne.
12,7
Ford Edge II
SUV 2.7 V6 EcoBoost 319KM 235kW
12,0
Ford Edge II
SUV 2.7 V6 EcoBoost 319KM 235kW
Jak na tą moc, sześć cylindrów i dwie turbiny to nie ma dramatu !
11,6
Ford Edge II
SUV 2.7 V6 EcoBoost 319KM 235kW
10,2
Ford Edge II
SUV 2.7 V6 EcoBoost 319KM 235kW
Ogólnie bardzo fajne auto i za tę niewygórowaną cenę prawie idealne. Zalety można by wymieniać bez końca. Kilka z nich to: + dynamiczny silnik z ogromnym zapasem mocy i niezłym przyspieszeniem 5.6s do 100km + niewielkie spalanie jak na 2-tonowe auto z 4x4 i silnikiem 2.7 V6 ++ średnia z 40 000km w cyklu mieszanym to 11.7 l/100km ++ trasa to 8-9l ++ miasto 12-13l ++ stała jazda 90km/h = 9l + bardzo dużo miejsca w środku i w bagażniku 602l + bardzo bogate wyposażenie (lepsze niż w niektórych droższych modelach premium) + bardzo bezpieczne + dobrej jakości wnętrze i bardzo wygodne + bardzo przemyślane przyciski i system Sync3 chodzi idealnie szybko i dokładnie + kamera 180st z przodu bardzo się przydaje + wersja Sport wygląda prezentuje się wspaniale (moim zdaniem najładniejszy SUV dostępny obecnie na rynku) + dobrze wyciszony + wiele innych... Ale nie jest bez wad (chociaż jest ich niewiele i nie są zbyt uciążliwe): - brud wchodzi w wiele zakamarków (np. w zakładki w progach drzwi od wew strony, pod klapą bagażnika itp.). Warto po myjni dodatkowo wyczyścić szmatką wszystkie zakamarki - na parkingu idealnie się sprawuje adaptacyjna kierownica, bo jest mocno wspomagana, ale po przekroczeniu 10km/h robi się trochę za ciężka jak na mój gust - duży promień skrętu i duże gabaryty utrudniają nieco parkowanie w ciasnych miejskich miejscach (jak w większości suv'ów) - turbo dziura na ok 2s - autom. skrzynia biegów chodzi super, ale przełączanie między biegami jest zbyt delikatne i łatwo się pomylić np. zamiast D włączyć N (kwestia wprawy) - lusterka mogły by być większe (ale są 2 kamery, więc tragedii nie ma) - max. średnie spalanie jakie zanotowałem to 16l/100km zimą przy zimnym silniku w górzystym terenie na krótkiej trasie miejskiej (3km), ale to chyba każde auto by miało podobne w takich warunkach. Na dłuższym dystansie po nagrzaniu spada do ok 12-13l
Ford Edge II SUV