Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford C-MAX II

Podsumowanie 160 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Ford C-MAX II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,7
35,12 zł
4
6,9
42,63 zł
11
8,0
49,29 zł
13
8,9
54,84 zł
1
6,9
42,39 zł
5
7,4
45,80 zł
12
7,5
46,50 zł
13
7,9
48,92 zł
33
7,8
48,06 zł
3
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Ford C-MAX II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki Diesla Ford C-MAX II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,4
34,22 zł
7
5,5
35,07 zł
5
6,3
39,75 zł
21
7,6
47,97 zł
2
6,6
42,00 zł
9
6,0
38,06 zł
10
6,6
41,93 zł
4
7,3
46,38 zł
3
Pokaż więcej silników

Zużycie paliwa Ford C-MAX II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (160)

7,7
Ford C-MAX II
Grand C-MAX Facelifting 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
No cóż, to nowe auto, jedyne koszty póki co to paliwo, ubezpieczenie i raty :) Spalanie niezłe jak na benzyniaka tej wielkości. Oczywiście wyższe (o ok. 1 L/100km) od diesla C-Max I.
7,7
Ford C-MAX II
Grand C-MAX Facelifting 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Auto mam od niedawna, ledwie przejechałem 3000 km ale pierwsze obserwacje już mam, szczególnie w trasie. No cóż, auto oszczędne jest wtedy, gdy jeździ się powoli i niedynamicznie, w innym przypadku jak to w życiu, konikom trzeba dać jeść :)
7,3
Ford C-MAX II
Minivan Facelifting 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Witam, warto dodać, że pomiary podałem według "baku". Komputer lekko polepsza samopoczucie użytkownika w kwestii spalania. Auto używam głównie w mieście ( dojazd do pracy na dystansie 12 km w jedną stronę z przystankami na podwózkę dziecka do szkoły ).
7,8
Ford C-MAX II
Minivan Facelifting 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
jak na gabaryty auta i ciężar spalanie jest na dobrym poziomie. koszty serwisu także nie są wygórowane a i wybór ASO jest duży więc mozna negocjować ceny. Są też serwisy , które chętnie zamontują części kupione przez nas.
7,8
Ford C-MAX II
Grand C-MAX 1.6 EcoBoost 150KM 110kW
Spala zadowalajaco przy lekkim traktowaniu pedału gazu. Silnik pracuje cicho i jest elastyczny. Oponki 215 55 16.
7,3
Ford C-MAX II
Minivan Facelifting 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
tylko tankowałem więc nic o tym nie powiem, za to auto spaliło przy normalnej jeździe około 8 litrów - trasa z dość mocnym wciskaniem pedału gazu, w drodze powrotnej już trochę poluzowałem i średnie spalanie spadło do 7 l. porównując z moim obecnym autem z silnikiem diesla, to przy dieslu musiałbym się bardzo postarać, żeby auto spaliło aż 6 litrów(generalnie pali w granicach 5), w tej benzynce trzeba się mocno postarać, żeby zejść poniżej 7 l.
Dziennik kosztów dla Ford C-MAX II
Średni koszt przejechania 100 km
34,33 zł
6,5
l/100km
8,2
l/100km
9,9
l/100km
Zobacz dzienniki
7,6
Ford C-MAX II
Minivan 1.6 EcoBoost 182KM 134kW
Podane spalanie są moimi rzeczywistymi odczytami podczas normalnej jazdy. Samochód sprawuje się super. Jest idealny na rodzinne wypady. Świetnie trzyma się drogi a dzięki bardzo dobrze dobranemu układowi hamowania pozwala w porę zatrzymać samochód o czym sam się już przekonałem. Polecam go wszystkim zainteresowanym.
6,3
Ford C-MAX II
Grand C-MAX Facelifting 2.0 TDCi 150KM 110kW
7,2
Ford C-MAX II
Minivan 1.6 EcoBoost 182KM 134kW
Spalanie - na początku tragedia - 11-12 l/100 km ! Musiałem się przyzwyczaić do charakterystyki silnika z turbo i teraz jest zdecydowanie lepiej. Niedawno robiłem testy spalania. Wyszły mi następujące wyniki: - miasto 9 l/100 km - autostrada 140 km/h - 8,6 l/100 km - autostrada 120 km/h - 7,5 l/100 km - trasa 90 km/h - 6,5 l/100 km - trasa 80-90 km/h "w kapeluszu" - 5,7 l/100 km, ale naprawdę w dużym kapeluszu. Powyższe odczytu - wg komputera, ale mniej więcej się zgadzają jak podjadę na stację i policzę proporcje ile miasto, a ile trasa. . Części nie są tanie, ale też nie są super drogie, po prostu nromalne.
7,6
Ford C-MAX II
Minivan 1.6 EcoBoost 150KM 110kW
Jak na razie zadowalające. Pierwszy przegląd 650 PLN (filtr, olej, filtr kabinowy). Koszty paliwa wyższe niż w dieslu.
Ford C-MAX II