Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford C-MAX II

Podsumowanie 159 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Ford C-MAX II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,7
34,25 zł
4
7,0
42,19 zł
10
8,0
48,07 zł
13
8,9
53,48 zł
1
6,9
41,34 zł
5
7,4
44,67 zł
12
7,5
45,35 zł
13
7,9
47,71 zł
33
7,8
46,87 zł
3
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Ford C-MAX II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki Diesla Ford C-MAX II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,4
32,88 zł
7
5,5
33,70 zł
5
6,3
38,20 zł
21
7,6
46,09 zł
2
6,6
40,36 zł
9
6,0
36,57 zł
10
6,6
40,29 zł
4
7,3
44,56 zł
3
Pokaż więcej silników

Zużycie paliwa Ford C-MAX II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (159)

7,7
Ford C-MAX II
Grand C-MAX Facelifting 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Auto mam od niedawna, ledwie przejechałem 3000 km ale pierwsze obserwacje już mam, szczególnie w trasie. No cóż, auto oszczędne jest wtedy, gdy jeździ się powoli i niedynamicznie, w innym przypadku jak to w życiu, konikom trzeba dać jeść :)
7,3
Ford C-MAX II
Minivan Facelifting 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Witam, warto dodać, że pomiary podałem według "baku". Komputer lekko polepsza samopoczucie użytkownika w kwestii spalania. Auto używam głównie w mieście ( dojazd do pracy na dystansie 12 km w jedną stronę z przystankami na podwózkę dziecka do szkoły ).
7,8
Ford C-MAX II
Minivan Facelifting 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
jak na gabaryty auta i ciężar spalanie jest na dobrym poziomie. koszty serwisu także nie są wygórowane a i wybór ASO jest duży więc mozna negocjować ceny. Są też serwisy , które chętnie zamontują części kupione przez nas.
7,8
Ford C-MAX II
Grand C-MAX 1.6 EcoBoost 150KM 110kW
Spala zadowalajaco przy lekkim traktowaniu pedału gazu. Silnik pracuje cicho i jest elastyczny. Oponki 215 55 16.
7,3
Ford C-MAX II
Minivan Facelifting 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
tylko tankowałem więc nic o tym nie powiem, za to auto spaliło przy normalnej jeździe około 8 litrów - trasa z dość mocnym wciskaniem pedału gazu, w drodze powrotnej już trochę poluzowałem i średnie spalanie spadło do 7 l. porównując z moim obecnym autem z silnikiem diesla, to przy dieslu musiałbym się bardzo postarać, żeby auto spaliło aż 6 litrów(generalnie pali w granicach 5), w tej benzynce trzeba się mocno postarać, żeby zejść poniżej 7 l.
7,6
Ford C-MAX II
Minivan 1.6 EcoBoost 182KM 134kW
Podane spalanie są moimi rzeczywistymi odczytami podczas normalnej jazdy. Samochód sprawuje się super. Jest idealny na rodzinne wypady. Świetnie trzyma się drogi a dzięki bardzo dobrze dobranemu układowi hamowania pozwala w porę zatrzymać samochód o czym sam się już przekonałem. Polecam go wszystkim zainteresowanym.

Usterki Ford C-MAX II

Liczba wpisów: 21

Ford C-MAX II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

6,3
Ford C-MAX II
Grand C-MAX Facelifting 2.0 TDCi 150KM 110kW
7,2
Ford C-MAX II
Minivan 1.6 EcoBoost 182KM 134kW
Spalanie - na początku tragedia - 11-12 l/100 km ! Musiałem się przyzwyczaić do charakterystyki silnika z turbo i teraz jest zdecydowanie lepiej. Niedawno robiłem testy spalania. Wyszły mi następujące wyniki: - miasto 9 l/100 km - autostrada 140 km/h - 8,6 l/100 km - autostrada 120 km/h - 7,5 l/100 km - trasa 90 km/h - 6,5 l/100 km - trasa 80-90 km/h "w kapeluszu" - 5,7 l/100 km, ale naprawdę w dużym kapeluszu. Powyższe odczytu - wg komputera, ale mniej więcej się zgadzają jak podjadę na stację i policzę proporcje ile miasto, a ile trasa. . Części nie są tanie, ale też nie są super drogie, po prostu nromalne.
7,6
Ford C-MAX II
Minivan 1.6 EcoBoost 150KM 110kW
Jak na razie zadowalające. Pierwszy przegląd 650 PLN (filtr, olej, filtr kabinowy). Koszty paliwa wyższe niż w dieslu.
7,6
Ford C-MAX II
Minivan 1.6 EcoBoost 150KM 110kW
Dane producenta można między bajki włożyć. Tylko kilka razy miałem okazję i ochotę spróbować osiągnąć jak najniższe spalanie. Dobry wynik można osiągnąć poruszając się w tempie emeryta (do 110 km/h), delikatnie obchodząc się z gazem, wykorzystując warunki terenowe (hamowanie silnikiem). Po 50 ty. km stwierdzam, że przy normalnej eksploatacji nie ma sensu oczekiwać rewelacji. Silnik daje możliwość dynamicznej jazdy i niestety swoje musi "wypić". W mieście ok. 10 l to norma. Ostatnio jeździłem jako zastępczym wersją 1.6 125 KM - oczywiście pozbawiony kopa w porównaniu z wersją 1.6 150 KM, ale o takim spalaniu w Ecoboost można tylko pomarzyć.
Ford C-MAX II