Biorąc pod uwagę, że auto w zasadzie nie sprawia nam poważnych kłopotów, do utrzymania trzeba wliczyć standardowe opłaty, paliwo i koszt drobnych awarii. Jeżeli idzie o paliwo to możemy na tym przyoszczędzić jeżdżąc delikatnie i Siena nam odpłaci całkiem rozsądnym spalaniem a możemy dawać w palnik i płacić więcej. Koszta eliminowania drobnych usterek nie są duże, zwykle trzeba wymienić jakiś bezpiecznik, przerywacz kierunkowskazów albo po prostu oczyścić styki. Jeżeli przychodzi do wymiany elementów zawieszenia to nie trzeba się martwić, wszystko jest dostępne, tanie a w dodatku budowa zawieszenia pozwala na wymianę małych części zamiast całych zespołów. Przykładowo, za kompleksową usługę wymiany rozrządu (pompa wody jest oddzielnie) wraz z remontem układu hamulcowego (tarcze, klocki, reparaturki, płyn) oraz robocizną w przyzwoitym warsztacie do wydatek około 1,1 tys pln, czy to dużo czy mało, dla mnie to koszty porównywalne z autem klasy Matiz gdzie za podobny zabieg płaciłem 900 zł.