Szukaj

Raporty zużycia paliwa Fiat Siena

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 i EL 71KM 52kW (w l/100km)
Średnie zużycie
8,4
Deklaracja producenta
7,2
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
8,5
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
8.0
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
10.2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
7.0
lpg - zużycie paliwa dla silnika 1.4 i EL 71KM 52kW (w l/100km)
Średnie zużycie
10,0
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
11,2
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
9.5
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
12.0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
8.4

Lista raportów zużycia paliwa (203)

12,0
Fiat Siena
Sedan 1.4 i EL 71KM 52kW
Strasznie paliwożerny jak na wagę, moc i pojemność. Spalanie podałem dla gazu. Benzyny można odliczyć ze 2 litry na 100.Silnik beznadziejny i same z nim problemy.
11,0
Fiat Siena
Sedan 1.4 i EL 71KM 52kW
Przy ciezkiej nodze :)
8,8
Fiat Siena
Sedan 1.4 i EL 71KM 52kW
bardzo duże spalanie w mieście 9-10 l latem . W trasie przy 4 osobach , prędkość około 90- 120 spalił ok 7,8 l . Ogólnie silnik ok. Parkuje na dworze - pali na dotyk lato czy zima.Jak na fiata jestem zadowolony . Super bagażnik 500 l. Dobrze się prowadzi.Potrafią się psuć pierdoły. Termostat ,pęknięta tylna sprężyna, alternator obudowa,rozrusznik. TYLKO ABY MNIEJ PALIŁ
8,3
Fiat Siena
Sedan 1.4 i EL 71KM 52kW
Jeśli chodzi o spalanie, jak na silnik 1.4 i tą budę naprawdę nie jest źle.
6,2
Fiat Siena
Sedan 1.4 i EL 71KM 52kW
8,8
Fiat Siena
Sedan 1.4 i EL 71KM 52kW
5,4
Fiat Siena
Sedan 1.4 i EL 71KM 52kW
Jakiś ewenement dla mnie bo poprzednio miałem poloneza to -klękajcie narody!
7,0
Fiat Siena
Sedan 1.4 i EL 71KM 52kW
Samochód w jednych rękach od 10 lat, od 2002 roku przy przebiegu 67000km, aktualnie na blacie 203000km. Ma swoje wady, alternator fabryczny wytrzymał i tak długo, bo 6 lat - standardowo dla modelu pękł korpus. Oczywiście korozja, którą udało mi się pokonac, więc aktualnie jej nie ma, wiecznie strzelające ograniczniki drzwi, a poza tym - brak wad! Auto z "luksusów" posiada tylko poduszkę powietrzną kierowcy i centralny zamek z alarmem, w zamian za to nie ma się co psuc :-). Silnik jest nie do zdarcia, tak jak skrzynia biegów i ogólnie cały zespół napędowy. Do aktualnego przebiegu musiałem jedynie wymieniac łożyska z przodu, manszety, silentbloki i końcówki drążków kierowniczych. Oczywiście raz był zmieniany komplet amortyzatorów przy przebiegu ok. 160000 i stanie około 43% każdy. Od 2002 roku jeździ na Castrolu Magnatec 5W40 (wcześniej udokumentowany Mobil 1 5W40) zmienianym co roku (przebieg wypada ok. 7000-10000km), bez najmniejszego ubytku. W silniku jedyna wymieniona rzecz, to naturalnie świece co 20000km i dwa razy uszczelka pod pokrywą zaworów. Przy przebiegu ok. 185000km wymienione zostało sprzęgło kompletne na Valeo. Problemem są nieprzemyślane wszelkie zatrzaski elementów plastikowych, tak, że rozbiórka czegokolwiek dla wymiany np. żarówek kończy się zwykle koniecznością dokupienia plastikowych elementów. Części zamienne są tanie, za wyjątkiem "smaczków" - tutaj silnik 1.4 to po prostu masakra. Silnik krokowy zamiennik to koszt 200PLN, oryginał ok. 500, w czasie gdy dla silników 1.2 i 1.6 to odpowiednio 30-120PLN. Odma, głupi kawałek gumy, nie do znalezienia poniżej 270PLN. Za to części stricte eksploatacyjne znakomitej jakości są śmiesznie tanie - drążek kierowniczy Delphi na ten przykład to wydatek 45PLN, sprzęgło 240PLN. Spalanie to kolejno średnie spalania samochodu przy złożeniu 75% trasa, 25% miasto, maksimum to 100% ruch miejski w tym roku w terenie górzystym w największe mrozy (ok. -24 stopnie Celsiusza) na trasach do 10km. Najmniejsze spalanie to jazda ciągła, nocna, 550km drogą krajową, bez korków, nie przekraczając prędkości 90km/h z dwiema osobami na pokładzie i prawie pełnym bagażnikiem.
8,3
Fiat Siena
Sedan 1.4 i EL 71KM 52kW
Na instalacji LPG spalanie trasa - 8 l/100 km, miasto 10 l/100 km. Naprawy bardzo rzadkie, właściwie jedyna awarią jaką miałem to zerwane cięgno od sprzęgła, koszt nowego 60 zł. najdroższy koszt był naprawy hamulca ręcznego, zakup dwóch linek wyniósł 200 zł za sztukę razy dwa(oryginały), no ale ja tutaj nie zamierzałem oszczędzać, sprawne hamulce to podstawa! Dość drogie są za to takie głupoty jak zasłonecznik (80zł) albo ta kulka na końcu lewarka zmiany biegów ( 50zł ).
11,8
Fiat Siena
Sedan 1.4 i EL 71KM 52kW
Fiat Siena