Częste awarie żarówek w światłach, zwłaszcza przepalające się H 7 - w światłach mijania i bardzo trudna ich wymiana. Kiepski i głośny układ zawieszenia, amortyzatory przednie wymieniane dwukrotnie w ciągu 90 tys. km. Poza tym awaria czujnika prędkościomierza i jednej linki w skrzyni biegów. Po wymianie rozrządu (zgodnie z km w książce gwarancyjnej) cieknie olej spod uszczelek. Może to być jednak wina "fachowców" z przypadkowego zakładu mechanicznego. Woda dostająca się pod dywanik pasażera - w serwisie autoryzowanym nie są wstanie ustalić przyczyny. Mimo niewielkich rozmiarów, w środku stosunkowo wygodny i ergonimiczny. Bardzo cicha praca silnika. Silnik i skrzynia biegów elastyczna. Cięgła wycieraczek drogie i często spadające, ale jest na to sposób. Poprostu zaspawać na stałe. Koszt naprawy z wymianą w serwisie ok. 500 zł, a spawanie do 30 zł. Super opcja "city" - fantastyczna przy manewrowaniu w ciasnych miejscach. Bagażnik pakowny jak na tego rodzaju małe autko i dość dobrze go można wykorzystać. Służy mi nieprzerwalnie od 2000 roku, przejechałem nim 130 tys. Bardzo dobre autko do miasta i na trasę dla małej rodzinki z niewielkim bagażem. Najlepsze ze wszystkich jakie posiadałem i z całą pewnością jeszcze kilka lat nim pojeżdżę, chociaż nie kupiłbym obecnie takiego samego, ze względu na inne, bardziej nowoczesne rozwiązania.