Bardzo sprawne i bezawaryjne autko w sam raz na polskie drogi. Włoski design wyróżniający sie na tle innych aut, nie wieje tu nuda jak w przypadku Golfów. Warto dodać że w Punto II jest dużo przestrzeni(jak na segment B), dużo więcej niż w 206 C3, Clio, czy Corsie B. Poprawione tylne zawieszenie (w porównaniu z Puntem I) nie sprawia żadnych kłopotów. Jedyne wymiany przeprowadzone w tym autku to świece, olej, filtr karbonowy (wentylacja kabiny) no i antena radiowa - czyli wymiany eksploatacyjne.
Spalanie na 98 w porównaniu z 95 jest niewielkie i trudne do zmierzenie (ok.0,1/100km) 4.3l/100km wykręcone na dobrej 95-oktanówce podczas w miarę dynamicznej jeżdzie - przyspieszanie na 3/4 gazu , jazda głównie na 5. biegu przy 70-90 km/h, bez żadnej jazdy "na luzie". 3 krotne wyprzedzanie z redukcja do 3 biegu ( prawdopodobnie bez wykonywania tych manewrów wynik byłby troszkę lepszy), no i co warto dodać utrzymywanie 15-20m odstępu od poprzedzającego auta by móc hamować silnikiem (brak poboru paliwa), a nie tylko tarczówkami.