Najważniejsza cecha tego auta jeśli ktoś rozważa zakup wersji Multijet. Jak wcześniej wspomniałem:
"Typowe spalanie w cyklu dojazd w korkach do pracy - dom pod miastem wychodzi w okolicach 4.6 - 4.9 l/100 km. W trasie w cztery osoby i z pełnym bagażnikiem i częściowo z klimą 4.8 litra na setkę to absolutnie realny wynik. Mniej niż 4.5 litra wymaga naprawdę zachowawczej i płynnej jazdy, a o to na polskich drogach trudno. Jak się bardzo postarać, można zejść i na 4.0."
Przeglądy są dosyć drogie (olej też nie jest tani), z drugiej strony robi się je co 30k km lub 2 lata. Świece żarowe z wymianą to ok. 500 zł w ASO.
Dużą wadą jest bardzo nisko położona miska olejowa, trzeba uważać nawet na koleiny, po uszkodzenie jej może pozbawić turbo smarowania, a to już baaardzo droga impreza.
Dużą zaletą natomiast jest rozrząd na łańcuchu - nie jest głośny, a wg producenta do wymiany dopiero po 250k km.