Szukaj

Raporty zużycia paliwa Fiat Bravo II

Podsumowanie 837 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Fiat Bravo II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,4
44,92 zł
7
7,1
42,85 zł
130
8,0
48,13 zł
172
7,7
46,20 zł
13
8,3
50,16 zł
64
Silniki Benzynowe Fiat Bravo II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,9
27,96 zł
1
8,4
26,39 zł
20
9,4
29,43 zł
13
9,7
30,44 zł
10
Silniki Diesla Fiat Bravo II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
4,8
29,36 zł
2
5,4
33,09 zł
65
6,0
36,70 zł
1
5,7
34,70 zł
48
5,9
36,24 zł
188
6,4
39,32 zł
56
6,7
41,21 zł
43
Pokaż więcej silników

Zużycie paliwa Fiat Bravo II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (837)

5,4
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 105KM 77kW
Za spalanie plus, choć spodziewałem się lepszych wyników. Jazda dynamiczna miasto - trasa pół na pół - średnie 7,2l. Jazda ekonomiczna też pół trasa pół miasto, ale nie zawalidroga - średnie 5,8. Silnik na dotarciu, więc pewnie się trochę zmniejszy. Ale skoda felicia 1.9D po mieście dynamicznie ok. 6.0l. Ale dynamika bez porównania. p.s. Komputer zaniża spalanie o jakieś 0,5 litra/100km
8,0
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
5,7
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 120KM 88kW
Samochód bardzo ekonomiczny jak mi się chce to i zejdę do 4,5l/100km./h ,ale to autko aż się prosi aby mu depnąć a i tak wiele nie zpala,około 6 l,co przy mojej skodzie to świetny wynik.
5,7
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
trasa do 110 km/h - zużycie 4,5 - 5,0 l/110 km, trasa do 150 km/h - zużycie do 6 l/100 km, miasto 6,5 - 7,0 l/100 km Na zużycie paliwa mają ogromny wpływ opory toczenia, dlatego też po okresie zimowym albo przynajmniej raz do roku należy sprawdzić ukłąd hamulcowy a konkretnie przeczyścić klocki hamulcowe.
5,4
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
W mieście z klimą - 6,3; w trasie przy spokojnej jeździe - 4,8-5,0. Jak się go pogoniło zimą na niemieckiej autobahnie to połknął 7,0. Przegląd po 30 tys. km (materiały+robocizna) - niecałe 800 zł.
7,5
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
5,4
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Zużycie paliwa na dystansie 400tyś.kilometrów zarejestrowane w trybie B oczywiście jazda mieszana z przewagą tras wyniosło 5,5l czego chcieć więcej po autostradzie nie przekraczając 120Km/h 4,5l
8,2
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Przejechałem do tej pory 9000 km w szczególności jazda po mieście (Poznań)i tak jeżdżąc ekonomicznie po mieście czyli tak jak znakomita większość kierowców po poznańskich arteriach można spokojnie osiągnąć średnie 8,5l/100 silnik jest przecież bardzo elastyczny jednak tak raczej nie jeżdżę na co dzień wiec średnia w mieście to 10 l/100, oczywiście auto potrafi spalic więcej wystarczy wcisnąć przycisk sport, wtedy średnia spalania idzie w górę mocno tak do 12 l/100,a może i więcej ale to już zupełnie inny temat bo są to często doznania ekstremalne raczej, co do spalania na trasie to spokojnie można się zmieścić w 6,5 l/100 ale to chyba jadąc tak do 120-130 ja jednak preferuje jazdę tak do 160 km/h z wyprzedaniem wtedy to 7,5 l/100 czasami 8l/100 ale to jak pokazuję możliwości auta . Jednak jadąc zgodnie z przepisami ruchu drogowego czyli tam gidze jest dozwolone 60 to 60 km/h a poza wioskami do 100 km/h można spalić spokojnie 5,5l/100 z tego co pamiętam to tak jak podaje fabryka wiem bo sprawdzałem na odcinku 30 km, silniczek jest fajny, skrzynia jest zestopniowana raczej sportowo krótkie przełożenia, jej plusy można docenić przy sportowej jeździe czyli takiej aż pod czerwone pole obrotomierza, polecam gorąco ten silnik osobą o zacięciu sportowym, nie będziecie zawiedzeni ludziom liczącym na ekonomie odradzam kupcie sobie wtedy ropniaka.. Muszę nadmienić jeszcze o jednej rzeczy, mianowicie z autka jestem zadowolony bardzo, silnik bardzo udany jednak według mnie fiat dał przysłowiowej dup…y wstawiając do sterowania tego silnika elektrycznie sterowana przepustnicę to znaczy nie taką sterowaną za pomocą cięgna (linki) to jest często powodem jakichś nieprawdopodobnych spalań które podają inni użytkownicy samochodów z tymi silnikami niestety ten element wymusza od kierowcy wyczucie pedału gazu minimalne opóźnienie na reakcję otwarcia przepustnicy, zabieg ten ze strony fiata miał na celu nadanie bardziej cywilizowanego zachowania temu silnikowi, ale tak się niestety teraz robi nowe Subaru też jest okaleczone w ten sam sposób to tyle pozdrawiam.
5,3
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 105KM 77kW
i tu jestem nie do końca zadowolony po pierwsze komputer oszukuje jeżdże bardzo delikatnie a wynik 5-5,2l średniej który przez cały czas mnie prześladuje jest nie do pokonania gdzie na zbiorniku robię 900km z czego 250km jest miasto a reszta trasa prawdopodobnie uzyskanie minimalnego spalania jakie fiat podaje jest do uzyskania tylko na równinach przy prędkościach do 90km na razie nie miałem okazji minimalne spalanie 4,5l trasa Kraków, Mszana Dolna, Wrocław, Mszana D. Kraków gdzie prędkość max 115km/h ale tak poza tym ok
5,3
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 105KM 77kW
komputer pokładowy ma wskazania błędne w moim przypadku jest to w granicach 0,5l na setkę tzn jak pokazuje 5l to spalanie po zatankowaniu wynosi 5,5l na 100km jest to w miarę cykliczne tankuje zawsze do pełna przejechałem 12tyś km więc jest to rzeczywiste spalanie wynik sredniego który mam jest przy delikatnej jeżdzie nie przekraczającej 2200obr/min prędkość do 110km/h
Fiat Bravo II