Szukaj

Raporty zużycia paliwa Fiat Bravo II

Podsumowanie 837 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Fiat Bravo II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,4
44,92 zł
7
7,1
42,85 zł
130
8,0
48,13 zł
172
7,7
46,20 zł
13
8,3
50,16 zł
64
Silniki Benzynowe Fiat Bravo II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,9
27,96 zł
1
8,4
26,39 zł
20
9,4
29,43 zł
13
9,7
30,44 zł
10
Silniki Diesla Fiat Bravo II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
4,8
29,36 zł
2
5,4
33,09 zł
65
6,0
36,70 zł
1
5,7
34,70 zł
48
5,9
36,24 zł
188
6,4
39,32 zł
56
6,7
41,21 zł
43
Pokaż więcej silników

Zużycie paliwa Fiat Bravo II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (837)

5,7
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
6,9
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
8,7
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
5,5
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
9,1
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Potrafi palić 7 potrafi i 14. Jak się jeździ tak się ma. Zazwyczaj około 8,5.
8,1
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
bravo automat (dualogic) mało pali jeżeli się nie stoi w korkach i nie rusza się bez przerwy, w trasie przy 100-110 km/h poniżej 6 l/100 km, ale gdzie są trasy w Polsce
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo II
Średni koszt przejechania 100 km
33,33 zł
5,8
l/100km
8,3
l/100km
9,3
l/100km
Zobacz dzienniki
5,2
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 120KM 88kW
Przy moim stylu jazdy średnia 6,2 natomiast większość km łykam na szybkiego ruchu i autostradzie przy prędkościach 160-200 km/h. Kiedyś zrobiłem trasę z Czech 250 km jadąc za ciężarówkami 80-85 KM/h , 6 bieg aż mnie noga bolała, ale szczęka mi opadła, gdybym nie zobaczył to bym nie uwierzył średnia na tej trasie 3,5 l/100 km, gdy włączałem klimę podskoczyło do 3,7 l. Teraz wierzę!! Męczarnia nie jazda ale wynik wynikiem!!! Koszty przeglądów ok. Bałem się filtra cząstek stałych ale okazało się że przy moim stylu jazdy żadnych problemów(poprostu regularnie się wypala) na ostatnim przeglądzie elektryk powiedział mi że nie widział bravo bez błędów w centralce wtrysku po takim przebiegu. Silnik ideał. Przeglądy robię nie co 35 tyś a co 17,5 tyś km i uważam że warto.
8,3
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
duzo pali,a jesli chodzi o przeglądy hmmm zaliczam do tego liczbe wizyt w serwisie kiedy zwolniłem sie z pracy bo coś stukało, skrzypiało i trzeszczało...czasem wydaje mi sie ze myślą ze tylko oni są w pracy....
7,3
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
Przebieg - 8 tys. Jak dla mnie spalanie troche duże, szczególnie ze nie mam wrażenia abym bardzo dynamicznie jeździł. Mam nadzieje ze jeszcze spadnie.
5,2
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Spalanie zaskoczyło mnie na plus.W trasie przy normalnej "półprzepisowej" jeździe spokojnie schodzi poniżej 5.Zwykle komputer pokazuje mi miedzy 4,5-5l.Przy bardzo delikatnej jeździe, nieprzekraczając 90/h udało mi się zejść do 4.2l.Miasto (dość duże korki 6.5-7).Przeglądy gwarancyjne co 30 tyś. km lub dwa lata. Uwaga wiele serwisów wciska kit,że 30 tys. lub rok! radzę dokładnie sprawdzić w instrukcji.Fakt 30tys km to na olej trochę dużo, można więc wymienić sam olej(znacznie taniej)niż cały przegląd,a pełny gwarancyjny robić przy 30tys.Uwaga też na okres gwaracji- niektóre auta (nie wszystkie) posiadają 2letnią choć diler twierdzi że auto ma 3- sic!Dotyczy to roczników 2007-8.Radzę się upewnić bo po co robić przegląd w ASO po 2 latach, jeśli już jest po gwarancji.
Fiat Bravo II