Szukaj

Raporty zużycia paliwa Fiat Bravo II

Podsumowanie 838 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Fiat Bravo II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,4
45,31 zł
7
7,1
43,21 zł
130
8,0
48,54 zł
172
7,7
46,59 zł
13
8,3
50,63 zł
65
Silniki Benzynowe Fiat Bravo II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,9
28,18 zł
1
8,4
26,59 zł
20
9,4
29,66 zł
13
9,7
30,68 zł
10
Silniki Diesla Fiat Bravo II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
4,8
29,57 zł
2
5,4
33,32 zł
65
6,0
36,96 zł
1
5,7
34,94 zł
48
5,9
36,49 zł
188
6,4
39,60 zł
56
6,7
41,50 zł
43
Pokaż więcej silników

Zużycie paliwa Fiat Bravo II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (838)

7,9
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Jak się jeżdzi spokojnie, to z ekonomią nie jest źle. W ruchu miejskim, przy dynamiczniejszej jeżdzie, auto potrafi trochę spalić. Wskazana jest tu instalacja LPG.
5,2
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 105KM 77kW
Auto bardzo oszczędne, ale komputer zaniża o 0,4. Przy normalnej jeździe w trasie w 2-3 os. bez klimy to 4,2- 4,5l (realnie, a nie wg komp). Miasto, tzn. zima i krótkie odcinki to już ok. 8l, ale miasto w Trójmieście w lecie, na kilkunastokilometrowych odcinkach to ok. 6.0l, także wszystko zależy od sposobu eksploatacji. Ogólnie jestem zadowolony, a auto posiadam od 6 miesięcy. C
6,3
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 105KM 77kW
4,7
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 120KM 88kW
na trasie przy 120 km/h 4,2 L ( autostrada) , jazda mieszana po 20km maxymalnie spalanie około 5,5 L
7,5
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
Posiadam ten samochód prawie 3 lata i zrobiłem nim prawie 40 tys. kilometrów. Z tego co widzę to ludzie odnotowują mniejsze spalania niż ja, ale ja raczej go nie oszczędzam delikatną jazdą. Najmniej wyszło mi ok. 5.8l głównie w trasie (nie na autostradzie). Najwięcej zanotowałem ok. 9,5l w zimę głównie w mieście i korkach (Warszawa). Średnio w jeździe miejskiej (bez korków) spala mi ok. 7,5l. Przy jeździe tylko po drogach autostradowych w okolicach 140-150 km/h przez równo 100 km spalił mi ok, 7,8l. To oczywiście nie są wskazania komputera, bo im nie ufam, a ten pokazuje zazwyczaj ok. 1 litra mniej. Wszystkie spalania, które podałem to oczywiście dane po tankowaniu na stacjach benzynowych. Średnie spalanie w cyklu mieszanym z przewagą na miasto to 7,5-8l. Oczywiście zawsze mógłby palić mniej, ale 165KM musi coś pić. :) Pozdrawiam!
7,5
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
Posiadam ten samochód prawie 3 lata i zrobiłem nim prawie 40 tys. kilometrów. Z tego co widzę to ludzie odnotowują mniejsze spalania niż ja, ale ja raczej go nie oszczędzam delikatną jazdą. Najmniej wyszło mi ok. 5.8l głównie w trasie (nie na autostradzie). Najwięcej zanotowałem ok. 9,5l w zimę głównie w mieście i korkach (Warszawa). Średnio w jeździe miejskiej (bez korków) spala mi ok. 7,5l. Przy jeździe tylko po drogach autostradowych w okolicach 140-150 km/h przez równo 100 km spalił mi ok, 7,8l. To oczywiście nie są wskazania komputera, bo im nie ufam, a ten pokazuje zazwyczaj ok. 1 litra mniej. Wszystkie spalania, które podałem to oczywiście dane po tankowaniu na stacjach benzynowych. Średnie spalanie w cyklu mieszanym z przewagą na miasto to 7,5-8l. Oczywiście zawsze mógłby palić mniej, ale 165KM musi coś pić. :) Pozdrawiam!
6,5
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
8,3
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
8,5
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Trasa Warszawa Poznań autostradą z prędkością ok 140km/h fiacie spalil 9.3 L lpg, Trasa powrotna Poznań Warszawa z prędkością 160-170km/h non stop spalanie wynioslo 10.6 lpg, bravo zaatakowany do pełna w wawie, następnie w poznaniu, koszt takiej trasy to 52zl? A koszt powrotu z ciężką nogą o 7zl wiekszy) Jak narazie na gazie przejechanie 4tyś km bez problemowo)
6,6
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Spalanie przy dynamicznej jeździe do przyjęcia, korzystałam z serwisów- nie mogę narzekać na ceny a i diagnostykę i podejście bardzo sobie chwalę- to nie to co kowal "dioda" na rogu. Przy czym tak naprawdę to baaardzo rzadko cokolwiek mnie zmuszało do wizyt (poza regularnymi wymianami oleju i filtrów, rozrządu, to tylko wspomniane wyżej zawieszenie -raz).
Fiat Bravo II