Szukaj

Raporty zużycia paliwa Fiat Bravo II Hatchback 5d

Podsumowanie 814 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Fiat Bravo II Hatchback 5d
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,1
42,66 zł
130
8,0
47,94 zł
164
7,5
45,22 zł
12
8,3
49,94 zł
64
Silniki Benzynowe Fiat Bravo II Hatchback 5d
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,4
26,21 zł
20
9,3
29,01 zł
10
9,7
30,23 zł
10
Silniki Diesla Fiat Bravo II Hatchback 5d
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,4
33,02 zł
65
5,7
34,63 zł
48
5,9
36,17 zł
188
6,4
39,24 zł
56
6,7
41,13 zł
43

Lista raportów zużycia paliwa (814)

8,2
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
utrzymanie tanie,części tanie,naprawy eksploatacyjne tanie,spalanie za duże jak na taki silnik i małą moc.
6,9
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
5,3
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
8,3
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 MultiAir 16V 140KM 103kW
koszty serwisowania praktycznie żadne. auto na gwarancji, wszystko działą
5,3
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Rewelacja, auto w trasie przy normalnej jeździe do 130km/h potrafi spalić 5.2L/100KM. przy jezdzie 90km/h zszedłem do 4.5L/100km :) Całkiem przyjemne wygodne auto.
5,4
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Brak usterek, wymieniać filtry, olej i lać paliwo...
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo II Hatchback 5d
Średni koszt przejechania 100 km
34,00 zł
6,0
l/100km
8,1
l/100km
9,3
l/100km
Zobacz dzienniki
9,0
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Samochód bardzo ekonomiczny , spalanie na poziomie 9 litrów , samochód trochę posiada niewiele koni i nie jest zbyt dynamiczny jednak na miejskie auto wystarczy w niedalekie podróże spokojnie można się wybrać.
6,0
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
1,4 90 km to silnik może nie dynamiczny ale bardzo ekonomiczny, w codziennej jeździe mieszanej spalanie od 5,6 do 6,5, na oponach 17 cali, na zimówkach spalanie jest mniejsze z racji szerokości i waha się od 5,5 do 6,2, w trasie na letnich 17 to 5,2 -5,6 litra, na zimówkach od 4,4 do 5,5 . W korkach może delikatnie przekroczyć 7 litrów, ale musi to już być naprawdę spory korek. Warto w tym aucie zainwestować w opony o możliwie niskim oporze toczenia. Ogólnie ekonomiczność jak na tak spore auto bardzo dobra.
8,3
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
100 km za niecałe 20 zł, super. Przeglądy co 30000, oleju wchodzi 3 litry, niskie koszty.
6,3
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Samochód posiadam od 3 lat auto po chiptuningu seria 120 na hamowni wyszło prawie 140 obecnie 170hp i 350 momentu jazda głownie po mieście dom praca dynamicznie ok 8.7 przy spokojnej jeździe jestem w stanie jeździć na poziomie 6.3 na tzw "dziadka" nie próbowałem w trasie udaje mi się najniżej na prostej drodze utrzymać ok 3.6 - 3.7l minimalnie chwilowo kilkukrotnie udało mi się utrzymać 2.9 przy skrzyni 5 biegowej lecz sam w to nie wieżę wakacje przed chipem trasa ok 3000km średnie spalanie na klimatyzacji w 3 osoby wyszło 6.3 przy średniej prędkości 117km/h po chipie w 2 osoby spokojna jazda na klimatyzacji ok 5l max jakie pokazuje komputer przy licznikowych 230 jest ok 12-13l wiecej nie chce pojechać bo 6 brakuje:) oczywiście sprawdzane na niemieckich autostradach. Co do samego chipa polecam bo w moim odczuciu poza tym że moc i moment znacząco wzrosły auto jest bezawaryjne a przejechało już ponad 25 tyś km i spalanie również spadło przy rozważnej jeździe
Fiat Bravo II Hatchback 5d