Szukaj

Raporty zużycia paliwa Fiat Bravo II Hatchback 5d

Podsumowanie 814 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Fiat Bravo II Hatchback 5d
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,1
42,62 zł
130
8,0
47,90 zł
164
7,5
45,18 zł
12
8,3
49,90 zł
64
Silniki Benzynowe Fiat Bravo II Hatchback 5d
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,4
26,24 zł
20
9,3
29,06 zł
10
9,7
30,27 zł
10
Silniki Diesla Fiat Bravo II Hatchback 5d
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,4
33,11 zł
65
5,7
34,73 zł
48
5,9
36,27 zł
188
6,4
39,35 zł
56
6,7
41,24 zł
43

Lista raportów zużycia paliwa (814)

5,2
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 120KM 88kW
W mieście to nie ma siły, spali między 6 a 6,7, w trasie to faktycznie można osiągnąć 4 litry jadąc koło 100-110 na 6 biegu. Przy 200 kmh pokazuje 12 litrów. Jak na to autko to najlepszy wybór z całej gamy silników
5,2
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 105KM 77kW
Zgadzam się z niektórymi wpisami mówiącymi o tym, że komputer zaniża spalanie. Różnie to bywa, w moim wypadku 0,1 do 0,3/100 km. Wartości, które wpisałem to obliczenia "przy dystrybutorze". Jako, że nie mam cięzkiej nogi wychodzi jak widać. Jeśli snuje się po drodze wojewódzkiej 80 km/h to spalanie oscyluje w granicach 4.0, największe historyczne spalanie czyli 7.5 powstało na autostradzie - 380 km z prędkością w granicach 180-200 km/h z jedną osobą w środku. Warto zauważyć, że samochód jest bardzo wrażliwy na jakość paliwa. Różnica w "normalnej" jeździe - troche miasta, troche trasy potrafi wynieść nawet 1,5 litra, do tego po zatankowaniu słabego paliwa klekoce niemiłosiernie.
5,3
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 105KM 77kW
Wydawałoby się że skoro fiat to części powinny być tańsze jednak tak nie jest. Zdarzają się "perełki" takie jak filtr paliwa który potrafi kosztować 290zł (190zł zamiennik) Reszta na poziomie zbliżonym do konkurencji. Biorąc pod uwagę zalecane przebiegu do przeglądu 30000km koszty utrzymania wychodzą dużo niższe niż w innych pojazdach. Osobiście skracam okresy między przeglądami do 10000km ale dzięki temu mam pewność że nic nie wyskoczy niespodziewanie ani, że samochód nie stanie niespodziewanie na drodze.
6,5
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 MultiAir 16V 140KM 103kW
Tani jak barszcz
7,1
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Zawsze było coś nie tak - pisałem już wcześniej. Miało to wiele wspólnego z fatalną jakościa WSZYSTKIEGO!
8,0
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Kolejne zaskoczenie.Przy mocy 150 koni spodziewalem sie znacznie wyzszego zuzycia paliwa.Jezdze na dosc krotkich odcinkach w miescie i srednio komputer pokazuje mi zuzycie na poziomie 8.3 litra oprzy oczywiscie jezdzie z tzw"glowa"a nie wciskania pedalu gazu na maksa badz scigania sie spod swiatel bo wtedy i ze 12 na pewno spali.Dla porownania mazda z dwulitrowym silnikiem 131 koni w miescie nie chciala zejsc ponizej 9 litrow
11,7
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Jeżdżę wyłącznie po mieście z dobrze ustawiona instalacja stag. Opony 225 50 r17. Jeżdżę dynamicznie nie zastanawiając się nad zużyciem paliwa bo na gazie to nie ma sensu. Komputer przełamuje mi w dol o 1.5 max 2 litry. Części tanie, dynamika świetna. Natomiast zawieszenie bardzo słabe. Pierwsze spotkanie z większą dziura byłem przekonany że coś urwałem w aucie. Generalnie kupił bym ponownie jestem zadowolony .
8,5
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Nic nie robiłem od czasu zakupu więc ciężko coś powiedzieć. Patrzyłem na ceny części przed zakupem i sa na niskim poziomie. Po zainstalowaniu LPG koszty utrzymania sa niskie. W trasie przy spokojnej jeździe udaje się zejść poniżej 8 litrów LPG.
5,8
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
6,1
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Spalanie na akceptowalnym poziomie biorąc pod uwagę ciężar samochodu i jego silnik. Sporo jazdy miejskiej
Fiat Bravo II Hatchback 5d