Szukaj

Raporty zużycia paliwa Fiat Bravo II Hatchback 5d

on - zużycie paliwa dla silnika 1.6 TD MultiJet 105KM 77kW (w l/100km)
Średnie zużycie
5,4
Deklaracja producenta
5,3
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
6,0
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
5.2
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
6.7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
4.4

Lista raportów zużycia paliwa (65)

5,9
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 105KM 77kW
5,7
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 105KM 77kW
Jeżdżony codziennie trasa 2x po 40km trasa, wykaz z komputera 5.6
4,9
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 105KM 77kW
4,9
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 105KM 77kW
4,8
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 105KM 77kW
5,5
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 105KM 77kW
Na datę raportu przebieg 183500. Wersja bez DPF, nie modowana. W trasie 4,5l/100km, w mieście (Lublin) zimą 7l/100km. Średnio jakieś 5,2-5,5. Podane spalanie jest liczone "z dystrybutora". Komputer zaniża o ok. 0,5l/100 km
5,1
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 105KM 77kW
Auto bardzo oszczedne i malo awaryjne kupiłem z przebiegiem 52000 teraz ma 95000
6,3
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 105KM 77kW
4,9
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 105KM 77kW
przy stosowaniu się do jazdy eko można osiągnąć wartości katalogowe. Droga nad morze Bałtyckie śr. prędkość ok 75 km/h 4.5 litra. Jazda dynamiczna około 1,5 litra więcej.
5,4
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 105KM 77kW
W porównaniu do wcześniejszych aut koszty wysokie. Taka jest cena nowego auta. Przykładowa faktura z 2011 roku (Euromot Żory) przy przebiegu 120 000 w zł: przegląd - 247,14, wkład filtra oleju - 60,60, kład filtrujący powietrze - 44,88 filtr p. pyłkowy - 87,60 selenia 2l x2 - 188,95 preparat do klimatyzacji - 5,04, płyn paraflux bitrex 0,2 l- 4,24, płyn hamulcowy 0,40 l - 7,53, odrdzewiacz grafitowy :) - 10,57, zmywacz :) - 4,58, Razem wg faktury - 661,14 zł Podsumowanie kosztów, które zrobiłem przy przebiegu 295 tyś km.: - koszt olejów, filtrów, opon (kupowane samodzielnie i w większości sam wymieniałem) to 5168 zł. - koszt części, które sam kupowałem (np dodatkowy komplet felg 15", tuleje belki, komplet sprzęgła, tarcze przód i tył z klockami, linki hamulcowe, wahacze, końcówki drążków itp) to 4847 zł. - łączne koszty napraw w serwisie (z częściami) i poza nim oraz koszty wymian oleju (w warsztacie poza serwisem), malowanie elementów itp. to uwaga - 13827 zł. Na dzień dzisiejszy mogę powiedzieć, że to moje pierwsze i ostanie nowe auto. Chyba, że będę zarabiał z 16 tyś/m :)...albo będę bliżej pracował :)
Fiat Bravo II Hatchback 5d